Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2007, 18:00   #201
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dude, serieus.
Kom eens een keertje buiten ofzo

Hoeveel moslims lopen er rond denk je die zo denken?
Ik vrees dat er geen zijn die NIET zo denken; eeuwen zo opgevoed èn het staat zo opgedragen in de koran.
Oud 18 augustus 2007, 18:09   #202
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Met maangod allah ? De koran is mensenwerk. Ik heb inderdaad een probleem met misdadiger mohammed en zijn misdadig boek dat destijds nomaden heeft aangespoort om ander volkeren te beroven en te onderwerpen (in het beste geval tot 3de rangsburgers in hun eigen land te degraderen) zodra zij sterk genoeg in aantal waren geworden en wat tot op vandaag nog steeds voor op zijn zachtst gezegd 'problemen' zorgt. Gaande van 'integratie'problemen tot regelrechte moordaanslagen. Want islam heeft zijn imperialisme nooit opgegeven. Er was slechts een tijdelijke noodgedwongen wapenstilstand.

In essentie is de islam een religieuze boodschap voor de hele mensheid. Moslims zijn religieus gezien verplicht om het islamitische geloof te verspreiden over de hele wereld. ’En Wij hebben u uitgezonden tot de hele mensheid’ (Koran 34:28 ). Wanneer de niet-moslims toegeven aan bekering of onderwerping, dan kan de missie (da’wa) op vredige wijze worden voortgezet. Als zij dit niet doen, zijn moslims verplicht om oorlog tegen hen te voeren. Om vrede te kunnen bereiken is het nodig, volgens de islam, dat niet-moslims zich onderwerpen aan de uitnodiging van de islam – óf door bekering, óf door het accepteren van de status van religieuze minderheid (dhimmi) en het betalen van de individuele belasting, jizya. Wereldvrede, het finale stadium van de missie, wordt alleen bereikt door de bekering of onderwerping van de hele mensheid aan de islam. […] Moslims geloven dat expansie door oorlog geen agressie is, maar de vervulling van het bevel in de Koran om de islam te verspreiden, als de weg om vrede te bereiken. Het gebruik van geweld om de islam te verspreiden is geen oorlog (harb), een woord dat alleen gebruikt wordt om gewelddadige acties door nietmoslims aan te duiden. Islamitische oorlogen zijn geen hurub [meervoud van harb], maar eerder futuhat, een actie om de wereld te ’openen’ voor de islam en uitdrukking van de islamitische djihad. [...] Ongelovigen die een obstakel vormen voor de da’wa (de missie), zijn zelf schuldig aan deze oorlogstoestand, omdat het verspreiden van de islam op een vredige manier voortgezet kan worden als de anderen zich daaraan onderwerpen. Met andere woorden: zij die zich verzetten tegen de islam veroorzaken oorlogen en zijn er verantwoordelijk voor. Slechts wanneer moslims niet voldoende krachtig zijn, is een tijdelijke ’wapenstilstand’ (hudna) toegestaan.”

http://hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/...e_islam_i.html
Een zeer degelijke tekst!
Oud 18 augustus 2007, 18:12   #203
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

mijn mening? Echt.

je kan het bloed zien pompen terwijl die clown probeert om de nekwervel door te krijgen. Hij is duidelijk niet zo geoefend als zijn moslim-akolieten, die de nekwervel in 90% van de gevallen wel direkt los krijgen.

ook de instinctieve wijze waarop het slachtoffer na de eerste snee nog probeert weg te draaien...
Not fake.believe me.

was een kwestie van tijd voordat dit zou gebeuren.
Arme drommel. Ik denk dat het een van de gruwelijkste manieren is om te sterven.

en btw, lees m'n onderschrift eens.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 18 augustus 2007 om 18:14.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 18:12   #204
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Eens je de persoon gedehumaniseerd hebt, verlaagd tot een parasiet, een vijand, een gevaarlijke moslim, dan is het al een stuk makkelijker.
Nee, volgorde-foutje; lees de koran.
Oud 18 augustus 2007, 18:15   #205
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
mijn mening? Echt.

je kan het bloed zien pompen terwijl die clown probeert om de nekwervel door te krijgen. Hij is duidelijk niet zo geoefend als zijn moslim-akolieten, die de nekwervel in 90% van de gevallen wel direkt los krijgen.

ook de instinctieve wijze waarop het slachtoffer na de eerste snee nog probeert weg te draaien...
Not fake.believe me.

was een kwestie van tijd voordat dit zou gebeuren.
Arme drommel. Ik denk dat het een van de gruwelijkste manieren is om te sterven.
Ik denk het ook.

