Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2024, 09:03   #22101
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nochtans hebben wij als mens goed rondgekeken en brandt de lamp toch vooral hier he BigF? Als wij een planeet ontdekken waar leven mogelijk is, en wij sturen een probe die leven ontdekt: zou die planeet dan niet al onze aandacht krijgen? Wij zijn interessanter dan we denken, en God weet wie meekijkt naar onze TV, ergens ver weg. Het Alpha Centauri-stelsel ontvangt nu pas onze covid waanzin op hun TV.
In ieder geval, de kans dat Shakespeare gelijk heeft in Hamlet is uitermate groot wanneer hij stelt:

"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy".

Of in een parafrasering:
"There are more things between heaven an earth you can imagine, Horatio."

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2024 om 09:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:15   #22102
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
... Maar ze lijken er wel te zijn.
Ik heb in mijn leven al veel gezien dat iets 'lijkt' maar dat nadien toch iets anders bleek te zijn hoor...

Citaat:
Niet alle verhalen over ufo’s zijn nep natuurlijk.
Tuurlijk niet. Ufo's bij de vleet.
Maar een ufo is iets wat vliegt en waarvan we niet weten wat het is. Da's een ufo.
De meeste mensen leggen bij het woord 'ufo' direct de link naar buitenaards leven maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn.

Citaat:
De piloten zien bovendien wat ze zien. Hun camera’s ook.
Met alle mogelijke camera-technologieën van vandaag wordt het dan volgens mij wel eens tijd dat ze eens een scherpe opname maken van zo'n ufo, niet?
Ze hebben allemaal wat gezien, ze vliegen rond in tuigen die volgepakt zitten met de meest moderne technologie maar nog nooit is er iemand in geslaagd van eens een duidelijk beeld van zo'n ufo te maken.
Het kan aan mij liggen maar dan stel ik me toch vragen.

Citaat:
Die hebber er absoluut geen belang bij om deze tuigen te fantaseren en de militaire grondradars nog minder.
Ik zeg ook niet dat die dingen verzinnen. Ik betwijfel alleen dat de dingen die ze zien en niet kunnen verklaren persé van buitenaardse afkomst zijn.

Citaat:
Ze hoeven overigens niet per se van verre planeten te komen zoals Jacques Vallée al jaren geleden suggereerde.
Nee, zeker niet. Ze kunnen evengoed uit een ingenieursbureau van het Amerikaanse leger komen bv...

Als je kijkt wat die nu allemaal kunnen (drones bv) moet je je inbeelden dat die dingen ook allemaal ooit op grote schaal getest geweest zijn eh?
Wat zouden mensen 50 jaar geleden gedacht hebben toen die 's nachts een formatie drones zagen rondvliegen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:49   #22103
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Tja, hetgeen u stelt, lijkt me op het eerste zicht inderdaad een goed punt. Edoch, we weten niet wie ze zijn en vanwaar ze komen. Maar ze lijken er wel te zijn. Niet alle verhalen over ufo’s zijn nep natuurlijk. De piloten zien bovendien wat ze zien. Hun camera’s ook. Die hebber er absoluut geen belang bij om deze tuigen te fantaseren en de militaire grondradars nog minder. Ze hoeven overigens niet per se van verre planeten te komen zoals Jacques Vallée al jaren geleden suggereerde.
Kunt ge die camera beelden van die wezens hier posten ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 10:06   #22104
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hebben wij als mens 'goed rondgekeken'?
Voyager 1 is bijna 50 jaar geleden vertrokken en die is nu 19 miljard kilometer van huis.
Dat is ongeveer 1/500 van een lichtjaar.
Om 1 lichtjaar ver te reizen tegen die snelheid zijn we dus 50*500jaar onderweg. 25000 jaar dus. De dichtsbijzijnde ster ligt op iets van een dikke 4 lichtjaar. 100.000 jaar dus.
Het waarneembare heelal heeft een doorsnee van pakweg 93 miljard lichtjaar...
Nee, Cufi. Wij hebben als mens nog niet goed rondgekeken. Wij gaan als mens de Sahara bekijken en hebben net het eerste zandkorreltje omgedraaid.
Zo ver staan we.


Over 100.000 jaar ja...
Dure gok om er vanuit te gaan dat wanneer we nu leven waarnemen op een exoplaneet ervan uit te gaan dat dat leven er binnen 100.000 jaar nog gaat zijn eh?
Om nog maar te zwijgen over ons eigen leven...


Denk jij echt dat wij zo interessant zijn?

Nu ga je er vanuit dat er naast ons nog op 1 plek leven mogelijk is. En dan zouden wij voor die anderen vast interessant zijn.
Maar als je er vanuit gaat dat er elders ook leven mogelijk is denk ik dat het aannemelijker is dat dat nog op miljoenen andere planeten bestaat.

En of wij dan, in een pak van miljoenen planeten met leven, nog zo interessant zouden zijn weet ik niet.

Trouwens: als Alpha Centauri nu naar onze TV-programma's van vier jaar geleden kijkt (dat is trouwens nog eens terugkijk-tv, eat that, Telenet), hoe komt het dan dat wij niet naar hun programma's van vier jaar geleden kunnen kijken?
Neen wij hebben nog geen beelden van andere stelsels ontvangen, denk ik.
Maar de aarde zendt wel degelijk signalen uit die anderen mogelijks kunnen ontvangen.

Ik denk wel dat als iemand het opvangt, diens interesse gewekt is ja.
Maar die hier zijn vinden ons niet zo interessant, ze vinden zichzelf interessanter en willen de mens telkens van evenbeeld veranderen. Het is een herhaling van de tijden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 10:11   #22105
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In ieder geval, de kans dat Shakespeare gelijk heeft in Hamlet is uitermate groot wanneer hij stelt:

"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy".

Of in een parafrasering:
"There are more things between heaven an earth you can imagine, Horatio."
of:
If you want to understand the world, consider it in terms of energy, frequency and vibration – Nikola Tesla.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:54   #22106
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
of:
If you want to understand the world, consider it in terms of energy, frequency and vibration – Nikola Tesla.
Of er daadwerkelijk aliens zijn die onze aarde bezoeken, wil ik voorlopig in het midden laten. Ik heb er nooit ontmoet in ieder geval.

Wat me wel opviel in boeken die het hebben over sporadische ontmoetingen met EBO’s waaraan gevraagd wordt waarom de wezens geen duidelijk en algemeen contact maken met de menselijke aardbewoner, er meer dan eens het volgend antwoord werd gegeven:

”Zolang als de mensen niet door hebben wat het universum nu eigenlijk is en hoe het werkt, vinden we het niet de moeite om veel contacten te hebben met aardbewoners.”

Met andere woorden: we zijn te dom, we snappen het (nog) niet, en we hebben een heel verkeerd beeld van het heelal, dat we nog altijd zien als een mechanistisch geheel. Terwijl het heel wat anders zou zijn.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:57   #22107
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Of er daadwerkelijk aliens zijn die onze aarde bezoeken, wil ik voorlopig in het midden laten. Ik heb er nooit ontmoet in ieder geval.

Wat me wel opviel in boeken die het hebben over sporadische ontmoetingen met EBO’s waaraan gevraagd wordt waarom de wezens geen duidelijk en algemeen contact maken met de menselijke aardbewoner, er meer dan eens het volgend antwoord werd gegeven:

”Zolang als de mensen niet door hebben wat het universum nu eigenlijk is en hoe het werkt, vinden we het niet de moeite om veel contacten te hebben met aardbewoners.”

Met andere woorden: we zijn te dom, we snappen het (nog) niet, en we hebben een heel verkeerd beeld van het heelal, dat we nog altijd zien als een mechanistisch geheel. Terwijl het heel wat anders zou zijn.
Dude!? Hoe lang zijt ge met dit onderwerp bezig? Ge twijfelt nog steeds?
Onze hele geschiedenis staat te blinken van wezens die niet in lijn met de gekende aardse biodiversiteit zijn.
Vandaag geven ze toe dat er "iets" is dat de natuurwetten zoals we die kennen tart.
Er zijn al meerdere cola fleskes uit de lucht gevallen bij diverse naties die in een fractie technologisch vooruit katapulteerde.

Het is zoals voor de zondvloed. They are among us. Weet ge waarom ze bij dat vee organen enz uitsneden? Om te shapeshiften.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 12:26   #22108
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dude!? Hoe lang zijt ge met dit onderwerp bezig? Ge twijfelt nog steeds?
Onze hele geschiedenis staat te blinken van wezens die niet in lijn met de gekende aardse biodiversiteit zijn.
Vandaag geven ze toe dat er "iets" is dat de natuurwetten zoals we die kennen tart.
Er zijn al meerdere cola fleskes uit de lucht gevallen bij diverse naties die in een fractie technologisch vooruit katapulteerde.

Het is zoals voor de zondvloed. They are among us. Weet ge waarom ze bij dat vee organen enz uitsneden? Om te shapeshiften.

Inderdaad, deze dierenverminking (die wereldwijd is) doet om zijn minst de wenkbrauwen fronsen. Te meer omdat de verwijdering van de organen bij de ongelukkige dieren haarfijn gebeurt zonder bloedverlies. En men heeft nog nooit de 'dader' op heterdaad betrapt. Wel rapporteert men dat er meer dan eens vóór de verminking een ufo werd gespot. Dikwijls is het ook zo dat de botten van de dieren waren gebroken, precies of ze een val hadden gemaakt vanop grote hoogte.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2024 om 12:29.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 12:34   #22109
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Of er daadwerkelijk aliens zijn die onze aarde bezoeken, wil ik voorlopig in het midden laten. Ik heb er nooit ontmoet in ieder geval.

Wat me wel opviel in boeken die het hebben over sporadische ontmoetingen met EBO’s waaraan gevraagd wordt waarom de wezens geen duidelijk en algemeen contact maken met de menselijke aardbewoner, er meer dan eens het volgend antwoord werd gegeven:

”Zolang als de mensen niet door hebben wat het universum nu eigenlijk is en hoe het werkt, vinden we het niet de moeite om veel contacten te hebben met aardbewoners.”

Met andere woorden: we zijn te dom, we snappen het (nog) niet, en we hebben een heel verkeerd beeld van het heelal, dat we nog altijd zien als een mechanistisch geheel. Terwijl het heel wat anders zou zijn.
Hm, als dat antwoord dan klopt dan bestaan die wezens wel.

En een mechanisch geheel, dat is al niet meer van toepassing sinds Max Planck.

Verder, als die wezens, met hun ruimteschepen, tot hier komen, dan heeft dat niets met de mens te maken, vermits die ruimtewezens vertrokken zijn lang voor de mens bestond. Naar alle waarschijnlijkheid, gezien de afstand, zelfs lang voor de aarde bestond.

Een en ander klopt dus niet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 13:01   #22110
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hm, als dat antwoord dan klopt dan bestaan die wezens wel.

En een mechanisch geheel, dat is al niet meer van toepassing sinds Max Planck.

Verder, als die wezens, met hun ruimteschepen, tot hier komen, dan heeft dat niets met de mens te maken, vermits die ruimtewezens vertrokken zijn lang voor de mens bestond. Naar alle waarschijnlijkheid, gezien de afstand, zelfs lang voor de aarde bestond.

Een en ander klopt dus niet.

En dat is nu de vermoedelijke traditionele denkfout: men gaat de dingen proberen te verklaren met de kennis van nu. Deze wezens manipuleren de tijd, de ruimte, en noem maar op. Wij kunnen daar niet bij omdat we de kennis niet hebben.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2024 om 13:01.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 14:14   #22111
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad, deze dierenverminking (die wereldwijd is) doet om zijn minst de wenkbrauwen fronsen. Te meer omdat de verwijdering van de organen bij de ongelukkige dieren haarfijn gebeurt zonder bloedverlies. En men heeft nog nooit de 'dader' op heterdaad betrapt. Wel rapporteert men dat er meer dan eens vóór de verminking een ufo werd gespot. Dikwijls is het ook zo dat de botten van de dieren waren gebroken, precies of ze een val hadden gemaakt vanop grote hoogte.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wendigo

Ik geloof mensen die bigfoot enzo gezien hebben, shapeshifting zaken are among us.

Repeated sightings of humanlike creatures have led some to invoke the name “Skinwalker,” a shape-shifting character from Navajo tribal folklore. Among the Navajo, skinwalkers are like werewolves: evil witches who can transform themselves into the creatures of their choosing.

https://www.history.com/news/skinwal...fos-mutilation
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 mei 2024 om 14:23.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 15:06   #22112
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wendigo

Ik geloof mensen die bigfoot enzo gezien hebben, shapeshifting zaken are among us.

Repeated sightings of humanlike creatures
have led some to invoke the name “Skinwalker,” a shape-shifting character from Navajo tribal folklore. Among the Navajo, skinwalkers are like werewolves: evil witches who can transform themselves into the creatures of their choosing.

https://www.history.com/news/skinwal...fos-mutilation
Het heeft lang geduurd, maar ik begin er inderdaad ook zo over te denken. Typisch voor bigfoot is dat het wezen plotseling in het niet verdwijnt. Men kan hem niet strikken. De skinwalker komt waarschijnlijk uit een parallelle wereld. Edoch, slechts voor eventjes. Idem dito voor bigfoot waarschijnlijk. Dit zijn slechts hypotheses natuurlijk.

De verschijningen zijn zeer irrationeel en verstandelijk moeilijk uit te leggen. Dat maakt het allemaal wel boeiend.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2024 om 15:09.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 15:59   #22113
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dat is nu de vermoedelijke traditionele denkfout: men gaat de dingen proberen te verklaren met de kennis van nu. Deze wezens manipuleren de tijd, de ruimte, en noem maar op. Wij kunnen daar niet bij omdat we de kennis niet hebben.
Ah ok, het gaat over sciencefiction verhalen.


...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 17:00   #22114
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hm, als dat antwoord dan klopt dan bestaan die wezens wel.

En een mechanisch geheel, dat is al niet meer van toepassing sinds Max Planck.

Verder, als die wezens, met hun ruimteschepen, tot hier komen, dan heeft dat niets met de mens te maken, vermits die ruimtewezens vertrokken zijn lang voor de mens bestond. Naar alle waarschijnlijkheid, gezien de afstand, zelfs lang voor de aarde bestond.

Een en ander klopt dus niet.
Wat als die al hier waren voor de mens? Den draak… shapeshifting reptillians.
Het kan diep gaan; https://m.youtube.com/watch?v=qBitMM...NlIHJhdA%3D%3D
Als een rat zoiets kan, hoeveel meer kan een demon dan wel niet?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 mei 2024 om 17:05.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 17:15   #22115
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dat is nu de vermoedelijke traditionele denkfout: men gaat de dingen proberen te verklaren met de kennis van nu. Deze wezens manipuleren de tijd, de ruimte, en noem maar op. Wij kunnen daar niet bij omdat we de kennis niet hebben.
Die wezens denken dat ze dat kunnen omdat ze niet mee zijn met de kennis die wij al verworven hebben.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 17:16   #22116
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ah ok, het gaat over sciencefiction verhalen.


...
Als ze hier zouden zijn en ze komen van een of ander sterrenstelsel, dan zullen ze toch een andere technologie moeten hanteren dan die wat wij hebben. Niet?
En dat veronderstelt dan weer een ander (verregaand) inzicht en kennis der natuurwetten.


En als senator Jack Schumer die nu voorzitter is van de Amerikaanse senaat, meent te weten dat er 'alien crafts' worden achter gehouden en verborgen, dan moeten die tuigen toch van ergens komen, neem ik aan. De man gaat dit zo maar niet beweren. Die weet meer van die dingen af dan u en mij te samen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2024 om 17:26.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2024, 09:49   #22117
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen wij hebben nog geen beelden van andere stelsels ontvangen, denk ik.
Maar de aarde zendt wel degelijk signalen uit die anderen mogelijks kunnen ontvangen.
Als anderen onze signalen kunnen ontvangen kunnen ze er vast zelf ook versturen eh Cufi?

Of zouden er samenlevingen bestaan die wel signalen kunnen verzenden maar geen idee hebben hoe ze die moeten ontvangen?
Da's gelijk iemand die wel kan schrijven maar niet kan lezen...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2024, 11:30   #22118
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Komop Cufi, dat kan je niet menen.
Linken naar History Channel als die het hebben over skinwalkers, enkel en alleen om het compleet fake 'Curse of Skinwalker Ranch' te promoten??

Daar zijn ze nu al seizoenen lang 'zogezegd' aan't zoeken naar paranormale zaken en guess what, ze hebben er nog niks, nada, nul, noppes,... gevonden. En dat gaan ze ook nooit doen.
Het enige wat daar de bedoeling is is geld verdienen. Eerst aan de tv-serie en nadien aan de ranch als 'toeristische attractie'.

Kijk eens een paar afleveringen van die serie. Ik zag zelden iets dat nog meer fake was dan dat (of het moeten de Browns of de Kilchers geweest zijn).

Niks vinden die gasten. Een hele afleveringen paniekeren omdat er een insect voorbij de camera vloog en zij daar natuurlijk een skinwalker of een geest in zien.
Nen oude vent optrommelen die nog niet meer weet van welke parochie hij is om hem te laten vertellen over portals en dan hun kinnebak bijna op de grond te laten vallen van ontzag en zijn verhaal te brengen als 'onweerlegbaar bewijs'.

