![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan doet het er zelfs niet toe welke wapenwet er in welk buurland van kracht is. Trouwens, als er op Europees niveau een wapenwet komt zullen de kleinere staten sowieso moeten inbinden voor Duitsland en Frankrijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het heeft natuurlijk alles te maken met de ontsporing van de multiculturele waanzin. Wanneer zal 'links' toch eindelijk eens hun vergissing inzien? Ze zouden best zelf eens les geven in een dergelijke school |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat Nederland een van de landen met het laagste aantal wapens per x aantal inwoners is kan kloppen. Vraag is of er rekening gehouden werd met illegale wapens. Nederland rekent die niet mee maar ze zijn er wel, bewijst het incident. Er zijn ook jagers en sportschutters in Nederland dus zijn er wapens. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Volledig mee eens ! Nog eventjes een aanvulling van mijn post : Als ik vroeger een papiertje op de grond gooide en een iemand ouder tegen mij zei "raap dat eens vlug op en werp dat in de vuilbak" deed ik dat zonder morren. Ik denk als je dit moest zeggen tegen onze nieuwe 'jongeren' je in het hospitaal beland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() Dit is allemaal de schuld van politiek-links die het boeltje door hun wanbeleid danig verzuurd hebben. En daar krijgen ze nu de rekening voor gepressenteerd. Let op mijn woorden, dit is pas het begin van de ellende. In Nederland is de toestand danig uit de hand aan het lopen, steeds meer mensen beginnen dit in te zien. Is dit de multiculturele verrijking waar links zo naar streeft? Nooit zal ik deze achterlijke cultuur aanvaarden.
![]()
![]() |
#212 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gebruikelijk is het nu ook weer niet en komt wellicht dicht in de buurt van Nederland. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tja, in turkije verkrijgt men die schooldiploma´s via postorder.
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eindelijk een vinger in de ontstoken en etterende wonde van de verzuurde maatschappij !
een gebrek aan respect, doe maar op waar en wanneer je wil, de ontspoorde vrije mening enz... de boodschap van links is hiervoor verantwoordelijk ! Tijd voor respect, recht en orde in plaats van wanorde en chaos, wat leidt tot heel wat overlast en ontevreden burgers ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() JUST DO IT is de vreselijke slogan van een multinational. Doe maar op, geen plichten, alleen rechten.
De Chinese wijsgeer zei in Tao te King: Wie het Leven bezit houdt zich aan zijn plicht Wie het Leven niet bezit houdt zich aan zijn recht. Mogelijk moeten we terug ouderwets worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is er ooit al eens iemand op het idee gekomen dat die leraar,mocht hij (en zijn collegae ) gewapend zijn,dat stukje vuiligheid onmiddelijk van repliek had kunen dienen en hiermee een voorbeeld stellen:wie vuurwapens hanteert kan zich aan een respons verwachten die evenredig is.....
Criminelen (al dan niet allochtoon) die wapens hanteren kunnen alleen ontraden worden door een keiharde repons:oogom oog,tand om tand.... Alle linkse zever over integratie is precies dat:GEZEVER! Integratie is een fabeltje:beter ware :assimilatie of genadeloze verwijdering uit de samenleving. Vrij wapenbezit NU - in naam van gerechtvaardigde en gewettigde zelfverdediging.
![]() |
#218 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DEN HAAG (ANP) - De politie heeft ongeveer dertig leerlingen die
donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan hun sympathie betuigden voor de verdachte Murat, uit elkaar gehaald. De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's. Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. ,,Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens'', zegt een van hen. De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. ,,Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad.'' Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. ,,Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt.'' Bij het schoolgebouw zijn een stuk of zes agenten aanwezig die ervoor zorgen dat de jongeren niet in grote groepen samenscholen. Als ze dat wel doen, worden ze opgepakt, liet een agent weten. Volgens een politiewoordvoerder is voor elke demonstratie een vergunning nodig en die ontbreekt voor deze bijeenkomst. Directeur G. van Miltenburg kwam even naar buiten om de leerlingen een hart onder de riem te steken. Hij vindt het goed dat ze praten en ze mogen zeggen wat ze willen, zo zei hij tegen de jongeren. De 16-jarige Erkan, vriend van Murat, vertelt donderdagochtend dat hij naast Murat stond tijdens de schietpartij. ,,Murat had een pistool. Ik kon hem niet tegenhouden, want dan zou ik zelf ook een kogel door mijn hoofd hebben gekregen.'' Volgens Erkan was Murat de leider van de klas en trok hij veel met hem op. ,,Murat was altijd de pineut. Ze pakken altijd de grootsten en laten je nooit uitpraten.'' Erkan vertelt dat zijn vriend dinsdagochtend nog ruzie had met de conciërge, omdat Murat een peuk in de aula zou hebben gegooid. ,,Toen heb ik nog tegen hem gezegd dat ie rustig moest gaan zitten. Daarna heb ik hem niet meer gezien.'' ************************************ Geen commentaar!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drama in Den Haag
Murat D. schoot een leraar van het Terra College in Den Haag door het hoofd. De jongen sleepte volgens getuigen een kwalijke reputatie van drugs en gedragsproblemen met zich mee en ging dinsdag -waarschijnlijk omdat er hem een schorsing boven het hoofd hing- compleet door het lint. De 17-jarige van Turkse afkomst greep naar een wapen en kogelde Hans Van Wieren neer. De man overleed 's avonds aan zijn verwondingen. Nederland reageert geschokt op de moord. Het is de zoveelste daad van brutaal en "zinloos geweld". Geweld waarbij haast altijd allochtone jongeren betrokken zijn. Al mag dat in ons land niet luidop gezegd worden. De VRT liep in haar berichtgeving in een wijde boog om de hete brij. Dat is bij de openbare omroep trouwens een journalistieke richtlijn en dagelijkse praktijk. Zo stelt iedereen zich de vraag of de moord in Den Haag voorkomen had kunnen worden. Maar niemand vraagt zich af wat een 17-jarige scholier bezielt om met een wapen op zak naar school te gaan. Laat staan waar hij dat pistool vandaan haalt. Maar ja, enig verband met de culturele achtergrond van de dader en het feit dat het drama zich afspeelde in een concentratieschool mag vooral niet gezegd worden. Je moet ze hier niet op ideeën brengen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |