![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kartel wordt voortgeduwd door zijn kiezers en de grote meerderheid van de Vlamingen, dat besef je toch. Daarom kunnen ze nooit meer terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
VB vindt een staatshervorming belangrijk voor de mensen CD&V vindt een staatshervorming belangrijk voor de mensen NVA vindt een staatshervorming belangrijk voor de mensen LDD vindt een staatshervorming belangrijk voor de mensen We zijn al aan 57% En u blijft volhouden dat "de mensen" die staatshervorming niet belangrijk vinden? Leterme heeft zijn kiezers niet bedrogen. Zij wisten waar hij voor ging gaan. Er zijn dus m.i. maar twee mogelijkheden : A) De mensen vinden die staatshervorming wel belangrijk B) De mensen stemmen met de ogen dicht en maken lukraak om het even welk bolletje zwart |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() Het niveau der Belgicisten stijgt naarmate hun politieke invloed afneemt.
![]() Heb je nog niet door dat uitgerekend het bovenstaande Leterme nog veel populairder zou maken bij de doorsnee Vlaming? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die saucisse betreft. Ben jij je vriendin soms kwijtgeraakt aan een kerel met een beperkt empathisch vermogen? In dat geval kan ik je troosten want je bent niet de enige man wiens vrouw om één of andere reden naar andere (en betere) saucisse snakte.
![]() |
![]() |
#208 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Indien zij wél een grondige staatshervorming er kunnen doorvoeren, dan is Leterme uitgezongen. Ik ben het eens met de staatshervorming, mocht daar onduidelijkheid rond bestaan, heb enkel een probleem met Leterme én het symbool BHV. Leterme is niet capabel om de Vlaamse verzuchtingen te vervullen. BHV kost te veel voor wat het maar waard is. Als we BHV moeten laten schieten, maar daardoor tewerkstelling volledig kunnen splitsen: it would be awsome! Over Vlaend'ren aan een ondemocratisch verkozen iemand overlaten bedoel ik UNIZO'r Peeters. Niet verkozen = ondemocratisch. En binnenkort krijgt hij nog wat extra bevoegdheden ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dit is een (toekomstig) staatsman onwaardig Daardoor zal hij nooit een optie zijn om voor alle belgen te spreken, met andere woorden t'is allemaal zijn eigen schuld. In mijn ogen is een franstalige eerste minister de enigste goede oplossing Mijn voorkeur gaat naar de belgische Sarkozy "Mister Didier Reynders" een echte limburger met een redelijk goede kennis van het frans. Spijtig genoeg stond hij niet op mijn westvlaamse kieslijst zo dat ik er niet voor kon stemmen(Grrrr) Ik weet zeker dat hij (de MR) in west-vlaanderen boven de 5% zou komen moest heel belgie een groot BHV zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tindemans heeft er al meer gehaald zonder premier te worden ![]() Mijn vrouw is vree content met mijn saucisse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is het wel om te lachen, E! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 23 augustus 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het momenteel oportuun is een Waal premier te maken. Het is niet dat het daar stikt van het politiek toptalent waar je onmogelijk naast kan kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Staatssecretaris
|
![]() Reynders 1ste minister maar met grondige staatshervorming!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een goed onderhandelaar haalt er én een Vlaams premier uit én een staatshervorming die getuigt van visie ipv symboliek.
We kunnen nog altijd de amnestie op het menu zetten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus de enige oplossing is de splitsing van het land, zo simpel is het. Er is alleen politieke moed voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Talenten lopen er alleen rond in het bedrijfsmanagement nooit in de politiek.
|
![]() |
![]() |