![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe je dat oplost als je telkens vier bladzijden leest, dan stopt (en dat hoekje vouwt) en dan terug opnieuw leest. Zo'n mensen kan je ook extra pesten door alle bladeren van hun boek op die manier te vouwen
![]() |
![]() |
#203 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind boeken trouwens heerlijk.. Ik verslind boeken graag.. Ik heb er een hekel aan dat mensen boeken kopen op in hun persoonlijke bib te zetten zonder ze ooit te lezen..Boeken die nieuw zijn, onaangeroerd zijn, zijn boeken zonder charme, boeken zonder verhaal.. Nu ja, dat vind ik toch..
![]() |
![]() |
#204 |
Vreemdeling
|
![]() nieuwe, ongelezen boeken zijn idd heel erg marginaal...maar ja...dat is dit topic ook!
waarschijnlijk heeft de mens dat op dit topic is gekomen dan ook allemaal ongelezen boeken in zijn persoonlijke bibliotheek staan...laat staan dat hij het woord lezen kent 8) woehahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Poppie is megaaaaaaaaaaaaa marginaal!!!
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() Vrijdag om 5 uur na het werk direct met je collega's in café duiken, tegen 9 uur al goed petoet zijn, aanpappen met die van boekhouden, tegen 2 uur 's nachts uw eerste avondmaal eten (fritten), nog 'iets gaan drinken' bij die van boekhouden', hem van de zattigheid niet recht krijgen, vriendelijk buitengewerkt worden, tegen 6 uur 's morgens thuiskomen in een appartement dat dringend een poetsbeurt nodig hebben, op de zetel slapen tot 3 uur in de namiddag. Koppijn hebben.
Dat is marginaal. Seffens ga ik ene gaan drinken sé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ken ik u van ergens?
groetjes, dieNE van boekhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger was het niet marginaal om marginaal te zijn , maar nu wel.
![]() |
#209 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Program Party; Uses Vine, Food, Condoms; {$I Variable.Pas} Procedure Prepare; Begin Find(House); Buy(Bottles); Buy(Food); Call(Friends); Call(Girls); End;{ Prepare } Procedure Drinks; Begin Open(Bottles); Repeat Drink(Next(Gramms100)); Food:=Eat(Next(Foods)); Until TwoViewInEyes; End;{ Drinks } Procedure Dances; Begin Music:=True; Call(OneGirl); Go(DancingRoom); With Music.Jump Do Begin If Girl(Drink)>Normal(Drink) Then Begin Touch(AssOfGirl); Touch(BreastOfGirl); End Else Begin Go(DrinkingRoom); Let`s(Girl):=Drinks(More); Return(DancingRoom); End; End; End;{ Dances } Procedure Fuck( Who : Sex ); Var HowMany: LongInt; Begin If WhoGirl Then Write('Are yor sodomite ??!'); Find(DarkRoom); Close(Door_and_windows); If Not Find(BedInRoom) Then BedInRoom:=AnyTable; HowMany:=0; Repeat Call(Next(Who)); Delete(DressOf(Who)); Kiss(Lips,Breast,OtherPartsOfBody); Repeat Asm PUSH YourPenis POP? YourPenis End; Until YouHaveOrgasm; Case HowMany of Inc(HowMany); If (HowMany mod 15 = 0) Then Write('You are BIG man !!!'); Until YourPenisStay; End;{ Fuck } Begin { Party - Main Program } Prepare; Drinks; If Who(Drink)>Normal(Drink) Then Who:=FaceDown; Dances; Fuck(Girls); Go(AtHomes); End.{ Main Program } |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister-President
|
![]() Dat is al een begin !
Natuurlijk zijn PUSH en POP in assembler. "asm" Vandaar org-asm Dan zijn er nog wel een paar tekortkominkjes : Slechts 1 "girl" per keer en alles nogal sequentieel en zo. Dus volgende versie zou parallelprocessing moeten hebben en minstens een triotje moeten supporteren. Nog wat aan sleutelen en 't komt in orde !
![]() |
#212 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus mits een beetje goede wil kan iedereen werkloos worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie betaalt ?
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .... zijn de eerste dingen die in mij opkomen...
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Je opponent in een discussie voortdurend belagen met de termen 'multicul', 'politiek correct', 'linkse/linkiewinkie', 'ooglappen', ... en ga zo maar verder en voort. En dan nog denken dat je argumenten aan het geven bent om je standpunt(en) te onderbouwen!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reageren op een topic gewoon om te reageren.
![]() |
#219 |
Minister-President
|
![]() Een paar voorbeelden
http://www.gslis.mcgill.ca/marginal/backiss.htm http://www.marginal.com/ http://www.marginalsoftware.com/
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |