Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2003, 17:09   #2201
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En ook ik heb hier al persoonlijke aanvallen moeten te horen krijgen, maar ja tov homo's is dat toegelaten zeker???
Misschien hebt u zich beledigd gevoeld, maar u persoonlijk beledigd heb ik niet gedaan. Het staat me evenwel vrij homoseksualiteit abnormaal te vinden.
Godfried heeft me persoonlijk beledigd door deze uitspraak: "Uiteindelijk ligt het probleem bij de ouders van bartje, die toestaan dat zijn zoon zich zulke perverse gedachten laat aanpraten. Hoe kunt ge nu op uw 12 jaar weten wat uw geaardheid is? Ge zijt maar amper sexueel actief. Hij heeft waarschijnlijk eens het pietje van een klasgenootje gezien en een stijve gekregen en nu denkt hij dat hij homo is. Wacht tot hij eens een lekker geil vrouwenlijf ziet; dan zal't rap gedaan zijn met zijn homo-bevlieging."

Dit ging mij te ver, véél te ver, vooral die eerste zin!!!! Dus Godfried kijk eerst naar je eigen ipv andere van zaken te beschuldigen...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 17:19   #2202
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ook ik heb hier al persoonlijke aanvallen moeten te horen krijgen, maar ja tov homo's is dat toegelaten zeker???
Misschien hebt u zich beledigd gevoeld, maar u persoonlijk beledigd heb ik niet gedaan. Het staat me evenwel vrij homoseksualiteit abnormaal te vinden.
Godfried heeft me persoonlijk beledigd door deze uitspraak: "Uiteindelijk ligt het probleem bij de ouders van bartje, die toestaan dat zijn zoon zich zulke perverse gedachten laat aanpraten. Hoe kunt ge nu op uw 12 jaar weten wat uw geaardheid is? Ge zijt maar amper sexueel actief. Hij heeft waarschijnlijk eens het pietje van een klasgenootje gezien en een stijve gekregen en nu denkt hij dat hij homo is. Wacht tot hij eens een lekker geil vrouwenlijf ziet; dan zal't rap gedaan zijn met zijn homo-bevlieging."

Dit ging mij te ver, véél te ver, vooral die eerste zin!!!! Dus Godfried kijk eerst naar je eigen ipv andere van zaken te beschuldigen...
Bartje toch.
Laat je niet provoceren door Godfried.
Ik verdenk er hem van dat zijn forumpersonage van aar(t)skatholiek één grote pose is. Hij wil gewoon iedereen provoceren met ruige uitspraken, en jij tuint erin.
Negen kansen op tien geniet hij er van wanneer ik eens uitval naar Zijne Moeder De Heilige Katholieke Kerk.

De lettertjes van een posting kunnen niet bijten, evenmin als het goorste verwijt.

Surf eens naar:
http://maddox.xmission.com/
en geniet hoe deze kerel met onmenselijke ruigheid de slapjanussen provoceert en uit hun tent lokt en verleidt om hate-mail te schrijven om nadien nog harder te kunnen uithalen.
Je inzicht zal toenemen.
Oud 10 mei 2003, 17:30   #2203
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus Godfried kijk eerst naar je eigen ipv andere van zaken te beschuldigen...
Sedert wanneer heet ik Godfried?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 17:38   #2204
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dus Godfried kijk eerst naar je eigen ipv andere van zaken te beschuldigen...
Sedert wanneer heet ik Godfried?
Ik heb het dan ook niet tegen jou hé!!! Trouwens ik wacht nog steeds op iets anders... die herinnering van oktober vorig jaar, weet je wel. U zei dat het homohuwelijk niet goed lag in deze regering dat we ziende blind waren etc etc. dat het homohuwelijk het nooit zou halen en dat u me daaraan zou herinneren op het einde van de legislatuur. Wel waar wacht je op, de legislatuur zit er op één week na op.

Oud 10 mei 2003, 17:40   #2205
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het dan ook niet tegen jou hé!!!
Waarom reageert u dan op die manier op mijn berichten? U citeert mijn berichten en gaat vervolgens tegen Godfried te keer (onterecht trouwens).
Oud 10 mei 2003, 17:54   #2206
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom reageert u dan op die manier op mijn berichten? U citeert mijn berichten en gaat vervolgens tegen Godfried te keer (onterecht trouwens).
Waarom ga ik onterecht tegen Godfried in. Vind jij het normaal dat hij mijn ouders beledigd??? En waarom antwoord je niet op mijn andere vraag????

Oud 10 mei 2003, 18:30   #2207
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom ga ik onterecht tegen Godfried in. Vind jij het normaal dat hij mijn ouders beledigd??? En waarom antwoord je niet op mijn andere vraag????
Je ouders hadden je eruit moeten gooien verdomme ,de schande is levenslang.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 20:41   #2208
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

God zeg! Het is terug
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 21:00   #2209
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mensen zoals jij zou ik nog verder durven gaan, en pleiten voor de legalisatie van postnatale abortus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2003, 21:04   #2210
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Allez, we zijn weer zover. De tegenstander is platgeslagen met argumenten en begint maar weer wat te schelden en op de man te spelen.

Bij deze roep ik mezelf dus maar uit tot overwinnaar van het debat.
Hahaha... grapjas!

Argumenten? Welke argumenten? Alle obscure theorietjes die je hier al gepost hebt zijn één voor één met de grond gelijk gemaakt. Maar ik heb al meermaals ondervonden dat je daar gemakkelijkheidshalve overheen kijkt.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 10 mei 2003, 21:39   #2211
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom ga ik onterecht tegen Godfried in.
Blijft de vraag waarom u mij eerst aanvalt (omdat ik u zogezegd beledigd heb), zinnen van me citeert, maar vervolgens tegen Godfried begint te schelden.
Oud 10 mei 2003, 21:47   #2212
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mensen zoals jij zou ik nog verder durven gaan, en pleiten voor de legalisatie van postnatale abortus...
Hola, Raf!
Politiek correct blijven hé!!!!

Dat noemt "Verantwoorde vroegtijdige euthanasie"
Oud 10 mei 2003, 22:02   #2213
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Hola, Raf!

Oh pardon, 't zal niet meer gebeuren

Citaat:
Oud 10 mei 2003, 22:05   #2214
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Hola, Raf!

Oh pardon, 't zal niet meer gebeuren
Oud 10 mei 2003, 22:19   #2215
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom ga ik onterecht tegen Godfried in.
Blijft de vraag waarom u mij eerst aanvalt (omdat ik u zogezegd beledigd heb), zinnen van me citeert, maar vervolgens tegen Godfried begint te schelden.
Waar val ik u aan... waar scheld ik tegen Godfried. Graag de letterlijke citaten aub.

Oud 10 mei 2003, 22:42   #2216
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, we zijn weer zover. De tegenstander is platgeslagen met argumenten en begint maar weer wat te schelden en op de man te spelen.

Bij deze roep ik mezelf dus maar uit tot overwinnaar van het debat.
Eh Godfried, iets te gemakkelijk. Uw argumenten zijn stuk voor stuk weerlegd.

Dat ik daarna met Paulus wat lol tap en gij daar niet mee kunt lachen heeft hier niets, maar dan ook niets mee te maken.

Uiteindelijk komt het hierop neer:

Om even in detail te gaan:
Uw laatste stukje argumentatie ging over het feit dat mannelijke homokoppels meer kans hadden op rectale kanker en sommige andere ziektes dan heterokoppels.

In eerste instantie zijn uw bronnen hiervoor onwetenschappelijk bevonden omdat ze religieuze opinies zijn, wat onmiddellijk tot gevolg heeft dat ze niet door onderzoek kunnen bevestigd of weerlegd worden, maar moeten aanvaard worden.

In tweede instantie werd verwezen naar het feit dat mannelijke homokoppels in alle geval minder last hadden met vrouwenziektes die heterokoppels plagen (vaginale infectie, baarmoederhalskanker etc.)