Trap er toch niet in Cufi.

Net als die Bigfoots. Iedereen ziet ze, maar er is er nog nooit eentje gevangen of zelfs nog maar dood gevonden. Zelfs geen skelet, geen beentje, niks. En overal ter wereld lopen die beesten blijkbaar rond. Van de heetste woestijnen in Amerika tot de koudste bergen in Tibet.

Of heb je dat ook van de HIstory-programma's? Want daar ben ik ook wel eens een stelletje idioten tegengekomen die (weer) 'zogezegd' op zoek zijn naar een Bigfoot. Ze sluipen 's nachts door de bossen om dan in volle paniek weg te rennen als ze ergens een takje horen breken.
Nooit komen die gasten met beelden, nooit zien ze er eentje, vinden ze er bewijs voor... Maar ze weten wel hoe ze leven, wat ze eten, hoe groot ze zijn, welke kleur ze hebben...

Als er in Amerika (of elders) echt drie meter hoge bigfoots rondliepen had er vast hier of daar al een jager er eentje afgeknald.
Het zijn ook steevast wandelaar, kampeerders, spelende kinderen,... die er eentje op camera weten 'vast te leggen'. Beelden die, de modernste smartphones ten spijt, altijd weer zo onduidelijk zijn als wat. Maar een jager die er eentje neerlegde... nee, om één of andere reden gebeurt dat nooit...

Ieder gelooft natuurlijk wat hij zelf wil en ik wil jou niet gaan vertellen wat je wel en niet moet geloven maar sommige dingen zijn zo voor de hand liggend fake dat ik je er toch voor wil 'waarschuwen'.
Je verliest al je geloofwaardigheid als je over Bigfoots en Skinwalkers begint hoor...
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 27 mei 2024 om 11:31.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2024, 17:06   #22119
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Komop Cufi, dat kan je niet menen.
Linken naar History Channel als die het hebben over skinwalkers, enkel en alleen om het compleet fake 'Curse of Skinwalker Ranch' te promoten??

Daar zijn ze nu al seizoenen lang 'zogezegd' aan't zoeken naar paranormale zaken en guess what, ze hebben er nog niks, nada, nul, noppes,... gevonden. En dat gaan ze ook nooit doen.
Het enige wat daar de bedoeling is is geld verdienen. Eerst aan de tv-serie en nadien aan de ranch als 'toeristische attractie'.

Kijk eens een paar afleveringen van die serie. Ik zag zelden iets dat nog meer fake was dan dat (of het moeten de Browns of de Kilchers geweest zijn).

Niks vinden die gasten. Een hele afleveringen paniekeren omdat er een insect voorbij de camera vloog en zij daar natuurlijk een skinwalker of een geest in zien.
Nen oude vent optrommelen die nog niet meer weet van welke parochie hij is om hem te laten vertellen over portals en dan hun kinnebak bijna op de grond te laten vallen van ontzag en zijn verhaal te brengen als 'onweerlegbaar bewijs'.

Trap er toch niet in Cufi.

Net als die Bigfoots. Iedereen ziet ze, maar er is er nog nooit eentje gevangen of zelfs nog maar dood gevonden. Zelfs geen skelet, geen beentje, niks. En overal ter wereld lopen die beesten blijkbaar rond. Van de heetste woestijnen in Amerika tot de koudste bergen in Tibet.

Of heb je dat ook van de HIstory-programma's? Want daar ben ik ook wel eens een stelletje idioten tegengekomen die (weer) 'zogezegd' op zoek zijn naar een Bigfoot. Ze sluipen 's nachts door de bossen om dan in volle paniek weg te rennen als ze ergens een takje horen breken.
Nooit komen die gasten met beelden, nooit zien ze er eentje, vinden ze er bewijs voor... Maar ze weten wel hoe ze leven, wat ze eten, hoe groot ze zijn, welke kleur ze hebben...

Als er in Amerika (of elders) echt drie meter hoge bigfoots rondliepen had er vast hier of daar al een jager er eentje afgeknald.
Het zijn ook steevast wandelaar, kampeerders, spelende kinderen,... die er eentje op camera weten 'vast te leggen'. Beelden die, de modernste smartphones ten spijt, altijd weer zo onduidelijk zijn als wat. Maar een jager die er eentje neerlegde... nee, om één of andere reden gebeurt dat nooit...

