![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Kan de huidige Voorzitter van de B.U.B.aanblijven | |||
1)Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,19% |
2)Neen,een democratische stemming via een congres is noodzakelijk |
![]() ![]() ![]() |
37 | 69,81% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is een straffe stoot die je hebt uitgehaald door iemand te bekritiseren op semantische fouten, als jij zelfs je syntaxis niet beheerst! Wat een arrogantie, wat een hoogmoed! Mijn vroegere foute uitspraken verbleken erbij! Voor de verduidelijking, beste Jan: ofwel schrijf je "een mens heeft er het raden naar", zonder meer, ofwel schrijf je: "een mens heeft dan het raden naar wat ..." en zo verder, ofwel schrijf je: "een mens heeft er het raden naar, naar wat..." Welke Vlaming, trots op eigen taal en cultuur, de anderen minachtend als hij er fouten tegenkomt die bij de zijne ook bestaan, zet een voorlopig voorzetselvoorwerp en het eigenlijke voorzetselvoorwerp nu in dezelfde syntactische constructie zonder enige vorm van scheiding? Wat in godsnaam draagt taalkundig vitten trouwens bij tot de serieuze discussie? Ik raad u sterk aan eens in de eigen boezem te kijken, Jan, en het gedrag dat je zou willen dat de BUB hanteert (wat het echt wel grotendeels doet) ook zelf te onderschrijven en toe te passen.
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#204 | |||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 23 september 2005 om 22:22. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en waarom draag jij dan een BUB avatar? |
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier in het verleden precies al heel wat gemist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog beter:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Waarom zouden wij ons druk maken over de interne zaken van een studentikoze would be-politieke partij. Als ik mij morgen uitroep tot voorzitter voor het leven van de Jozef Ostyn-partij dan maalt daar toch ook niemand om?
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft ge er enen op?
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik voor vanavond mijn champagne en wijn uit eigen kast moeten halen. Zou die Giscours uit de Carrefour te betrouwen zijn? Citaat:
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blablabla. Ik was in het verleden slecht geïnformeerd over deze zaken door oa een intrigant in de partij (de enige die in 2003 definitief vertrokken is). Zijn naam is van geen belang. Ik heb destijds enkele uitspraken te snel en ondoordacht gedaan, maar de enigen die daar nog over spreken zijn gefrustreerde flaminganten. Dit is twee jaar geleden gebeurd, en ik zet mij ondertussen - met een 'tussenpauze' van 3 maand - al bijna drie en half jaar belangeloos in voor mijn Partij en dus voor mijn Vaderland.
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal merkwaardig voor iemand die toen al een tijdje in "de Partij" (sic) zat en de zaken van dichtbij had gevolgd. Kortom, het zoveelste leugentje wordt hier opgedist om eerdere uitspraken weg te vlakken. "BUB, liegen kunnen we als de beste!" |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Hans I moet aanblijven - 't is geen kwestie van te kunnen, wmb, wel van moeten.
Er is gewoon niemand beter dan hem die het Belgicisme en zijn blubberbrigade zo belachelijk kan maken. Hans I : Nationale Voorzitter voor het leven. Hip, hip hoera! (30 X)
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat: