Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2014, 02:32   #22021
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde
 
Kawadude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2010
Berichten: 993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ze was lesbisch maar volgens het gerecht is niet zeker of dat meegespeeld heeft, cultuur hé.

Debielen in het gerecht, ook een pest.
Nee, dit geval ging om een bekering naar het christendom.

De zaak van de lesbische, die het in tegenstelling tot de christelijke niet overleefd heeft, komt binnenkort voor.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40109_00920034
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:01   #22022
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
Nee, dit geval ging om een bekering naar het christendom.

De zaak van de lesbische, die het in tegenstelling tot de christelijke niet overleefd heeft, komt binnenkort voor.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40109_00920034
Ik had het inderdaad op dat geval, wat wil die tekst nu eigenlijk zeggen? "niet weerhouden". Ze hebben de folter-moord alvast niet naar assisen gebracht, soms begrijp je het niet.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...tdrijving.aspx
"Ook de verzwarende omstandigheid dat de vermeende feiten gepleegd werden omwille van haar lesbische geaardheid werd niet weerhouden."
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:46   #22023
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik had het inderdaad op dat geval, wat wil die tekst nu eigenlijk zeggen? "niet weerhouden". Ze hebben de folter-moord alvast niet naar assisen gebracht, soms begrijp je het niet.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...tdrijving.aspx
"Ook de verzwarende omstandigheid dat de vermeende feiten gepleegd werden omwille van haar lesbische geaardheid werd niet weerhouden."
Onder "Niet weerhouden " begrijp ik dat de rechtbank het niet opportuun vond om in die piste verder te denken.

We weten toch allemaal dat moslims en zeker fundamentalistische moslims geen énkel probleem hebben met homosexualiteit nietwaar? Maar ja, als men net gaat doen of de sexuele geaardheid heeft mee aan de basis gelegen van hun duiveluitdrijving zou natuurlijk die bevolkingsgroep enkel maar stigmatizeren. Laten we daar dus maar niet verder over praten.

Opgelost.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 12:51   #22024
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Onder "Niet weerhouden " begrijp ik dat de rechtbank het niet opportuun vond om in die piste verder te denken.

We weten toch allemaal dat moslims en zeker fundamentalistische moslims geen énkel probleem hebben met homosexualiteit nietwaar? Maar ja, als men net gaat doen of de sexuele geaardheid heeft mee aan de basis gelegen van hun duiveluitdrijving zou natuurlijk die bevolkingsgroep enkel maar stigmatizeren. Laten we daar dus maar niet verder over praten.

Opgelost.
Weerhouden is zo'n term die aan beide betekenissen kan hebben, maar je zal natuurlijk gelijk hebben.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 16:21   #22025
Ulrik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Onder "Niet weerhouden " begrijp ik dat de rechtbank het niet opportuun vond om in die piste verder te denken.

We weten toch allemaal dat moslims en zeker fundamentalistische moslims geen énkel probleem hebben met homosexualiteit nietwaar? Maar ja, als men net gaat doen of de sexuele geaardheid heeft mee aan de basis gelegen van hun duiveluitdrijving zou natuurlijk die bevolkingsgroep enkel maar stigmatizeren. Laten we daar dus maar niet verder over praten.

Opgelost.
Ook toeterorganisaties als het Cgkr en Kifkif zal je over dit soort kwesties niet horen, stel je echter eens voor dat een stel christenen zou over gaan tot duiveluitdrijving op een familielid wegens gezien in de buurt van een moskee.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 19:50   #22026
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik kan er niet aan uit. Wie wel?

Wat is de betekenis van die termen. Wat houden die in. Interpreteer ze maar eens.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 20:55   #22027
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik kan er niet aan uit. Wie wel?

Wat is de betekenis van die termen. Wat houden die in. Interpreteer ze maar eens.
Makkelijk zat, de donker groene balkjes zijn de werklozen die niet willen werken, de lichtgroene zijn werklozen die wel willen werken. Lichtblauw is het totaal.

Als we kijken naar achterlijke moslim Pakistanen (80% inteelt) blijkt dat bijna 70% van de vrouwen niet werkt en hoofdzakelijk ook niet wil werken. Bij de mannen is dat 15%.

Ze brengen dus totaal niets op en door de inteelt zijn ze medisch ook dubbel zo kostelijk, met moslims ben je dus geen kloten.

BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 14:50   #22028
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Verrijkt Antwerpen:

Citaat:
De ergste feiten vonden plaats in een café op het Sint-Jansplein. Het kwam tot een ruzie tussen een Portugese man en zijn schoonzoon. Met een boormachine werd in de lever van de schoonzoon gestoken. Zijn toestand is kritiek.
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...ormachine.aspx

Leuke buurt trouwens. Ik ken iemand die daar woont (nou ja, kennen): 'alleenstaande' Portugese moeder, twee kinderen, OCMW klant. De (gekende allochtone ) vader is zelfstandig ondernemer, betaalt haar + 1500 euro (zwart)per maand, zij krijgt dubbel kindergeld wegens OCMW klant, én uiteraard extra uitkering wegens kinderen ten laste.

Moeder waarom werken wij?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 januari 2014 om 15:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 18:18   #22029
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Verrijkt Antwerpen:



http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...ormachine.aspx

Leuke buurt trouwens. Ik ken iemand die daar woont (nou ja, kennen): 'alleenstaande' Portugese moeder, twee kinderen, OCMW klant. De (gekende allochtone ) vader is zelfstandig ondernemer, betaalt haar + 1500 euro (zwart)per maand, zij krijgt dubbel kindergeld wegens OCMW klant, én uiteraard extra uitkering wegens kinderen ten laste.

Moeder waarom werken wij?
Begin het mij ook steeds meer af te vragen. Je wordt gewoon genaaid waar je staat.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 13:13   #22030
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Makkelijk zat, de donker groene balkjes zijn de werklozen die niet willen werken, de lichtgroene zijn werklozen die wel willen werken. Lichtblauw is het totaal.

Als we kijken naar achterlijke moslim Pakistanen (80% inteelt) blijkt dat bijna 70% van de vrouwen niet werkt en hoofdzakelijk ook niet wil werken. Bij de mannen is dat 15%.

Ze brengen dus totaal niets op en door de inteelt zijn ze medisch ook dubbel zo kostelijk, met moslims ben je dus geen kloten.

Dank je voor de toelichting. Nu wordt het wat duidelijker.

Ik zou toch wat willen nuanceren. Ik vraag me namelijk af waarom 70% van de vrouwen niet werkt . Ik vermoed dat een percentage ervan dat wel wilt, maar niet kan aanbrengen in de familie dat ze dat wilt. En als je al geen beslissingsrecht hebt op contraceptiva en het aantal kinderen ...
Daar sluit natuurlijk bij aan dat ze 'ook niet wil werken'.

Londen (en andere contreien in Europa) zitten dus met een brok geïmporteerde cultuur uit de jaren stillekens.'

En aan de mensen vanhier wordt gevraagd om daar geduld en tijd aan te schenken. Kortom om daar open voor te staan.

En het is dus dat wat niet klopt. Je kan dat eenmaal doen, of tweemaal doen, maar je kan er geen constante situatie van maken door altijd maar een nieuwe instroom toe te laten.

Politici moeten er dus mee ophouden en de grenzen sluiten. Niet hermetisch maar kwalitatief. De situatie is nu al erg genoeg.

En dan spreken we nog niet over het gedachtegoed van die mannen die hun vrouwen onder de knoet houden op vaak gewelddadige psychische en/of fysieke wijze tussen vier muren.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 13:40   #22031
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik zou toch wat willen nuanceren. Ik vraag me namelijk af waarom 70% van de vrouwen niet werkt . Ik vermoed dat een percentage ervan dat wel wilt, maar niet kan aanbrengen in de familie dat ze dat wilt.
Dat verschil wordt weergeven met de groene en donker groen kleur (of turquoise). Het licht-blauwe is het totaal van die 2 groep die niet willen werken, en wel willen werken, maar niet mogen of kunnen.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 13:55   #22032
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Verrijkt Antwerpen:



http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...ormachine.aspx

Leuke buurt trouwens. Ik ken iemand die daar woont (nou ja, kennen): 'alleenstaande' Portugese moeder, twee kinderen, OCMW klant. De (gekende allochtone ) vader is zelfstandig ondernemer, betaalt haar + 1500 euro (zwart)per maand, zij krijgt dubbel kindergeld wegens OCMW klant, én uiteraard extra uitkering wegens kinderen ten laste.

