![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165 maar: Er is dus geen reglement en men zal er vlug een in mekaar steken, �* posteriori dus, speciaal om moslimas dat te weigeren... �* la tête du client...tegen één bepaalde bevolkingsgroep: "naar schatting dertien procent van de bevolking van vreemde origine" Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() mischien dat je mét schoenen binnen mag als je geen moslim bent?Maar ik heb daar mijn twijfels over...Hun regels moet je wel respekteren, hun waardeoordelen zijn wél belangrijk, en" Filosoof "zou de eerste zijn om hoog van de daken te schreeuwen dat het een schande is dat er mensen zich veroorloven zomaar met hun schoenen aan de moskee binnen te stappen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() ze mogen anders altijd nog het strand op met hun sluiers, en de rest van de vermomming.Dat ze naar St Annekke trekken, kunnen ze in t' Scheld gaan zwemmen...plaats genoeg daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Het lijkt logisch dat men toch een beetje meer respect dient te hebben voor godsdienstge gevoeligheden in een gebedshuis waar men als gast vanuit een andere of zonder godsdienst komt, dan voor gewone domme vooroordelen in een zwemdok... Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij trouwens al ooit een "moskeereglement" te zien gekregen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Ja, in verschillende landen hing het uit bij de ingang van de moskee in diverse talen (waarschijnlijk in samenvatting?) Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() gij denkt dus dat de Vb binnenkort de macht gaat grijpen ? Ik denk eerder dat meer en meer mensen daar achter gaan vragen, naargelang er meer en meer al dan niet vervelende moslims rondlopen hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2) De ingepakte burka's moeten verdraagzaam zijn tgo de Westerse gebruiken, gewoonten en tradities, en leren aanvaarden dat Europa geen islamitisch continent is en dat niet wenst te worden: hun tegendraads gedoe kan dus niet anders dan als pure provocatie gezien worden. Citaat:
De mening die de ingepakte moslima's in een zwembad willen uiten getuigt van puur sexisme : de man dient letterlijk uitgesloten te worden als de verpakten aanwezig zijn. Alleen al om deze vorm van discriminatie te vermijden is de islamitische kledijcode in het zwembad verboden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ben jij er zo op gebeten om bij alles het VB te slepen? Uit pure haat en onverdraagzaamheid? Heel wat mensen, NIET-VB'rs delen de mening van het VB inzake islam en de vreemdelingenproblematiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden wij respect moeten hebben voor hun godsdienstige gevoeligheden terwijl zij volgens jouw totaal geen respect zouden moeten hebben voor onze maatschappelijke gevoeligheden? Gaat het niet meer goed in je hoofd? Zie je ze vliegen zoals MO ? Ga jij als links dictatortje bepalen dat religieuze gevoeligheden belangrijker zijn dan andere gevoeligheden? Wake up Filosoof, we leven in de 21ste eeuw in een GESECULARISEERD EUROPA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben je daar zeker van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Sint Joost zijn ze toch al aan de macht dacht ik? Misschien kunnen ze daar ineens twee zwembaden bouwen? Een voor de mannetjes en eentje voor de burka's?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap eigenlijk niet dat er 11 paginas nodig zijn om iets wat de normaalste zaak van de wereld en is dat zowat elke dag 100 keer voorvalt in zwembaden over het ganse land. Ik heb hetzelf ook al meegemaakt toen ik wou zwemmen ergens in de Ardennen. Om hygienische redenen mochten jongens niet met zwemshorts binnen, enkel met van die speedotoestanden. Ik heb eens raar gekeken, ik vond het jammer en uiteindelijk ben ik dan maar niet gaan zwemmen want je krijgt me in geen 100 jaar in zo een speedo.
Als die vrouwen in hun kledij willen zwemmen dan is dat hun goed recht maar dan moeten ze maar plaatsen zoeken waar dit toegelaten is. Ik snap de commotie eigenlijk niet zo goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Uit respect voor de religieuze gevoeligheden van de moslims is Filosoof hoogst waarschijnlijk bereid de kost ervan volledig op zich te nemen. Als trouwe dhimmie zal dat immers geen punt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, ik snap heel de heisa over racisme eigenlijk ook niet zo goed. Als ik als niet-moslima op 1 of andere manier met iets anders dan een badmuts op mijn hoofd zou willen gaan zwemmen, gooien ze mij hoogst waarschijnlijk er ook uit, vooral als ik me dan nog eens arrogant ga gedragen en als volwassene het kinderbadje bezet ga houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet er niet aan deelnemen, gewoon aanvaarden dat anderen niet doen als jij, zolang het jou niet opgelegd wordt. Als jij "verdraagzaamheid" maar in één richting wil hebben, en hun bestaan of godsdienst als provocatie wil beschouwen is dat gewoon jouw vreemdelingenhaat en werkt dat contraproductief. Van mij moet je geen begrip verwachten voor vreemdelingenhaat zoals die door het Vuil B verspreid en gepredikt wordt! Zolang dergelijke haat gepredikt wordt blijft voor mij die partij VUIL. Dergelijke haat, waarvan het "moslimbashen" en "islambashen"hier een uiting is en waarvan het VB nu reeds lang haar stokpaardje van maakt (verschillende rechtbanken velden daar trouwens reeds een uitspraak over) kan enkel tot confrontaties leiden, en reken er niet op dat ik je dan steun! . Citaat:
Ik toonde dus al ruim dat ook in het westen een publiek bestaat voor iets dergelijks (scroll maar eens enkele paginas omhoog) Of dat jouw of mijn smaak is doet er niet toe: je moet het niet dragen. Als die vrouw zelf het liever zo heeft, wie ben jij dan om haar te dwingen? Dit krijg je door kledijcodes op te leggen: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=216 Hij ging niet zwemmen... Is dat je bedoeling? Het zwemdok enkel voor jou te hebben en anderen er uit te pesten? Daar trekt het op... bij deze werkte dat dus, in een ander kader: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 13:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"arrogantie"? Een zeer subjectief begrip. Die correspondent schrijft dat, maar hoe neutraal is hij? |
|
![]() |
![]() |