Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2007, 17:20   #201
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Geloof jij nu zelf die kul !!!!! jij mag mag dat zogezegd organiseren,maar das kul,ze houden jullie zo zoet hoor,en in mijn buurt draait dit steeds uit op de bekende mafia praktijken van de Marokkanen !!! Das de waarheid !!!
Maak je niet kwaad. Daar stuurt ze op aan. Snap je nu nog niet wat ze is?
Oud 4 april 2007, 17:20   #202
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloof jij nu zelf die kul !!!!! jij mag mag dat zogezegd organiseren,maar das kul,ze houden jullie zo zoet hoor,en in mijn buurt draait dit steeds uit op de bekende mafia praktijken van de Marokkanen !!! Das de waarheid !!!
Duveltje, je maakt jezelf belachelijk. Zonder peters of meters geen speelstraat. Het is zo simpel als dat. Meer zelfs, als er voldoende bewoners van de straat tegen zijn, dan komt er ook geen speelstraat. Het is duidelijk dat je nog nooit betrokken bent geweest bij zo'n initiatieven.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:21   #203
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Snap je nu nog niet wat ze is?
Zeg eens Boadicea, wat ben ik?
Oud 4 april 2007, 17:21   #204
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van het grote succes van speelstraten in de steden! Laat me raden, jij woont niet in de stad?
Hoezo? waarom verhuizen de witten dan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:22   #205
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak je niet kwaad. Daar stuurt ze op aan. Snap je nu nog niet wat ze is?
Nee nee ik overleef dit meestal
Oud 4 april 2007, 17:24   #206
Boadicea

Standaard

Citaat:
Duveltje, je maakt jezelf belachelijk. Zonder peters of meters geen speelstraat. Het is zo simpel als dat. Meer zelfs, als er voldoende bewoners van de straat tegen zijn, dan komt er ook geen speelstraat. Het is duidelijk dat je nog nooit betrokken bent geweest bij zo'n initiatieven.
In mijn buurt zijn er al eens speelstraten geweest en ik weet wie ze boycot, dus hou AUB op met uw gezwets. Duveltje heeft gelijk en jij komt af met wat artikeltjes die iedereen van het internet kan halen.

Duveltje spreekt met als vele gediscrimineerde Vlamingen uit het hart. Dat kan men van jou niet zeggen. Je schrijft als een robot.
Oud 4 april 2007, 17:24   #207
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach, al ik zeg dat ik het ooit mee opgestart heb sta je verbaast hé,dus ff zwijgen hé !!!!(en mijn dochter was de enige Vlaamse die daar toen aan mee deet dus .........
Oud 4 april 2007, 17:28   #208
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoezo? waarom verhuizen de witten dan?
Schatje, die speelstraten duren welgeteld 14 dagen maximum. Het toont gewoon aan dat kinderen wel degelijk buiten willen spelen. Alleen hebben ze er nog maar weinig de mogelijkheid toe.
Oud 4 april 2007, 17:28   #209
Boadicea

Standaard

Citaat:
Zeg eens Boadicea, wat ben ik?
Een systeemslaaf. Nergens heb ik al enige emotie in 1 van jouw schrijfsels bespeurd. Je komt enkel af met studies en begint mij als wereldvreemd over te komen.
Persoonlijk begin ik er aan te twijfelen of je hier echt als persoon je mening komt verkondigen. Ik krijg stilaan meer en meer de indruk dat jij hier zit als medewerker van één of andere organisatie.
Aan mij krijg je je leugenpaleis niet verkocht, omdat ik weet wat de realiteit is van deze wijken. Ik woon er in en ken hier niemand die redeneert zoals jij. De meeste achtergebleven Vlamingen hier zijn verrechtste VB aanhangers, die zeker geen pamperbeleid zoals jij voorstelt, zullen tolereren. Moest jij hier echt wonen met deze houding, geloof ik dat je inderdaad weinig reden hebt om nog over straat te lopen, want hier heb je praktisch alleen nog tegenstanders over.
Oud 4 april 2007, 17:28   #210
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tis spijtig dat ik mijn naam hier niet kan vermelden !!!!
Oud 4 april 2007, 17:29   #211
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt Duvetje, daar kan je perfect lezen wat ik schreef. Zonder peters of meters uit de straat geen speelstraat! Opsinjoren biedt alleen ondersteuning. De organisatie gebeurt door de bewoners zelf.

