![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar schrijf ik dat?
![]() |
#22202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik , omdat ik uw redenering niet begrijp.
![]() |
#22203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de VS Saudi Arabië niet gingen aanvallen na 9/11 is volslagen logisch en totaal niet verrassend.
![]() |
#22204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een inhoudelijke reactie is kennelijk te veel gevraagd.
Ik ontken dat artikel niet eens, dus vanwaar uw niet-inhoudelijke reactie?
![]() |
#22205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar is gekke pindar weer terug in paradijs...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22206 |
Banneling
|
![]() 9/11/01: WTC Hard Drives Show $100 Million In Criminal Credit Transfers Before Towers Fell
http://www.youtube.com/watch?v=ywFGZ..._embedded&hd=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over voorkennis. Dat die bestond wisten we al lang, dat staat uitvoerig in de vrijgegeven CIA documentatie.
![]() |
#22208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij denkt ook dat iets gedebunked is omdat ge maar wat uitvind. En criminele activiteiten of weggesluisd geld/transacties zoals beweerd word in het filmpje daar word niet voorkennis mee bedoelt. Dat is iets wat jullie er op plakken om maar wat te kunnen repliceren op feiten. In elk geval ik heb het al gezegd jullie verdienen er volgens mij ontegensprekelijk een pak geld mee om er maar wat op los te debunken gelijk een bende debielen. Is het u nu nog altijd niet opgevallen dat ik het toevallig niet ben die in deze draad maar oneindig dikwijls en veel blijft lullen. Dus is er maar een mogelijkheid en dat is dat ge op een loonlijst staat. Ik zou dat niet kunnen volhouden zonder er voor betaald te worden. Doe eens normaal en begeef u eens onder de mensen ipv u in uw eigen gelijk te verzuipen. Hoeveel posts hebt ge hier in deze draad al op uw naam ? Ik zal altijd bij mijn standpunt blijven en gij ook, zoveel is zeker. Maar ik zit hier niet de godganse dag tevergeefs te trachten mijn gelijk aan u op te dringen - slechts af en toe. Dus wie is er hier de geobsedeerde en hoogstwaarschijnlijk door het overdrijven zelf en het totaal buiten proporties vasthouden aan zijn eigen gelijk, zeer ongeloofwaardig geworden ? Laat mensen die mijn mening hier op het forum delen, daar maar eens over oordelen. Ge bijt u te vast in uw debunking theorieen, op alles weet ge een antwoord, en dat alleen is al verdacht. Ge hebt alle geloofwaardigheid ondertussen verloren. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22210 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ge-wel-dig! De ware debiliteit van sommige troeters komt weer eens boven: je bent het niet met de krankzinnige theorietjes eens? => You're in on it! Niet de eerste keer dat ik het zie gebeuren, is mij ook al een paar keer overkomen, maar het blijft hilarisch om te zien. Serieus, ik kan het niet beter zeggen da met deze profetische woorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar de inhoud: Het onderzoek naar die harde schijven vond plaats in opdracht van de Amerikaanse regering. Dus de vraag blijft dan , wie hadden er precies voorkennis?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 december 2013 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() seg betweter volg deze topic ipv van steeds reeds gedebunkte zaken altijd weer boven te halen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een update:
http://www.presstv.ir/detail/341790.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#22215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist AIPAC zit hier bovenop omdat uit die documentatie zal blijken dat de Amerikaanse steun voor Israel het grote motief was voor de aanslagen. De organisatie AIPAC heeft als doel de steun aan Israel. Een tijd geleden al toonde ik beelden van die hoorzitting voor de 9/11 commission waarbij Amerikaanse geheim agenten die motieven bevestigde. Het transcript van hun verklaringen is weggelaten in het commission report. De Bush admin en AIPAC hebben er steeds alles aan gedaan om de ware motieven voor de aanslagen niet bekend te maken om er voor te zorgen dat het Amerikaanse volk het beleid ten aanzien van Israel niet wil wijzigen/in twijfel gaat trekken. Het echte volledige raport zal Israel niet beschuldigen van het plannen van de aanslagen, maar wel het grote probleem van de enorme steun van de VS aan Israel duidelijk maken.
![]() |
![]() |
#22216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik blijf idd. geloven dat mensen die hier continu tegen beter weten in (want ik zowel als u gaan mekaar toch nooit kunnen overtuigen), maar blijven posten in dit topic er ws. alle belang bij hebben dit te doen. Maak dat dus de kat maar wijs dat iemand zoals u en parcifal en nog een stuk of 3 meer, hier zomaar voor de LOL alle moeite zitten doen om nog enigszins geloofwaardig over te komen. Vechten tegen de bierkaai heet dat. Er is meer aan de hand is het minste dat ik kan zeggen. Ge word voortdurend tegengesproken en ik ook geef ik toe, maar daarom zit ik hier ook minder. Gij blijkbaar niet. Dus leg me maar eens uit wat ge zo krampachtig tracht te verbergen. Hebt ge uw aantal posts al eens vergeleken met die van mij in dit topic ? Doen !! Er is echter een woord voor uw manier van doen "cognitieve dissonantie" Zoek het maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie Want een ding is zeker als er bij de thruthers al eens iets niet juist is brengt zijn dat nog geen dramatische gevolgen maar kan er doorgaans van uitgegaan worden dat jullie debunkers eens gelijk hebben. Het tegenovergestelde is in het geheel niet waar echter. Indien er nog maar een pijler van jullie beweringen het begeeft valt jullie complete debunking theorie in elkaar. Een enkel feit dat ontegensprekelijk kan bewezen worden en jullie kaartenhuisje zakt in elkaar. Op dat ogenblik is er maar een uitweg voor jullie: ontkennen, onderdrukken, of gewoon verder gaan tot in het absurde nl "cognitieve dissonantie". Volgens lijden jullie daar al lang onder. Misschien ook de enige reden dat je maar blijft komen om dit gedeelte van het forum. Word wakker, alles wijst erop dat er stront aan de knikker hangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat het u is opgevallen dat het mij altijd gaat om de inhoud en niet om het krijgen van een goed gevoel door middel van het afzeiken van anderen. Het "op de persoon spelen" drukt de inhoudelijke discussie naar de achtergrond. Het topic word dan waardeloos.
![]() |
![]() |
#22218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22219 |
Vreemdeling
|
![]() http://xrepublic.tv/node/4939
Susan Lindauer, CIA-medewerkster die via officiële wegen voor 9/11 wou waarschuwen, werd hard aangepakt door FBI. Geen vage waarschuwingen, maar zeer concrete aanwijzingen. Ze beweert dat de plannen klaarlagen om Irak aan te vallen in het geval de schade groot genoeg zou zijn. Men hoopte op een pretext for war. Geen sprake dus van incompetentie, maar minstens van Let It Happen, indien er al niet een handje toegestoken werd om de gevolgen erger te maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen een overtuigde Vlaming, wat kom je hier dan doen ipv steeds oude brol die al gedebunked is steeds weer op te rakelen zou je beter deze topic eens volgen. Ik in tegenstelling tot jou heb alles bekeken in deze topic (tot zelfs een 2de maal). Dus ipv een grote bek op te zetten zou je dat beter ook eens doen en dan kan je met de grote mensen meepraten
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 27 december 2013 om 22:32. |
![]() |
![]() |