![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onder het motto "zoek de relevantie".....
http://forum.politics.be/showthread.php?t=94252 by Moby : Dubbel zoveel Belgen scheiden tweede keer -------------------------------------------------------------------------------- Bron: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={223CA1E3-B39E-446E-852E-916A712F93C3} Citaat: Het aantal Belgen dat voor de tweede keer scheidt, stijgt spectaculair. Dat blijkt uit de meest recente cijfers van het Nationaal Instituut voor Statistiek. Terwijl in 1993 maar 2.933 Belgen voor de tweede keer hun huwelijk opzegden, is dat aantal tien jaar later gestegen tot 7.207, meer dan een verdubbeling. Jaarlijks scheiden zowat 62.710 mensen in ons land. Van hen doet een op de negen dat voor de tweede keer. De stijging van de 'bissers' is niet te verklaren door de globale stijging ('amper' 59 pct) van het aantal huwelijksbreuken. Volgens relatietherapeute Rika Ponnet is de toename van de 'tweede scheidingen' een normaal fenomeen. "Een op de drie eerste huwelijken strandt, terwijl dat bij de tweede huwelijken oploopt tot een op de twee. Tweede huwelijken zijn over het algemeen minder hecht dan de eerste. De échte reden? Mensen die een tweede leven beginnen, slepen nogal wat 'emotionele ballast' mee uit hun eerste leven. Zo zijn er de kinderen, de ex of het gebrek aan een project zoals een eigen huis wat maakt dat een tweede huwelijk een veel moeilijkere puzzel is." Dit vind ik te erg voor woorden. Het jammere is dat deze mensen voor het VB zullen stemmen. Ze zitten in een depressie, zijn tegen alles, kunnen niet meer tegen allochtonen die gehuwd zijn en kinderen hebben, Joden die het goed hebben,... Ik heb voor Stad Antwerpen gewerkt en kom vaak mensen tegen die in deze situatie zitten. Het gaat soms om mensen die volledig afhankelijk zijn van het OCMW, omdat ze na de scheiding (van vele jaren terug) niet meer mee in de maatschappij willen draaien. Ze klagen echt over alles en geven iedereen de schuld van hun mislukking. Het opvallendste is dat ze niet onder stoelen of banken steken op wie ze stemmen. Durf dan maar eens iets negatiefs te zeggen over 'hun partij'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]()
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn negerlijst is leeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Ik heb na lang aarzelen neukende hond er op gezet, soms durf ik wel nog eens op toon bericht klikken maar nu moet ik toch al minder dat wansmakelijk tafereel aanzien...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |