![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens het VWS is elke arme(persoon) die werkt een ezel,en dom en lui(t'zijn de woordvoeder zijn worden hé)
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 januari 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat je 'arme' beter door 'persoon' vervangt.
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kunt toch ook de berichten van King op dit forum lezen? of ben je 'te verliefd' om te zien wat er staat?
![]() |
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee we hebben heiligschennis gepleegd in de werkezelshoogmis en zijn nu in de banvloek geslagen
eender wat we zeggen daar hebben we nu ongelijk in - deze mentaal zwakkeren kunnen niet het onderscheidt maken tussen de boodschapper en de boodschap - niet tussen de inhoud van de boodschap en de vorm van de boodschap
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier zie je het antwoord van King op iemand die stelt dat hij blij is dat hij werk heeft:
"dus inderdaad is een minderwaardigheidscomplex een absolute voorwaarde om uitgebuit te kunnen worden" "ja dat zal je wel leuk vinden zeker om die oudjes elke dag uit hun bed te mogen rammen zeker"
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je eigenlijk nog één zin zeggen zonder dat er beledigingen uit uw mond komen? Iedereen zijn hobby natuurlijk.
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
die brenger is namelijk in het geheel niet relevant en je maakt hem door enkel op de man te spelen en niet op de bal alleen maar relevanter en "dwingt" hem om op de man terug te spelen. Dit terwijl dit topic zoals alle topics ook gewoon een onderwerp heeft.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jullie inhoud bestaat enkel uit beledigingen.
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() ja ok t is goed hoor. er is geen inhoud nee - die heb je onder je gezever begraven intussen. Wees maar trots - je hebt de enige authentieke armenorganisatie de mond gesnoerd en de vragen waarop Claude Marinower NIET kon antwoorden begraven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2007 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik behandel ons oudjes met heel veel zorg en liefde,deze mensen weten dat dan ook erg te waarderen,dat maakt mijn werk dan ook heel fijn om te doen.
Mss moeten de "mensen" van het VWS dit ook maar eens proberen hé
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Tja, probleem is natuurlijk dat Nynorsk die beledigende reacties op de site van het vws nooit gelezen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In je 3 punten theorie zin er fouten en die zijn: punt 1 zeg je dat de wereld van iedereen is,iedereen als een veelvoud om dan over te gaan in punt2 naar iedereen als singulariteit.Wel,laat de wereld aan zichzelf zijn en dus het eigendom afschaffen en de vruchten van het werken als soevereiniteit beschouwen.
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Ik werk al sinds mijn 20ste in de sociale sector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is schokken nieuws debbie
![]() ![]() ![]()
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
De enige armenorganisatie? ![]() ![]() ![]() ![]() ... Jij bent niks naast al deze mensen! Meer zelf je doet helemaal niks voor de armen je maakt ze alleen armer en ontneemt hen al hun toekomst. http://www.ufb.be/nl/contribution/index.html Dit zijn initiatieven die armoede en miserie wegnemen niet uw ideëngoed gesteund op haat en minachting. Jij bent de opportunist die morgen en smak geld krijgt en die er overmorgen mee ophoud... U kritiek op een overheid die juist meer doet voor de mensen dan jij is helemaal ongegrond en uw mankement aan respect maakt van u een helemaal niks! |
|
![]() |
![]() |