![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat er geen zijn die NIET zo denken; eeuwen zo opgevoed èn het staat zo opgedragen in de koran.
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 |
Gouverneur
|
![]() mijn mening? Echt.
je kan het bloed zien pompen terwijl die clown probeert om de nekwervel door te krijgen. Hij is duidelijk niet zo geoefend als zijn moslim-akolieten, die de nekwervel in 90% van de gevallen wel direkt los krijgen. ook de instinctieve wijze waarop het slachtoffer na de eerste snee nog probeert weg te draaien... Not fake.believe me. was een kwestie van tijd voordat dit zou gebeuren. Arme drommel. Ik denk dat het een van de gruwelijkste manieren is om te sterven. en btw, lees m'n onderschrift eens.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 18 augustus 2007 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Nee, volgorde-foutje; lees de koran.
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Toch, ongelooflijk dat er nog steeds zo veel mensen naar Rusland willen.
![]() |
![]() |
#206 |
Minister
|
![]() Dat klopt inderdaad. Dit wordt reeds meer dan 1300 zo toegepast door Mohammed en zijn volgelingen. In de koran en de hadith wordt de volgelingen bijgebracht dat iedereen die geen "goede moslim” is, verachtelijke en domme wezens zijn. Wie geen goede moslim is wordt gezien als een gevaar voor de maatschapij. De "goede moslims" hebben er dan ook geen enkel probleem mee om de "minder goede en dus gevaarlijke moslims" te kelen en op te blazen. Met de ongelovigen kennen ze vanzelfsprekend nog minder remmingen.
![]() |
#207 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb al een schaap zien slachten en dat ziet er net hetzelfde uit hoor. Dus ik denk niet dat het fake is.
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Voor hen is een moslim een mindere mens en ze zien er compleet geen graten in om deze te vermoorden. Mij lijkt het zinniger om elkaar gerust te laten, dan om elkaar de kop af te snijden. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 augustus 2007 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Vraagje: toen al die Westerlingen in Irak onthoofd werden, smeerde de pers heel hun biografie met naam en toenaam uit. Wanneer wordt de identiteit van deze slachtoffers bekend? En waarom komt dit niet in het nieuws?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook in het Rusland van vandaag worden de daders opgespoord en vervolgd. In de mohammedaanse wereld worden dergelijke helden in bescherming genomen.
![]() |
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() Helaas, ik ken er al zeker 3 die niet zo denken
Zijn er mensen die eeuwen leven? en natuurlijk volgt élke moslim blindelings de koran.
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: een deel van de moslimwereld kickt inderdaad op dit soort geweld, maar een ander deel veroordeeld het dan weer. Er zijn inderdaad groeperingen, die dit soort barbaren beschermt. Maar ik vraag me af, als de islamisten door zouden krijgen dat hun religie enkel een bedrog is dat uiteindelijk tegen hen werkt, of ze nog allemaal bereid zouden zijn om zulke psychopathen te herbergen. Daarnaast zijn de daders van deze gruwel ook niet representatief voor rechts, want de gemiddelde rechtse persoon, zelfs de extremen, veroordelen deze acties ook. Nu het is begrijpelijk dat niet-moslimextremisten vroeg of laat tot het niveau van hun vijanden zouden vervallen, maar ik weet eigenlijk niet goed wie er bij deze acties gediend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() En dan te bedenken dat het 10 a 15 seconden kan duren voordat een onthoofd iemand het bewustzijn verliest.
![]()
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel Online, wanneer ga jij betogen tegen dit geweld dat uit "jouw hoek" komt?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 augustus 2007 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe eens een 'klapke' met de mensen.
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus die vinden dat goed, zo mensen de keel oversnijden?
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Ali E. Merksem @Mohamed Al Khitabi: ik heb nooit een grotere hypocriet als jij bezig gezien, tenzij je natuurlijk onwetend bent over je (mag ik dat zeggen) eigen religie. je roept tegelijk dat de islam de tand des tijds zal doorstaan en blabla, nadien zeg je dat de (mensgemaakte, democratische) wet hoger staat dan die van Allah. die uitspraak kan je buiten de islaam zetten. ben jij zelf wel moslim en ken jij je geloof of probeer je alleen in de gunst te komen van de democraten (veelgodenaanbidders)? http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...=1&p_page_nr=2 Brussels demonstration Sept. 11 2007 Onderteken de petitie http://www.petitiononline.com/ulfkotte/petition.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |