Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2006, 21:25   #2221
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ahja, juist, ik heb het verloop van de zaken niet verteld ondertussen. Ik ben op het laatste nippertje geweigerd door de @#{[@[ VDAB in die opleiding door mijn suikerziekte, wegens fysiek te zwaar !!!! Ik was om te rotten, ik had dat namelijk vanaf het allereerste contact over die opleiding reeds gevraagd of dat een bezwaar kon zijn. Ze hebben mij al die toelatingsproeven laten doen, al het papierwerk in orde laten maken, om dan over ruim week een brief te sturen, dat het toch niet zal gaan...maar dat ze wel werk als poetsvrouw hadden gevonden fulltime. Ik bedoel als orthopedagogie fysiek te zwaar is en poetsen niet...
Ik ben toen naar VDAB gestapt, heb daar vlammende ruzie gemaakt, kreeg zelfs steun van mensen rondom mij die het hele verhaal meegehoord hebben, ahja, ik was niet echt heel stil/vriendelijk meer.
Ik ben toen thuisgekomen, heb mij bezonnen, en heb toen naar mijn endocrinologe gebeld. Haar advies was toen : "Als VDAB het zo speelt, hoef jij voor mij nooit nog zwaar werk te doen. Je bent altijd bereid geweest te willen werken, om vooruit te komen, als ze je weigeren voor die opleiding/job, hoef jij ook niet te gaan poetsen, dat is volgens mij fysiek nog zwaarder dan." En zij schreef een briefje dat ik totaal geen fysiek zwaar werk niet meer mag uitvoeren om medische redenen.
Ik ben dan op eigen houtje gaan rondzoeken welke opties er nog wel zijn voor mij. Zo ben ik terecht gekomen bij een school die volledige diploma's in de schoonheidsverzorging aflevert. Als ik voor alle modules van de 1ste maal slaag, ben ik op maximum 2j afgestudeerd en kan ik aan de slag op zelfstandige basis. Dus spijtig genoeg, is mij de orthopedagogiedroom afgenomen, maar zal ik deze dan misschien wel kunnen waarmaken. Dan heb ik die VDAB nooit nog nodig. BTW, het was dus op deze opleiding dat ik te horen kreeg bij VDAB, nadat ik hen verteld had dat ik dan dit ging doen, dat het te duur was voor nen dopper, etc.
2de maal dat ik enorm sjagrijnig ben geworden op hen op nauwelijks één week tijd, ik vraag hen toch het geld niet om deze opleiding te gaan volgen. Zeikers zijn het.
Enfin, als alles meezit heb ik dan toch lekker snel mijn diploma op zak en kan ik voor mezelf werken zoveel ik wil en wanneer ik wil. Life can be good sometimes !!!
Dus dear Karma, vrijwillig proefpersoon ?
Alleszins veel succes toegewenst... Uw mentaliteit moesten er meer hebben...

Maar U moet wel werk vinden... Zo simpel zal het allemaal niet zijn...

Vraag het eens aan Mambo, die is zelfstandig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 21:26   #2222

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht

Is een stapke te vroeg, eerst die opleiding (en mij oplappen )
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 21:28   #2223

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Terug van vakantie trouwens Chipie? We hebben je een tijdje gemist.
Oud 31 augustus 2006, 21:29   #2224
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Iemand die zich hard genoeg inspant, heeft werk. Ik kom zelf uit familie van niets anders dan zelfstandigen, ik ken het wel en weet maar al te goed hoe het is. Het is keihard werken, maar ik weet heel goed wat ik wil, en zal er komen en heb er heel veel voor over ook.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 21:30   #2225
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Is een stapke te vroeg, eerst die opleiding (en mij oplappen )
Welke opleiding ga jij doen? Ja, ben vrouwelijk dus heel nieuwsgierig !!!

Laatst gewijzigd door Duupje : 31 augustus 2006 om 21:32.
Oud 31 augustus 2006, 21:35   #2226

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke opleiding ga jij doen? Ja, ben vrouwelijk dus heel nieuwsgierig !!!
Ik bedoelde eigenlijk jouw opleiding. De mijne zit al een hele tijd achter de rug. Nieuwschierigheid is trouwens een gezonde gave zolang het niet overgaat in bemoeienis (maar dat gevoel heb ik niet bij jou).
Oud 31 augustus 2006, 21:37   #2227
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk jouw opleiding. De mijne zit al een hele tijd achter de rug. Nieuwschierigheid is trouwens een gezonde gave zolang het niet overgaat in bemoeienis (maar dat gevoel heb ik niet bij jou).
Nee, inderdaad, moest ik bemoeiziek zijn, zouden niet zoveel mensen bij mij komen voor adviezen.
In wat ben jij zelfstandig als ik vragen mag ?

Trouwens...oplappen, ik doe veel meer dan oplappen nu al ! Ik ben enorm goed in het oplappen van mensen ! Dus toch kandidaat/vrijwilliger ?

Laatst gewijzigd door Duupje : 31 augustus 2006 om 21:41.
Oud 31 augustus 2006, 21:45   #2228

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, inderdaad, moest ik bemoeiziek zijn, zouden niet zoveel mensen bij mij komen voor adviezen.
In wat ben jij zelfstandig als ik vragen mag ?
Ik ben niet zelfstandig. Ben hoofdopvoeder (met de klemtoon op het laatste gedeelte) in een centrum voor moeilijk opvoedbare jongeren. En heb me ook met de jaren opgewerkt (beschikte eerst niet over het gepast diploma), niet uit ambitie maar wel omdat ik iets wilde bereiken en beperkingen ondervond omdat ik datzelfde diploma niet had. Heb dan maar cursussen bij gevolgd totdat de weg vrij was.
Oud 31 augustus 2006, 21:53   #2229
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zelfstandig. Ben hoofdopvoeder (met de klemtoon op het laatste gedeelte) in een centrum voor moeilijk opvoedbare jongeren. En heb me ook met de jaren opgewerkt (beschikte eerst niet over het gepast diploma), niet uit ambitie maar wel omdat ik iets wilde bereiken en beperkingen ondervond omdat ik datzelfde diploma niet had. Heb dan maar cursussen bij gevolgd totdat de weg vrij was.
Is voor een stuk de manier waarop ik nu wil werken. Heb al bepaalde attesten op zak, maar om op serieuze manier als zelfstandige te kunnen starten, wil ik dat diploma er nog bijhebben.
1. Staat mooi aan de schouwmantel later.
2. Nog meer mogelijkheden.
3. Nog meer kennis.
4. Combinatie van 3 en 4 = Nog meer geld verdienen.
5. Meer toegang tot bepaalde andere alternatieve richtingen/therapiën. Waar wij nu al mee bezig zijn in proefproject rond ADHD-kinderen die eigenlijk helemaal geen ADHD blijken te hebben, maar waar tot hier toe wel met vrucht onze manier blijkt te werken. Zonder dat ze volgestouwd worden met medicatie.
Eerst zag ik de ortho als volwaardige manier om meer kennis te vergaren en er op die manier mee aan de slag te gaan. Maar nu doe ik ongeveer hetzelfste maar gewoon via andere weg.
1 verloren slag is voor mij daarom nog geen verloren oorlog !
En op deze manier zou ons 'team' ook sneller van start kunnen gaan, gezien deze opleiding minder lang duurt.

( Ik moet echt wat aan mijn ogen doen lol, ik had er in de post van chipie over gelezen dat het uw broer is die zelfstandig is ! )

Laatst gewijzigd door Duupje : 31 augustus 2006 om 21:54.
Oud 31 augustus 2006, 21:54   #2230

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Automecanicien voor zover dit voor velen onder u studeren is, natuurlijk.
In jouw branche is er toch nog veel werk te vinden? Of ben ik mis?
Oud 31 augustus 2006, 22:00   #2231

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is voor een stuk de manier waarop ik nu wil werken. Heb al bepaalde attesten op zak, maar om op serieuze manier als zelfstandige te kunnen starten, wil ik dat diploma er nog bijhebben.
1. Staat mooi aan de schouwmantel later.
2. Nog meer mogelijkheden.
3. Nog meer kennis.
4. Combinatie van 3 en 4 = Nog meer geld verdienen.
5. Meer toegang tot bepaalde andere alternatieve richtingen/therapiën. Waar wij nu al mee bezig zijn in proefproject rond ADHD-kinderen die eigenlijk helemaal geen ADHD blijken te hebben, maar waar tot hier toe wel met vrucht onze manier blijkt te werken. Zonder dat ze volgestouwd worden met medicatie.
Eerst zag ik de ortho als volwaardige manier om meer kennis te vergaren en er op die manier mee aan de slag te gaan. Maar nu doe ik ongeveer hetzelfste maar gewoon via andere weg.
1 verloren slag is voor mij daarom nog geen verloren oorlog !
En op deze manier zou ons 'team' ook sneller van start kunnen gaan, gezien deze opleiding minder lang duurt.

