![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat er mee te maken? Een plaats die toegankelijk is voor het publiek is geen privé-plaats. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leerde dus leven met de sigarettenrook van anderen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch dat de mannen het misbare deel geworden zijn in de maatschappij
mannen zijn uiteindelijk een soort onslow figuur die in onderhemd met een pint over de TV zit te zappen, hun zweetvoeten liggen daar te stinken, en je moet hotelservice aan geven. Lesbische koppels kunnen via IVF in een soort dikbil catalogus spermabuisjes bestellen en via inseminatie waarvan welgeteld 1 dikbil per 10.000 vrouwen spermatologisch gezien ruim voldoende moet zijn om het ras in stand te houden. Bovendien is de agrarische sector volledig geautomatiseerd, en wordt de basis behoeften zoals voedsel, kledij, woonst op zo'n goedkope en efficiente wijze ingevuld dat elke vrouw zich zonder moeite deze economische inspanning kan ophoesten om te overleven Dus weg met de mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het verbod op chocolade sigaretten was en is nog steeds een goede zaak omdat daardoor het positieve beeld over sigaretten voor zeer jonge kinderen weggenomen wordt. De legalisatie van soft drugs heeft met héél andere dingen te maken. Ik ben voorstander van de legalisatie van soft drugs omdat het m.i. belangrijk is om de handel daarin uit de criminele sfeer te halen. Ik ben voorstander van de individuele vrijheid en het zelfbeschikkingsrecht dat mij dicteert dat iemand die soft drugs wenst te gebruiken, daar het recht toe moet hebben, voor zover hij daar geen overlast mee bezorgt aan anderen. Hetzelfde geldt voor roken. Voor mijn part mag jij roken tot je een ons weegt, zolang je anderen maar niet dwingt om mee te roken. Wat je precies rookt, is daarbij niet van belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een plaats die toegankelijk is voor het publiek kan publieke eigendom zijn of prive-eigendom waar de eigenaar publiek toelaat.
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raf: jij gebruikt daar liberale argumenten voor het vrijmaken van softdrugs
als econoom zou ik zeggen, legaliseer softdrugs met een 20euro per dosis wheat- taks, en binnen een structuur die de dosis monitors, en de voordelen versus de nadelen afweegt versus uw gezondheidsprofiel en uw medicatieprofiel. als Eco- ridder ,denk ik gezien marihuana heel snel groeit en veel CO2 bindt dat de productie ervan een voordeel oplevert voor Kyoto, bovendien als alle sociale sukkels ipv te ruken beginnen te blowen gaan ze gewoon een zoef verdoofd in hun slaapkamer liggen, ipv met het 'pseudo-SUV's rond te hotsen over onze vlaamse wegen. Dus ook daar zie ik voordelen Uiteindelijk ipv de belastingen te verhogen, laat je die sukkels gewoon in de waan dat ze mogen gelukkig zijn, en roken ze de begroting steenrijk Dus ik blijf het nog een goed idee vinden. En gezien ze als kankers in de maatschappij heel snel gaan woekeren en zich verspreiden als een ziekte, zal heel snel de volledige bevolking meegenieten van het ongemak dat dergelijke liberale gedachten met zich meebrengen; en kun je na een jaar of twee als verantwoordelijke partij de vruchten plukken van uw werk. Die 1M lozers die verslaafd blijven ga |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Eigendom" heeft daar niets mee te maken. Van zodra een plaats toegankelijk is voor het publiek, is het niet langer privé en moeten zij zich schikken naar de regels die aan openbare plaatsen worden opgelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry
we gaan verder die 1M lozers die verslaafd blijven gaan uiteraard stemmen voor uw partij. Zij worden echter lui, dom sociaal afhankelijk en bovendien een volledige maatschappij last, of goed voor een EMIGRATIE naar ons Herbebossingprojecten in Kongo Die 9M nuchtere mensen, zullen hun lesje geleerd hebben en weten voor wie ze nog moeten stemmen, en gelukkig zijn dat dit probleem opgelost is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen maar voordelen dus.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Politici kunnen dat niet zo goed.
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Dat laten mijn longen niet toe.
Ik ontwijk ongezonde lucht zoveel mogelijk en neem voorzorgen zodat ik er zomin mogelijk hoef in te ademen. Dat lukt zeer goed zonder extra verboden of geboden. Meestal is daar zelfs geen hint bij nodig. Rookholen die absoluut te mijden zijn bestaan trouwens al een tijdlang niet meer. De wetgever heeft daar nuttig werk gedaan maar verder hoeft ze niet te gaan.
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij in jouw huis, in jouw woonkamer mensen ontvangt en hen tegen betaling voedingswaren en/of dranken verstrekt, zal jij je moeten schikken naar de reglementering die van toepassing is op horecagelegenheden. Dat heeft niets te maken met de eigendom, dat heeft alles te maken met wat je met die eigendom doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het één of het ander, Knuppel. Ofwel leer je leven met de sigarettenrook van anderen (en dat is wat de meeste niet-rokers doen), ofwel leef je als een kluizenaar en kom je niet in cafés waar er gerookt wordt (zo goed als geen enkel café dus).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mij kan uitleggen in welke zin die de gezondheid van anderen aantasten...
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn mensen die verdorie hun eigen kinderen moeten laten buitenzetten door de politie omdat ze bij hun ouders komen stelen als de raven om hun drugsverslaving (die lang niet altijd ophoudt bij het roken van een jointje) te kunnen betalen.
![]() |
![]() |
#217 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik schik mij niet naar immorele wetgeving.
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() De overheid mag reguleren hoe u uw zaak uitbaat. U biedt diensten aan (mensen de mogelijkheid geven ene te drinken in een zaaltje) en de overheid moet er op toezien dat dit verloopt volgens de regels van het spel. Die de overheid bepaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom moet de overheid daar op toe zien?
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was toch niet de reden dat chocolade sigaretten verboden werden volgens jou?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 mei 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |