![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zin om een lift van mij te krijgen naar Melsen?
Ik moet er begin April toch zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 maart 2010 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
hoe komt een domkop als ik hier te weten o hij überhaupt strafpunten heeft? vrede, redwasp
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze stellen u ook op de hoogte via een pm
![]() |
![]() |
#204 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
dan ben ik hier waarschijnlijk veel te braaf geweest. heb blijkbaar nog geen strafpunten gekregen. voor de vorm zal ik dan maar even oproepen tot geweld: "allez hop!" en misschien nog rap even iedereen hier op dit forum geboren is tussen 13 april en 27 mei uitschelden voor rotte vis: "iedereen hier op dit forum die geboren is tussen 13 april en 27 mei is een rotte vis." nu zal ik wel aan strafpunten komen, denk ik. vrede, redwasp
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb alvast op het rood driehoekje geklikt om de stand van zaken te versnellen
![]()
![]() |
#206 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
rood driehoekje? in mijn tijd was dat het symbool van het AFF, heb daar nog ergens een pin van liggen. van een roze driehoekje overigens ook. vrede, redwasp
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, awel dat rood driehoekje onder uw avatar met een mislukt uitroepteken in
![]() Het AFF is mij echter onbekend.
![]() |
#208 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
AFF = anti-fascitisch front. en waar dient dat driehoekje dan voor? vrede, redwasp ps: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-Fascistisch_Front http://aff.skynetblogs.be/ http://rodedriehoek.wordpress.com/20...rode-driehoek/ http://rodedriehoek.wordpress.com/
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 17 maart 2010 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om te melden aan de moderatie dat je bericht het forumregelement breekt. Zodus krijgt de moderatie een bericht over dat specifieke bericht, met de klik op het driehoekje, ...
Als er gevolg aan gegeven wordt, krijg je strafpunten ![]()
![]() |
#210 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
vind dat eigenlijk een beetje ziellig. dit is maar internet hoor. als iemand hier beledigt, laat dat dan over je heen gaan en geniet verder van de rest van de dag. vind het een beetje kinderachtig om daar dan meteen over te klikken bij moderatie. vrede, redwasp
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Anders doe ik dat nooit, tenzij bij mijzelf als ik in een verkeerd topic of dubbel gepost heb ![]()
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou je vriendelijk willlen verzoeken om dit soort persoonlijke aanvallen te stoppen, of je zou wel eens de volgende kunnen zijn die gemeld wordt. Ik heb stilaan mijn buik vol van je ruziestokerij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je dat wel kon hebben. My mistake. Mijn humor is niet iedereens humor.
![]() |