![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het stadium van de VLAAMSE competitievoetbal tegen 2011!!
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn bericht was bedoeld als antwoord op de vraag waarom ''linkse pers'' nu zo kritisch is t.o.v. de Prins. En links is inderdaad niet de vijand. Een politieke tegenstander misschien, maar niet de vijand. Dat is me te algemeen gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge had hem gisteren moeten ziek kronkelen in morgen beter, het kwam erop neer dat het de fout was van de pers dat hij eigenlijk wel een beetje gelijk had. En dat den dien van VTM direct naar de Guy gelopen is, en dat de Guy daar direct politieke munt uit willen slagen heeft "zie debaten in de kamer etc..." het werd niet met zoveel woorden gezegd maar een goe verstaander... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daarentegen zal hij daar zeker wel geleerd hebben hoe hij zich moet verdedigen ![]() ![]() Philippe moet leren te zwijgen... Wel moet ik zeggen dat het in a way ook eerlijk is van Philippe... Ik denk dat de prins niet van de slimsten is! Wel dat hij een warm man kan zijn! En met een beetje een goeie entourage zal hij dat nog goed blijven doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had die schertsfiguur van ne prins nu verwacht, ... dat die Van den Driessche ging zwijgen of wat ?.... Dat weet toch het kleinste kind dat ge zo'n mannen geen stof moet geven... Die begraven u levend als ze kunnen voor de kijkcijfers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Die reporters natuurlijk voelen zich direct gekleineerd en pakken dit natuurlijk niet... Weinigen kunnen tegen autoriteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() Koning Filip...
Ik krijg er telkens weer kippenvel van.
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel eerlijk gezegd ja, ... een goei stamp tegen zijn dingens, en dan zo theathraal mogelijk in de camera kijkend, "Don't fuck ! with a man with a divine mission ! you communist pig ! " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is een journalist: niet discreet zijn is de kern van zijn vak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is inderdaad dat die reporters klein mannen zijn natuurlijk, langs nen andere kant blijft het een feit dat de prins da nie mag doen... Die van de VTM kan hij veel harder kloten met een exclusief intervieuw te geven aan de VRT, en hem verder links te laten liggen... Met te zwijgen kunde den duvel kloten ... En had hij gezwegen tegen die van VTM , had den dien van de morgen zelf nikske gezegd, dat was gisteravond duidelijk genoeg, ... Hij zou daar wel op teruggekomen zijn, maar via via, en had dat veel slimmer misbruikt, Dien Desmet dat is ne cunning bastard, da was wel de slechste die hij had kunnen uitkiezen voor zijne stunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
As ne robot op afstandsbesturing zo, ... fijn leven, ... als ik in zijn schoenen moest staan, ik lag alle dagen poepzat op mijn jacht in de baai van Portofino, of een andere mondaine locatie, ... Laat die onozelaars in den belgiek dan maar doen terwijl dak mijn geld tel... komaan zeg, het enige wat hij moet doen is zwijgen, ... en af en toe eens een spetterend optreden voor de lens van de Delacre fotograaf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan de gratis reclame missen in Royalty...? De blauwbloedigen leven nu eenmaal graag in de schijnwerpers van dergelijke programma's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent nog zo iemand die vindt dat autoriteit uit een titel voortkomt, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Maar de prins moet zo een zaken echt niet gaan doen hij staat hier al tamelijk wankel en dan die mannen nog een koord geven om hem mee op te hangen... Die mannen zijn natuurlijk wel van het rottigste geslacht... Hiermee ondermijnen ze op hun manier het koningshuis en dat weten ze natuurlijk ook en in plaats van enige weerhoudendheid te hebben om het publiek te maken gaan ze er helemaal op in. Zegt natuurlijk veel over hun "objectiviteit" en over het feit dat wat de prins hen eigenlijk wou zeggen ook wel waar is... Maar kijk laat niet weg dat de prins zo een zaken natuurlijk niet moet doen maar het is ook maar een mens hé...We vergeten dat toch vaak. Die man heeft er ook niet voor gekozen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() |
![]() |
![]() |