![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat moeten we niet, want het is FOUT! Bovendien - en dat werd reeds gezegd - wordt er in scholen helem�*�*l geen "reclame" gemaakt voor homoseksualiteit. Dat is iets wat zich louter in jouw fantasie afspeelt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het verdict van de natuur voor homoseksualiteit kan moeilijk erger. Talloze dodelijke ziekten die zich betreffende verpreiding erg lenen naar homoseksueel verkeer, en een absolute onmogelijkheid om zich voort te planten. edit: En daarbij nog toe te voegen, het instinctieve aanvoelen van heteroseksuelen om de homoseksuelen te verstoten (of te straffen). Voorbeelden genoeg daarvoor. In deze thread worden mannelijke jongeren aan gehaald die niet willen gezien worden bij homojongeren, of elders in de wereld, homoseksuelen die zweepslag-therapie krijgen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 4 november 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan jij weten wat mij fantasie is,ik heb namelijk twee kinderen die dit in hun klas als les hebben gekregen
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik u: Waarom zijn er gescheiden kleedkamers? Om (heteroseksuele) mannen en vrouwen uit elkaar te houden. Hier wordt dus geen rekening gehouden met homoseksuelen (en biseksuelen) En linkshandigen worden inderdaad (onbedoeld) gediscrimineerd: http://www.links-handig.nl/ Hier zie je dat bijvoorbeeld, er is genoeg gerei dat gemaakt is speciaal voor rechtshandigen, waar je als linkshandige problemen door kan ondervinden. De maatschappij beschouwt hen dus als abnormaal waarbij ik maar weer eens zeg dat het dan niet betekend dat ze gediscrimineerd mogen worden of iets dergelijks. Ik leg dit eenvoudigweg aan u voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Vermits heteroseksuele overdracht voor bv. een HIV slechts in de orde van percenten is, vergeleken met homoseksueel verkeer, zou men het haast "collateral damage" kunnen noemen van een zeer effectief wapen van de natuur.
Citaat:
Cultuur is bepaalt door de meerderheid aan volgers, niet door de eventuele waarheid erin.
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist. Maar wat is de norm?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit van de hoogste graad! Homoseksualiteit heeft ALTIJD en OVERAL bestaan en op geen enkel moment is het voortbestaan van de soort in het gedrang gekomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel begrijp je niet wat "reclame" betekent, ofwel ben je niet zo tolerant als je beweert. Of een combinatie van beiden natuurlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Nog zo eentje, Sigmund Freud?
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Toch niet.
Maar de dag dat een homoseksueel koppel op natuurlijke wijze een kind verwekken bij elkaar, zal ik terugkomen op mijn standpunt. Maar op dit moment is dat nog nooit gebeurd, dus nature's call betreft homoseksualiteit is duidelijk: "mijn gecorrupteerde kinderen, het stopt hier". Citaat:
Een cultuur is per definitie een weerspiegeling van de meest gedragen opvattingen van z'n bevolking. Er is geen andere afhankelijkheid. Vermits een Brussel vandaag de dag voor het merendeel een niet-Europese cultuur heeft, met zeer sterke invloeden uit Islam, is het vanzelfsprekend dat homoseksualiteit niet meer getolereerd wordt. Dat vroeger Brussel bewoond werd door mensen die deze nieuwe volkeren met open armen ontvangen, ironisch genoeg als blijk van tolerantie en menslievenheid, veranderd daar niets aan.
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verdraait mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat de meerderheid niet normaal is; ik heb gezegd dat beiden geen synoniem zijn van elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, ge beseft toch dat dit nog tweehonderd bladzijden zal doorgaan... mensen die in conflict liggen met hun eigen seksualiteit die niks anders zeggen dan 'homoseksualiteit is abnormaal', wat voor tegenargumenten je ook aanbrengt...
Leg er je gewoon bij neer dat je gelijk hebt, maar dat je de domsten toch nooit zal overtuigen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 november 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Staatssecretaris
|
![]() de natuur veegt mensen van de planeet, klopt maar de natuur is geen entiteit of persoon die weet wie of wat hij verwijdert, als je zo denkt hoor je eerder in de gedachtengang van één van de monotheistische religies
De pest in de Middeleeuwen heeft heel wat blanke heteroseksuele mannen uitgeroeid, net zoals de vesuvius en bosbranden en aardbevingen in californie Dus als je de geschiedenis bekijkt, is het eerder een eerste keer dat minderheden als zwarten, homos en intraveneuse opiaatgebruikers eraan moeten geloven. Aangezien heteroseksuelen de meerderheid vormen en homos een kleine minderheid, zijn er dus pakweg 90 percent heteros vernietigd door de natuur en slechts 10 percent gays. Maar de natuur weet helemaal niet wie of wat ze uitroeit dus je oordeel is echt iets voor de Bible camp-creeps. |
![]() |
![]() |