![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zal niet onafhankelijk worden dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen.
![]() |
#202 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad , ik volg je hierin
#203 |
Gouverneur
|
![]() De splitsing (of een andere oplossing) moet ALTIJD via het parlement , zelfs als de krachtlijnen ervan erbuiten zijn afgesproken .
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er HOEVEN helemaal geen 'krachtlijnen' buiten het parlement te worden afgesproken, Luc! Maar nu weten we wél meteen wat De Crem bedoeld met die 'miserie, miserie'. De toelating van buiten het parlement was er nog niet, hé?
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk !!! Ambiance in de keet
![]()
#207 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Parlementslid
|
![]() @ straatrue, nog een leuke :
- onverwijld mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#210 |
Minister
|
![]() Het product dat de verschillende partijen aanboden voor de verkiezing zijn gekend. Blijkt het product uiteindelijk niet wat voorgesteld werd, is dat bedrog.
We gaan dan naar "testaankoop" en vragen schadevergoeding. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om duidelijk te maken wat Bart De Wever hier precies gedaan heeft, hoef ik maar twee vraagjes te stellen: welke toegevingen heb je Milquet horen voorstellen in ruil voor het niet hervormen van België? en welke toegevingen heb je Maingain horen voorstellen in ruil voor de niet-splitsing van BHV? Dit is de essentie: de relaties van horigheid zijn weer hersteld. De Gucht kreeg gelijk. Wat er nu verder gebeurt is van geen belang meer. |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welk voorstel er ook "onderhandeld" wordt, het zal veel en veel slechter zijn dan de voorstellen die in het parlement op stemming wachten. Het is het onderhandelen zelf wat fout is: alleen al daardoor geeft men Brussel en Wallonië inspraak in Halle-Vilvoorde. |
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben meer op zoek naar beelden die politici gebruiken; maar waarmee je uiteindelijk niet weet wat ze bedoeln. als Dewever zegt: er moet vis in de pan; tja wat betekent dat dan juist hé. Of een lepel suiker voor de Franstaligen, daar kun je (achteraf) alle kanten mee uit. Er zijn er nog hé, na de verkiezingen hoor je soms van de verliezers: we zullen ons moeten natmaken of de mouwen opstropen. Wat bedoelen ze daarmee: ze zeggen iets; maar niemand weet wat. Anderzijds: als iemand vroeger zei: we zullen daar onverwijld werk van maken; dan dacht elke Vlaming & Nederlander: dat zal vlug opgelost zijn. Maar door de politiek zullen de meeste Vlamingen nu bij het woordje "overwijld" eerder denken aan iets dat misschien op de lange baan geschoven wordt? Toch een beetje beeldspraak aan het worden? |
|
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Belangrijk is te weten hoe de regimemedia gaan reageren op BDWs uitspraken.
Daar kan nog veel vanaf hangen.
#216 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In De Standaard verklaart De Wever: Citaat:
In de Gazet van Antwerpen: Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het artikel in Het Laatste Nieuws zet Jan segers nog eens alle "speciale woorden" en uitdrukkingen op een rijtje: http://www.mediargus.be/ng/services/...73D3D&format=1 |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Met de geschreven pers zal het al bij al voor BDW nogal meevallen.
En als GB 'goedbestuurt' ook als mediaminister, moet BDW zich geen al te grote zorgen maken over VRT.
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om fier op te zijn... ![]() |
|
![]() |