Moeder waarom werken wij?
Een Portugees, een Portugees. Als ik de term allochtonen gebruik, dan valt een Portugees daar (nog) niet onder. Best wel aangename mensen eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Holger Danske : 14 januari 2014 om 13:56.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 10:55   #22033
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Een Portugees, een Portugees. Als ik de term allochtonen gebruik, dan valt een Portugees daar (nog) niet onder. Best wel aangename mensen eigenlijk.
De vader is turk. De portugees parasiteert hier gewoon op OCMW en kindergeld. Dit is de alternatieve maatschappij.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 10:57   #22034
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Een gevalletje van inteelt?

Citaat:
De man die woensdag in Sint-Pieters-Leeuw zijn partner en hun 19-jarige dochter vermoordde, had de moorden meermaals aangekondigd. De zwaar schizofrene Omar A. (44) was al meermaals in de psychiatrie opgenomen.
Daags voordien had hij nog een woede-uitbarsting gehad. De man had daarbij het appartement kort en klein geslagen, deur incluis. Toen een familielid gisteren rond 11 uur langskwam met een nieuwe binnendeur, gedroeg Omar A. zich volgens hem verdacht. "Hij nam de deur in ontvangst, maar ik mocht niét naar binnen. Het viel me op hoe stil het daar was."

Allicht waren de moorden op dat moment al gepleegd en sloeg de geestesgestoorde man korte tijd later op de vlucht. Want toen zijn zoon Anazz een uurtje later thuiskwam van school, was er van zijn vader geen spoor meer. Zijn mama Laïla E.G. (41) en zus Youssra (19) trof hij aan in een plas bloed, meermaals gestoken met een mes. Het jongetje rende naar buiten en vroeg hulp aan een voorbij*ganger, die alarm sloeg. "We begrijpen écht niet waarom Omar niet beter opgevolgd werd", zeggen familieleden. "Hij werd wel verscheidene keren opgenomen, maar ook *telkens weer losgelaten."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ekondigd.dhtml

Deze mensen waren alvast geen sukkelaars, levend in armoede aan de rand van de maatschappij omdat ze geen kansen kregen. Zo'n appartement kan niet iedereen zich veroorloven.



-------------
Psychiatrische behandeling lijkt beetje op de babymoordenaar De Gelder.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 januari 2014 om 11:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 19:54   #22035
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een gevalletje van inteelt?
Lijkt me ook, schizofrenie duid alvast op een Marokkaan, die hebben daar veel last van. Nog een gevolg van inteelt door islam.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 12:50   #22036
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

En weer een kind dat uit zijn bed verdween... (Younes indachtig).

Een Schot. zeker?

Citaat:
In het Schotse Fife heeft de politie vrijdagnacht het vermoedelijke lichaam gevonden van de driejarige Mikaeel Kular. Volgens zijn moeder verdween de jongen woensdagnacht nadat ze hem in bed had gestopt. De Britse openbare omroep meldt dat de 33-jarige vrouw intussen is opgepakt.

Schotland was deze week in de ban van de verdwijning van de kleine Mikaeel. Volgens zijn moeder was de jongen verdwenen nadat ze hem woensdagavond in bed had gestopt in hun huis in Edinburgh. Honderden mensen namen de afgelopen dagen deel aan zoekacties naar de vermiste peuter, maar die leverden aanvankelijk niets op.

Vrijdagavond vonden agenten dan toch het lichaam van een peuter. Niet in Edinburgh, maar wel in een huis in Fife, aan de andere zijde van de Firth of Forth. Volgens de BBC is het huis eigendom van familieleden van de moeder van Mikaeel. De politie en een team van forensische experts onderzoeken zaterdag de woning.

Politiechef Malcolm Graham wil voorlopig weinig kwijt over de zaak. ‘Ik kan bevestigen dat we het lichaam van een jongetje gevonden hebben. We hebben de familie ingelicht en het onderzoekt gaat verder. Eén persoon is opgepakt in verband met het overlijden.’ Volgens de BBC gaat het om de moeder van de jongen.

Graham bedankt ook de vele burgers die hielpen bij de zoektocht naar Mikaeel. ‘We kregen een fantastische respons op onze oproepen tot informatie en tips. Die hulp is van vitaal belang voor de politiediensten.’
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 12:51   #22037
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

En weer een kind dat uit zijn bed verdween... (Younes indachtig).