Toch, ongelooflijk dat er nog steeds zo veel mensen naar Rusland willen.
Oud 18 augustus 2007, 18:19   #206
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Eens je de persoon gedehumaniseerd hebt, verlaagd tot een parasiet, een vijand, een gevaarlijke moslim, dan is het al een stuk makkelijker.
Dat klopt inderdaad. Dit wordt reeds meer dan 1300 zo toegepast door Mohammed en zijn volgelingen. In de koran en de hadith wordt de volgelingen bijgebracht dat iedereen die geen "goede moslim” is, verachtelijke en domme wezens zijn. Wie geen goede moslim is wordt gezien als een gevaar voor de maatschapij. De "goede moslims" hebben er dan ook geen enkel probleem mee om de "minder goede en dus gevaarlijke moslims" te kelen en op te blazen. Met de ongelovigen kennen ze vanzelfsprekend nog minder remmingen.
Oud 18 augustus 2007, 18:20   #207
Groet
Vreemdeling

Groet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Heb hem uit nieuwsgierigheid toch maar eens bekeken en ik moet eerlijk zijn, het ziet er serieus fake uit. Die huid onder de kin lijkt op latex, er spuit geen bloed uit de slagaders enz enz.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het fake.
Ik heb al een schaap zien slachten en dat ziet er net hetzelfde uit hoor. Dus ik denk niet dat het fake is.
Oud 18 augustus 2007, 18:25   #208
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad. Dit wordt reeds meer dan 1300 zo toegepast door Mohammed en zijn volgelingen. In de koran en de hadith wordt de volgelingen bijgebracht dat iedereen die geen "goede moslim” is, verachtelijke en domme wezens zijn. Wie geen goede moslim is wordt gezien als een gevaar voor de maatschapij. De "goede moslims" hebben er dan ook geen enkel probleem mee om de "minder goede en dus gevaarlijke moslims" te kelen en op te blazen. Met de ongelovigen kennen ze vanzelfsprekend nog minder remmingen.
En doordat er moslims met deze ingesteldheid zijn, zijn er dus ook Westerlingen, die zo over moslims gaan denken. Het gevolg is dus dat de gruwel uit beide kampen komt. Die Russiche jongeren onthoofden een moslim, omdat ze weten dat moslims dat ook met buitenstaanders doen en zo blijven we bezig.
Voor hen is een moslim een mindere mens en ze zien er compleet geen graten in om deze te vermoorden.

Mij lijkt het zinniger om elkaar gerust te laten, dan om elkaar de kop af te snijden.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 augustus 2007 om 18:29.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 18:29   #209
Boadicea

Standaard

Vraagje: toen al die Westerlingen in Irak onthoofd werden, smeerde de pers heel hun biografie met naam en toenaam uit. Wanneer wordt de identiteit van deze slachtoffers bekend? En waarom komt dit niet in het nieuws?
Oud 18 augustus 2007, 18:32   #210
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En daardat er moslims met deze ingesteldheid zijn, zijn er dus ook Westerlingen, die zo over moslims gaan denken. Het gevolg is dus dat de gruwel uit beide kampen komt. Die Russiche jongeren onthoofden een moslim, omdat ze weten dat moslims dat ook met buitenstaanders doen en zo blijven we bezig.
Voor hen is een moslim een mindere mens en ze zien er compleet geen graten in om deze te vermoorden.

Mij lijkt het zinniger om elkaar gerust te laten, dan om elkaar de kop af te snijden.
Met de niet onbelangrijke nuance dat de niet-mohammedaanse wereld dergelijke en andere wandaden afkeuren, terwijl in de mohammedaanse wereld ze als heldendaden worden gezien.

Ook in het Rusland van vandaag worden de daders opgespoord en vervolgd. In de mohammedaanse wereld worden dergelijke helden in bescherming genomen.
Oud 18 augustus 2007, 18:36   #211
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik vrees dat er geen zijn die NIET zo denken;
Helaas, ik ken er al zeker 3 die niet zo denken

Citaat:
eeuwen zo opgevoed
Zijn er mensen die eeuwen leven?

Citaat:
èn het staat zo opgedragen in de koran.
en natuurlijk volgt élke moslim blindelings de koran.
Oud 18 augustus 2007, 18:39   #212
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Met de niet onbelangrijke nuance dat de niet-mohammedaanse wereld dergelijke en andere wandaden afkeuren, terwijl in de mohammedaanse wereld ze als heldendaden worden gezien.

Ook in het Rusland van vandaag worden de daders opgespoord en vervolgd. In de mohammedaanse wereld worden dergelijke helden in bescherming genomen.
Hier zit wel iets van in, maar ik geloof dat het Irakese leger de Amerikanen wel geholpen had met het opsporen en uitschakelen van koppensneller Al Zarqawi.