We zijn dan ge-eindigd met uw vraag naar een bron die die stelling bevestigd en dit werd uiteraard op humor onthaald omdat mannen nu eenmaal die organen niet bezitten, dus er ook niet ziek aan kunnen worden.

Hoe u daaruit de conclusie trekt dat iedereen vastgeroest is in zijn stellingen en u uw gelijk niet wilt geven en daarom maar begint te schelden is absurd en kan alleen maar uitgelegd worden als een debiele hersenkronkel die aanneemt dat de lezers van dit forum zes jaar oud zijn en nog niet door uw bullshit heen kunnen lezen.
Oud 10 mei 2003, 22:46   #2217
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bewijs dan eens dat het abnormaal is......................
Dat is hier al uitdiepend aan de orde geweest en genoegzaam werd dat aangetoond. Dat de levensstijl niet normaal is, wordt duidelijk door het ontbreken van het doel dat zich in normale omstandigheden kan inschrijven in de menselijke seksualiteit. Homoseksuelen kunnen in hun relatie geen kinderen voortbrengen, normale koppels (waarvan de vruchtbaarheid geen problemen stelt) wel.
Homosexuelen kunnen wel kinderen voortbrengen!!! Is hier helemaal niet aan de orde geweest behalve véél gezever over de Kerk, werken etc van de jaren stillekes en véél gezever over God etc etc... Normale omstandigheden in sexualiteit, aantonen aub???

Bewijs dat homosexualiteit pervers is...
Ah ja? Hoe gaat een koppel van twee mannen aan een kind geraken zonder er iemand van buiten het koppel bij te betrekken?

Afwijkend van de norm is homosexualiteit zeker. Gelijke rechten mogen ze wel hebben.
Oud 10 mei 2003, 22:49   #2218
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan je misschien ergens zeggen waar ik gescholden heb, eigen naam niet weggeven hé!!!! We blijven wachten op bewijzen, bewijzen die je maar blijft weigeren te geven... En over dictatuurmanieren gesproken, je eigen uitroepen tot overwinnaaar,terug naar het regime �* la Hoessein??? Door de goedkeuring vanhet huwelijk, straks van de adoptie etc... komen we steeds verder en verder. En pecht, homo's zijn er en zuller altijd zijn...
Inderdaad Bartje, gij scheldt niet. Meer nog, gij neemt in het geheel niet deel aan het debat. Ik heb u nog op geen enkele van mijn posts een antwoord weten formuleren. Mij citeren en dan u weer wat outen, ja dat wel. Maar enige poging ondernemen om mijn argumenten te beantwoorden? Dat heb ik van u nog niet gezien. Ik ben dan ook weken geleden gestopt met nog op uw posts te antwoorden. Deze keer wil ik even een uitzondering maken.

Het schelden en spotten ging natuurlijk over TomB, Superstaaf, Paulus enz.
Pardon?
Lol maken is verboden in de maatschappij van Godfried zijn dromen
Oud 10 mei 2003, 22:52   #2219
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Welke vermeende almacht geeft u voldoende autoriteit om te bepalen waar iemand al dan niet recht op heeft?
Ik? De orde in de natuur spreekt voor zich. En homoseksuelen zijn gewoon de uitzondering die de regel bevestigen. Daarom blijft het homohuwelijk een ongerijmheid en zal dat ook zo blijven.
Als gij zo'n aanhanger bent van de orde van de natuur, waarom probeert ge dan op kunstmatige wijze culturele en taalkundige grenzen vast te leggen?
Oud 10 mei 2003, 22:53   #2220
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Als gij zo'n aanhanger bent van de orde van de natuur, waarom probeert ge dan op kunstmatige wijze culturele en taalkundige grenzen vast te leggen?
Reeds enkele dagen geleden hebt u die vraag al gesteld en heb ik daar toen op geantwoord. Een taalgrens is niet kunstmatig: lees maar eens het nog steeds belangwekkende boek van de Luikse professor Kurth.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be