Een Schot. zeker?

Citaat:
In het Schotse Fife heeft de politie vrijdagnacht het vermoedelijke lichaam gevonden van de driejarige Mikaeel Kular. Volgens zijn moeder verdween de jongen woensdagnacht nadat ze hem in bed had gestopt. De Britse openbare omroep meldt dat de 33-jarige vrouw intussen is opgepakt.

Schotland was deze week in de ban van de verdwijning van de kleine Mikaeel. Volgens zijn moeder was de jongen verdwenen nadat ze hem woensdagavond in bed had gestopt in hun huis in Edinburgh. Honderden mensen namen de afgelopen dagen deel aan zoekacties naar de vermiste peuter, maar die leverden aanvankelijk niets op.

Vrijdagavond vonden agenten dan toch het lichaam van een peuter. Niet in Edinburgh, maar wel in een huis in Fife, aan de andere zijde van de Firth of Forth. Volgens de BBC is het huis eigendom van familieleden van de moeder van Mikaeel. De politie en een team van forensische experts onderzoeken zaterdag de woning.

Politiechef Malcolm Graham wil voorlopig weinig kwijt over de zaak. ‘Ik kan bevestigen dat we het lichaam van een jongetje gevonden hebben. We hebben de familie ingelicht en het onderzoekt gaat verder. Eén persoon is opgepakt in verband met het overlijden.’ Volgens de BBC gaat het om de moeder van de jongen.

Graham bedankt ook de vele burgers die hielpen bij de zoektocht naar Mikaeel. ‘We kregen een fantastische respons op onze oproepen tot informatie en tips. Die hulp is van vitaal belang voor de politiediensten.’
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 12:51   #22038
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

En weer een kind dat uit zijn bed verdween... (Younes indachtig).

Een Schot. zeker? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...mpaign=seeding

Citaat:
In het Schotse Fife heeft de politie vrijdagnacht het vermoedelijke lichaam gevonden van de driejarige Mikaeel Kular. Volgens zijn moeder verdween de jongen woensdagnacht nadat ze hem in bed had gestopt. De Britse openbare omroep meldt dat de 33-jarige vrouw intussen is opgepakt.

Schotland was deze week in de ban van de verdwijning van de kleine Mikaeel. Volgens zijn moeder was de jongen verdwenen nadat ze hem woensdagavond in bed had gestopt in hun huis in Edinburgh. Honderden mensen namen de afgelopen dagen deel aan zoekacties naar de vermiste peuter, maar die leverden aanvankelijk niets op.

Vrijdagavond vonden agenten dan toch het lichaam van een peuter. Niet in Edinburgh, maar wel in een huis in Fife, aan de andere zijde van de Firth of Forth. Volgens de BBC is het huis eigendom van familieleden van de moeder van Mikaeel. De politie en een team van forensische experts onderzoeken zaterdag de woning.

Politiechef Malcolm Graham wil voorlopig weinig kwijt over de zaak. ‘Ik kan bevestigen dat we het lichaam van een jongetje gevonden hebben. We hebben de familie ingelicht en het onderzoekt gaat verder. Eén persoon is opgepakt in verband met het overlijden.’ Volgens de BBC gaat het om de moeder van de jongen.

Graham bedankt ook de vele burgers die hielpen bij de zoektocht naar Mikaeel. ‘We kregen een fantastische respons op onze oproepen tot informatie en tips. Die hulp is van vitaal belang voor de politiediensten.’
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 januari 2014 om 12:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 22:03   #22039
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En weer een kind dat uit zijn bed verdween... (Younes indachtig).

Een Schot. zeker? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...mpaign=seeding
Moslims uiteraard, de achternaam en de foto doet vermoeden dat het Afganen zijn van oorsprong, die zijn helemaal achterlijk door hun nicht/nonkel-inteelt. Zij of de familie hebben dat kind vermoord, dat lijkt nu al duidelijk.

http://www.hln.be/hln/nl/3805/Buiten...opgepakt.dhtml
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 22:47   #22040
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ik hoor alsmaar meer mensen negatief praten over allochtonen. De mensen beginnen te begrijpen dat ze hier niet zijn om te werken, maar om te profiteren. En dat zijn mensen die al hun hele leven op traditio's stemmen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be