Ieder gelooft natuurlijk wat hij zelf wil en ik wil jou niet gaan vertellen wat je wel en niet moet geloven maar sommige dingen zijn zo voor de hand liggend fake dat ik je er toch voor wil 'waarschuwen'.
Je verliest al je geloofwaardigheid als je over Bigfoots en Skinwalkers begint hoor...
De waarheid heeft nooit geloofwaardigheid gehad in deze samenleving.
Ik heb dat reeds aanvaard.
Zie die YouTube over muizen binnen en ratten buiten, misschien klikt het dan. Shapeshifting is echt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2024, 19:37   #22120
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Komop Cufi, dat kan je niet menen.
Linken naar History Channel als die het hebben over skinwalkers, enkel en alleen om het compleet fake 'Curse of Skinwalker Ranch' te promoten??

Daar zijn ze nu al seizoenen lang 'zogezegd' aan't zoeken naar paranormale zaken en guess what, ze hebben er nog niks, nada, nul, noppes,... gevonden. En dat gaan ze ook nooit doen.
Het enige wat daar de bedoeling is is geld verdienen. Eerst aan de tv-serie en nadien aan de ranch als 'toeristische attractie'.

Kijk eens een paar afleveringen van die serie. Ik zag zelden iets dat nog meer fake was dan dat (of het moeten de Browns of de Kilchers geweest zijn).

Niks vinden die gasten. Een hele afleveringen paniekeren omdat er een insect voorbij de camera vloog en zij daar natuurlijk een skinwalker of een geest in zien.
Nen oude vent optrommelen die nog niet meer weet van welke parochie hij is om hem te laten vertellen over portals en dan hun kinnebak bijna op de grond te laten vallen van ontzag en zijn verhaal te brengen als 'onweerlegbaar bewijs'.

Trap er toch niet in Cufi.

Net als die Bigfoots. Iedereen ziet ze, maar er is er nog nooit eentje gevangen of zelfs nog maar dood gevonden. Zelfs geen skelet, geen beentje, niks. En overal ter wereld lopen die beesten blijkbaar rond. Van de heetste woestijnen in Amerika tot de koudste bergen in Tibet.

Of heb je dat ook van de HIstory-programma's? Want daar ben ik ook wel eens een stelletje idioten tegengekomen die (weer) 'zogezegd' op zoek zijn naar een Bigfoot. Ze sluipen 's nachts door de bossen om dan in volle paniek weg te rennen als ze ergens een takje horen breken.
Nooit komen die gasten met beelden, nooit zien ze er eentje, vinden ze er bewijs voor... Maar ze weten wel hoe ze leven, wat ze eten, hoe groot ze zijn, welke kleur ze hebben...

Als er in Amerika (of elders) echt drie meter hoge bigfoots rondliepen had er vast hier of daar al een jager er eentje afgeknald.
Het zijn ook steevast wandelaar, kampeerders, spelende kinderen,... die er eentje op camera weten 'vast te leggen'. Beelden die, de modernste smartphones ten spijt, altijd weer zo onduidelijk zijn als wat. Maar een jager die er eentje neerlegde... nee, om één of andere reden gebeurt dat nooit...

Ieder gelooft natuurlijk wat hij zelf wil en ik wil jou niet gaan vertellen wat je wel en niet moet geloven maar sommige dingen zijn zo voor de hand liggend fake dat ik je er toch voor wil 'waarschuwen'.
Je verliest al je geloofwaardigheid als je over Bigfoots en Skinwalkers begint hoor...
Efkes serieus, ja en neen. Ik meen het en meen het niet, omdat ik het finaal niet weet. Maar ik geloof wel dat die "aliens" een creatie voor de mens zijn en dus niet van een andere planeet komen. Ze worden doorheen de hele menselijke geschiedenis waargenomen. Waar Rosaleen Norton mee bezig was, is in essentie hetzelfde waarmee Terence Mckenna bezig was. "The other".
Geloof mij BigF, er bestaan mensen die deuren weten te openen en een "relatie" opbouwen met iets dat met geen pen te beschrijven is.

Ge zoekt dat ook niet te bewijzen of rationeel te verklaren. Mensen zien zaken en "the other" vertonen zich zoals ze willen. En dat voelt allemaal heel aantrekkelijk, wollig en magisch: tot ze aan infiltratie beginnen. Daarom geloof ik ook steeds meer dat mensen die zich "them" laten noemen, al een integratie van "the other" ondergingen. }-)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be