Met andere woorden: een deel van de moslimwereld kickt inderdaad op dit soort geweld, maar een ander deel veroordeeld het dan weer. Er zijn inderdaad groeperingen, die dit soort barbaren beschermt. Maar ik vraag me af, als de islamisten door zouden krijgen dat hun religie enkel een bedrog is dat uiteindelijk tegen hen werkt, of ze nog allemaal bereid zouden zijn om zulke psychopathen te herbergen.

Daarnaast zijn de daders van deze gruwel ook niet representatief voor rechts, want de gemiddelde rechtse persoon, zelfs de extremen, veroordelen deze acties ook.

Nu het is begrijpelijk dat niet-moslimextremisten vroeg of laat tot het niveau van hun vijanden zouden vervallen, maar ik weet eigenlijk niet goed wie er bij deze acties gediend is.
Oud 18 augustus 2007, 18:45   #213
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
En wat een vernedering voor het slachtoffer; zo gaat het de wereld rond waar hij als een dier gekeeld wordt, terwijl hij ook zijn filosophie had, zn voornemens, zn plannen en dromen, familieleden, vrienden, geliefden die van hem hielden.
dat zal echt wel de minste van zijn zorgen zijn.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 18:49   #214
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

En dan te bedenken dat het 10 a 15 seconden kan duren voordat een onthoofd iemand het bewustzijn verliest.
Oud 18 augustus 2007, 18:50   #215
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bush heeft helemaal niet in naam van god een land binnengevallen.
neen, hij deed het in nam van de democratie.
net dezelfde democratie die jij op 11-09 gaat beschermen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 18:53   #216
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ja, we kennen ze die gematigde moslims die massaal dergelijke gruwelen afkeuren.
Dagelijks houden ze massabetogingen in Europa om deze barbaarsheden gepleegd in naam van hun gematigde koran (die tevens als handleiding gebruikt wordt door hun extremistische broeders) af te wijzen.
Dagelijks verdringen ze zich in alle media om hun extremistische broeders te overtuigen die keeloversnijdingen en zelfontploffingen zo te laten.

Ze werken zich werkelijk in het zweet om hun extremitische geloofsgenoten ervan te overtuigen Mo's moordverzen wat minder letterlijk te nemen.

Wij Westerlingen zijn werkelijk diep ontroerd door die massale en overtuigende inspanningen van die brave, gematigde moslims die hun verontwaardiging en woede uitschreeuwen over de gruwelen gepleegd namens hun lijfboekje.

Wel Online, wanneer ga jij betogen tegen dit geweld dat uit "jouw hoek" komt?

Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 augustus 2007 om 18:54.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 18:53   #217
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat er geen zijn die NIET zo denken; eeuwen zo opgevoed èn het staat zo opgedragen in de koran.

Doe eens een 'klapke' met de mensen.
Oud 18 augustus 2007, 18:55   #218
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mijn buren zijn moslims van Turkse afkomst. Zeer lieve mensen maar daarom is de islam, de koran en 'de profeet' dat nog niet.

Dus die vinden dat goed, zo mensen de keel oversnijden?
Oud 18 augustus 2007, 19:17   #219
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dus die vinden dat goed, zo mensen de keel oversnijden?
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 19:18.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 19:20   #220
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
neen, hij deed het in nam van de democratie.
net dezelfde democratie die jij op 11-09 gaat beschermen.
Sommigen hebben natuurlijk liever een dictator aan het roer dan te moeten leven in een vrije seculiere democratische maatschappij. En diegenen die toevallig leven in dergelijke vrije seculiere democratische maatschappij zijn voor de lieve vrede en verdraagzaamheid bereid om dat voor integratieonwillige nieuwkomers op te geven.

Ali E.
Merksem
@Mohamed Al Khitabi: ik heb nooit een grotere hypocriet als jij bezig gezien, tenzij je natuurlijk onwetend bent over je (mag ik dat zeggen) eigen religie. je roept tegelijk dat de islam de tand des tijds zal doorstaan en blabla, nadien zeg je dat de (mensgemaakte, democratische) wet hoger staat dan die van Allah. die uitspraak kan je buiten de islaam zetten. ben jij zelf wel moslim en ken jij je geloof of probeer je alleen in de gunst te komen van de democraten (veelgodenaanbidders)?

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...=1&p_page_nr=2

Brussels demonstration Sept. 11 2007

Onderteken de petitie
http://www.petitiononline.com/ulfkotte/petition.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 19:30.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be