![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ge durft niet zeggen he hoeveel inkomen ge hebt met 2,schrik dat ge afgaat mss,omdat dan zou blijken dat ge meer te spenderen hebt als ik? Mijn kinderen zijn volwassen en dragen hun deeltje bij voor het gezin,met de rest moet ik de rekeningen betalen en nog overhouden. Voor de rest is hier altijd iemand thuis vandaar waarschijnlijk mijn hoog verbruik.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 19 november 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Banneling
|
![]() Dan hoor je die niet uit te zetten tegen de 12000 per persoon (zoals jij deed), maar tegen de 48000 voor het gezin...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Reken zelf maar uit; 1000€ afbetaling van je huis, 1000€ eten, 300€ elek/verwarming/water, 100 telefoon/internet, 250 afbetaling wagen, 250 rondrijden met de wagen, 250 varia taxen en verzekeringen, dan heb je nog steeds 850 over dat je vrij kan spenderen terwijl ik je uitgaven ruim inschat. Sommige mensen hebben minder dat dan als maandelijks inkomen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 19 november 2007 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gat in je hand blijft dus groot, maar dat wist je al... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, tieners gaan graag op stap. Alleen moet je hen ook responsabiliseren: indertijd moesten wij zelf voor een deel van ons zakgeld zorgen. In het weekeinde en tijdens de vakantie gingen wij dan ook heel vaak werken. Wij kregen het dus niet zomaar toegeworpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan een tweede circuit heb ik ook al gedacht maar leidingen zitten nu eenmaal ingewerkt wat betekent dat ik dan toch wel weer muren of de vloer of plafond moet gaan opensmijten om het te installeren. 't Zal dus wel bij flessenwater blijven vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden hadden ook wij last van een grote concentratie nitraten. Daarom besloten we indertijd leidingwater aan te vragen. 't Grappige is nu dat het putwater anno 2007 veel beter van kwaliteit is dan indertijd, en dat ons putwater zelfs minder giftige en bijkomende stoffen bevat dan het leidingwater. Ons putwater is dus weer drinkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn 2 belangrijke types pomp Jan. Centrifugaal en verdringer pompen. De meeste diepe bron pompen zijn of meervoudige waaier pompen (centrifugaal, het meest gekende merk is Grundfoss) of verdringerpompen van het worm/huis type. De Meervoudig waaierpomp is de meest degelijke voor diepe putten. Tot 100m diep werken die prima. De wormpomp is te gevoelig aan harde delen in het water. Kan je me even het type van de Storck pomp geven die je gebruikt? Citaat:
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gezien betaalt de gemeente deze testen. Ik geloof dat men om de drie of twee jaar die gratis test kan aanvragen; dat is wel een test waarvan de elementen door de gemeente bepaald worden (meestal test men dan niet op pesticiden of herbiciden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() drank, cigaretten en hoeren zullen duur zijn
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Zeg klein kind ga is wat op een ander zagen!