Ook het VB is trouwens grote tegenstander van speelstraten. Begrijpelijk natuurlijk, want het is compleet in tegenspraak met het beeld dat ze willen ophangen van de stad.
Stel dat ik u nu geloof ja.Toch wel raar dat ze het niet in de hand hebben en duidelijk pro allochtoon of zeg maar moslim voortrekken want anders zouden er veel meer autochtone kinderen lopen mocht dat allemaal oke zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:30   #212
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duveltje heeft gelijk en jij komt af met wat artikeltjes die iedereen van het internet kan halen.
Ik ben helemaal niet afgekomen met artikeltjes van het internet, Boadicea, dat was duveltje zelf. Ik putte gewoon uit mijn eigen ervaring met speelstraten. Duveltje wilde dat weerleggen met een artikel, maar dat bevestigde jammer genoeg voor hem enkel wat ik zei.
Oud 4 april 2007, 17:32   #213
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, al ik zeg dat ik het ooit mee opgestart heb sta je verbaast hé,dus ff zwijgen hé !!!!(en mijn dochter was de enige Vlaamse die daar toen aan mee deet dus .........
Dat verbaast me inderdaad, aangezien je niet eens wist dat de bewoners dit zelf moeten organiseren... je inbreng zal dus toch beperkt geweest zijn.
Oud 4 april 2007, 17:33   #214
Boadicea

Standaard

Citaat:
Tis spijtig dat ik mijn naam hier niet kan vermelden !!!!
Zou ik ook niet doen. Kwestie van het feit dat niet iedereen even tolerant is.

In ieder geval: de laatste linkiewinkies die hier bleven omdat ze dachten dat deze buurt zou bijdragen tot hun multiculturele verrijking, zijn onlangs verhuisd, omdat ze het beu waren dat hun auto afgebroken werd door migrantenjongeren en nadat de dochter aangerand werd, door migranten, was de maat vol.
In bepaalde straten hebben de linksen nog hier en daar wat "strongholds" maar ik zie ze toch aftakelen. Dan heb ik het over bv de Huybrechtsstraat, tussen Antwerpen Noord en Oud Borgerhout, daar woont nog een linkse elite. Maar geef toe dat een uitzicht op de verloederde Turnhoutsebaan nu niet echt hip is.
Oud 4 april 2007, 17:34   #215
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal niet afgekomen met artikeltjes van het internet, Boadicea, dat was duveltje zelf. Ik putte gewoon uit mijn eigen ervaring met speelstraten. Duveltje wilde dat weerleggen met een artikel, maar dat bevestigde jammer genoeg voor hem enkel wat ik zei.
Ach(ik denk dat het MVR. is hé)ik heb zelf jaren in de politiek gezeten,ik heb ook heel wat verwezelijk in Antwerpen,één ding daarvan was de speelstraten(spijtig genoeg) dus .....
Oud 4 april 2007, 17:35   #216
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een systeemslaaf. Nergens heb ik al enige emotie in 1 van jouw schrijfsels bespeurd. Je komt enkel af met studies en begint mij als wereldvreemd over te komen.
Persoonlijk begin ik er aan te twijfelen of je hier echt als persoon je mening komt verkondigen. Ik krijg stilaan meer en meer de indruk dat jij hier zit als medewerker van één of andere organisatie.
Aan mij krijg je je leugenpaleis niet verkocht, omdat ik weet wat de realiteit is van deze wijken. Ik woon er in en ken hier niemand die redeneert zoals jij. De meeste achtergebleven Vlamingen hier zijn verrechtste VB aanhangers, die zeker geen pamperbeleid zoals jij voorstelt, zullen tolereren. Moest jij hier echt wonen met deze houding, geloof ik dat je inderdaad weinig reden hebt om nog over straat te lopen, want hier heb je praktisch alleen nog tegenstanders over.
Paranoia is behandelbaar, Boadicea. Praat er eens over met je arts.
En blijf ondertussen gerust verder in je waanideeën verstrikt.

Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2007 om 17:40.
Oud 4 april 2007, 17:38   #217
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Stel dat ik u nu geloof ja.Toch wel raar dat ze het niet in de hand hebben en duidelijk pro allochtoon of zeg maar moslim voortrekken want anders zouden er veel meer autochtone kinderen lopen mocht dat allemaal oke zijn.
En hoe werkt dat pro allochtoon zijn of "moslims voortrekken" in de praktijk precies? Ik denk echt dat je eens dringend moet gaan kijken naar zo'n speelstraten! Meer nog, organiseer er eens zelf één, dan zal je zien dat wat ik zeg klopt. En in buurten waar de meerderheid allochtoon is, is het niet onlogisch dat er meer allochtonen dan autochtonen zijn natuurlijk!
Oud 4 april 2007, 17:39   #218
Boadicea

Standaard

Citaat:
Paranoia is behandelbaar, Boadicea. Praat er eens over met je arts.
En blijf gerust verder in je waanideeën verstrikt.
Bedankt, deze reactie is een duidelijke ontkenning. Mij geestesziek verklaren is een goede tactiek. Dan kijken ze naar mij en niet naar jou. Jij kent me niet, maar gaat hier even psychiater spelen.
Heb jij een bevoegd diploma om zomaar een geestesziekte op iemand te plakken? Indien niet, vrees ik dat ik deze post enkel als laster moet aanzien, omdat jij blijkbaar meer te verbergen hebt dan ik.

Ik trap in ieder geval op een zere teen, dat is duidelijk.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 4 april 2007 om 17:39.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 17:40   #219
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ff mss eens aan de stad Antwerpen aanvragen wie het aangeklaagd heeft dat onze kinderen 20 frank moesten betalen om op het speelpleintje 'tdokske! te mogen spelen als Vlaamse !!!! duveltje382
Oud 4 april 2007, 17:41   #220
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schatje, die speelstraten duren welgeteld 14 dagen maximum. Het toont gewoon aan dat kinderen wel degelijk buiten willen spelen. Alleen hebben ze er nog maar weinig de mogelijkheid toe.
De Vlaamse kinderen gaan naar school dacht ik - Vergeef me dat ik het onderscheid maak, van nieuwe vlamingen weet ik het niet zo juist.

Dat de speelstraten - waarbij U zich dus hebt opgegeven als meter en dus als toezichtster - enkel tijdens de schoolverloven open zijn is dus niet zo vreemd.

En toch wil U blijven beweren dat jonge Vlaamse gezinnen (niet jonge nieuwe Vlaamse gezinnen) de stad uittrekken omdat hun kinderen geen speelruimte hebben? Allez gij!

Nooit gesproken met speelpleinwerksters zeker? Ik ken er eentje, ze links als maar wezen kon (moet je zijn om aan zulke opdrachten te beginnen)... dringend op zoek naar ander werk. Bleek beetje moeilijk werken met nieuwe vlamingen zie je: je kent het: ondergeschikt (mannelijk)personeel dat probleem heeft met vrouwtjes? kinderkes dat probleem hebben met vlaamse vrouwtjes enkel nieuwe vlaamse mannetjes als speelpleinleider willen accepteren?

Droom maar rustig verder in je speelstraatje Edina, en leer misschien aan Mohammedje dat hij Aishake ook moet laten buuitenspelen... (of blijven die sowieso binnen in je speelstraat?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be