( Ik moet echt wat aan mijn ogen doen lol, ik had er in de post van chipie over gelezen dat het uw broer is die zelfstandig is ! )
Je maakt me echt wel benieuwd want ADHD is wel één van DE problemen rond opvoeding/opleiding volgen.
Wij hebben relatief veel ADHD jongeren en alle tips zijn welkom.
Oud 31 augustus 2006, 22:17   #2232
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je maakt me echt wel benieuwd want ADHD is wel één van DE problemen rond opvoeding/opleiding volgen.
Wij hebben relatief veel ADHD jongeren en alle tips zijn welkom.
Ik ben vooral bezig met het alternatieve.
Ik heb zelfs 2 zoontjes, waarvan 1 gedoemd door dokters als ADHD-lijder.
Onhandelbaar, lastig, druk, zich niet kunnen concentreren, noem maar op, hij heeft het zowat allemaal in zich.
Ze wilden hem natuurlijk ook gaan volproppen met medicatie, terwijl niet volkomen aangetoond was, dat het wel om ADHD ging.
Nu, als echte heks, ben ik verder gaan zoeken, ben in contact gekomen met Amerikaanse psychologe die heel veel onderzoek naar new age kindjes. Zoals wij ze noemen, de indigo's, kristallijnen of kortweg nieuwetijdskinderen. Vanaf hier wordt het voor de meeste wetenschappers onzin, en niet met hun onderzoeken vast te leggen. Ik ben dan zelf vele jaren terug op onderzoek beginnen gaan, en heb hier in België een organisatie gevonden die niets anders doet dan met zulke 'probleem'kinderen werken. Voor mezelf ben ik in samenwerking met nog een paar mensen die wel op de hoogte zijn van deze zaken, en mensen die het wetenschappelijk benaderen, manieren gaan zoeken om het zowel voor de kinderen, als voor de ouders, school en omgeving draaglijker te maken.
Bij mijn zoon werkt het prima, bij de andere kinderen die bij mij komen, werkt het ook tot hier toe.
Tips ? Mentaliteitsverandering, niet in de eerste plaats bij het kind, maar wel bij de omgeving van het kind. Think about it, het is heel logisch allemaal als je het eens van uit een andere hoek bekijkt. Logisch, daarom wel niet makkelijk.
Het principe actie lokt reactie uit, gaat eigenlijk volledig op bij deze jongeren, kinderen, en jong-volwassenen. Het vraagt wel enorm veel leeswerk, maar ik kan u boeken/teksten aanraden, die u wel op weg kunnen helpen om er ook eens dieper op in te gaan voor uzelf, en te zien wat jij er mee kan doen binnen jouw werksfeer. Indien je wil, zal ik ze wel per pm sturen. Het is niet echt materie om hier rond te zwieberen wegens saai voor mensen die er niet mee begaan zijn.
Vooral de agressie/depressies van deze jongeren, waar we ondertussen bijna dagdagelijks mee geconfronteerd worden, zowel in binnen- als in buitenland, is een harde realiteit waar ik heel vaak mee geconfronteerd wordt. Elke keer wanneer we iemand kunnen helpen, is dat iemand die een gelukkiger bestaan heeft, zowel voor zichzelf als voor zijn/haar omgeving.
Oud 31 augustus 2006, 22:29   #2233
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onhandelbaar, lastig, druk, zich niet kunnen concentreren, noem maar op, hij heeft het zowat allemaal in zich.
Ze wilden hem natuurlijk ook gaan volproppen met medicatie, terwijl niet volkomen aangetoond was, dat het wel om ADHD ging.
Nu, als echte heks, ben ik verder gaan zoeken, ben in contact gekomen met Amerikaanse psychologe die heel veel onderzoek naar new age kindjes. Zoals wij ze noemen, de indigo's, kristallijnen of kortweg nieuwetijdskinderen. Vanaf hier wordt het voor de meeste wetenschappers onzin, en niet met hun onderzoeken vast te leggen. Ik ben dan zelf vele jaren terug op onderzoek beginnen gaan, en heb hier in België een organisatie gevonden die niets anders doet dan met zulke 'probleem'kinderen werken. Voor mezelf ben ik in samenwerking met nog een paar mensen die wel op de hoogte zijn van deze zaken, en mensen die het wetenschappelijk benaderen, manieren gaan zoeken om het zowel voor de kinderen, als voor de ouders, school en omgeving draaglijker te maken.
Bij mijn zoon werkt het prima, bij de andere kinderen die bij mij komen, werkt het ook tot hier toe.
Tips ? Mentaliteitsverandering, niet in de eerste plaats bij het kind, maar wel bij de omgeving van het kind. Think about it, het is heel logisch allemaal als je het eens van uit een andere hoek bekijkt. Logisch, daarom wel niet makkelijk.
Het principe actie lokt reactie uit, gaat eigenlijk volledig op bij deze jongeren, kinderen, en jong-volwassenen. Het vraagt wel enorm veel leeswerk, maar ik kan u boeken/teksten aanraden, die u wel op weg kunnen helpen om er ook eens dieper op in te gaan voor uzelf, en te zien wat jij er mee kan doen binnen jouw werksfeer. Indien je wil, zal ik ze wel per pm sturen. Het is niet echt materie om hier rond te zwieberen wegens saai voor mensen die er niet mee begaan zijn.
Vooral de agressie/depressies van deze jongeren, waar we ondertussen bijna dagdagelijks mee geconfronteerd worden, zowel in binnen- als in buitenland, is een harde realiteit waar ik heel vaak mee geconfronteerd wordt. Elke keer wanneer we iemand kunnen helpen, is dat iemand die een gelukkiger bestaan heeft, zowel voor zichzelf als voor zijn/haar omgeving.
Het probleem dat bij karma op zijn werk is bestaat er uit dat er geen dicipline gelijk vroeger kan gehandhaafd worden.
Vroeger opstandig of lastig? = oorvijg en alles was rustig.
Nu opstandig en lastig? = praten, schrijven, verslag hier en verslag daar en een handvol psychologen tot die gast/meid gans zot draait.

Vroeger bestond adhd zelfs niet. Wel lastige kinderen.
Trouwens een oorvijg is 100% natuur en gezond, het bevorderd de bloedsomloop ook.

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2006 om 22:30.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 22:38   #2234
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het probleem dat bij karma op zijn werk is bestaat er uit dat er geen dicipline gelijk vroeger kan gehandhaafd worden.
Vroeger opstandig of lastig? = oorvijg en alles was rustig.
Nu opstandig en lastig? = praten, schrijven, verslag hier en verslag daar en een handvol psychologen tot die gast/meid gans zot draait.

Vroeger bestond adhd zelfs niet. Wel lastige kinderen.
Trouwens een oorvijg is 100% natuur en gezond, het bevorderd de bloedsomloop ook.
Jep, inderdaad, klinkt heel bekend. Geef nu een oorvijg (lol wat een dom woord en wie vondt dat in godsnaam ooit uit) en je hebt enkele processen aan uw been. Ik werk ook niet met slaan, of met schrijven, of met zwaar psychologische gesprekken tot iedereen, ja zelfs de mentaal sterkste onderuit gaat in een hoekje zitten wenen.
1. Ik zou mijn eigen kind al ongeveer dood moeten geslagen hebben anders want hij kon het verdomd hard uithangen.
2. Aan schrijven hebben de meeste kinderen/jongeren een hekel.
3. Praten en blijven praten, is ook niet altijd een oplossing, je wordt er gewoon gek van op de duur.
4. ADHD bestond inderdaad niet, of was niet gekend. Het is de ziekte van deze tijd, al wie een beetje lastig doet, duwen we vol rilatine want het moet en zal een ADHD-geval zijn.
Bekijk zelf maar eens de tendens : sinds ongeveer een dertigtal jaren, zijn er meer en meer probleemjongeren. Daarvoor was er eigenlijk niet vaak iets aan de hand. En let op mijn woorden, ze worden bewaarheid binnen enkele jaren, we zullen er niet op vooruit gaan, het zal enkel erger en erger gaan worden. We gaan meer en meer agressie zien komen, we gaan meer en meer probleemjongeren krijgen. Als ik dan voor mezelf er al enkele tot inkeer/inzicht heb gebracht, zit mijn job erop en mag ik al blij zijn.

Laatst gewijzigd door Duupje : 31 augustus 2006 om 22:39.
Oud 31 augustus 2006, 22:55   #2235
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jep, inderdaad, klinkt heel bekend. Geef nu een oorvijg (lol wat een dom woord en wie vondt dat in godsnaam ooit uit) en je hebt enkele processen aan uw been. Ik werk ook niet met slaan, of met schrijven, of met zwaar psychologische gesprekken tot iedereen, ja zelfs de mentaal sterkste onderuit gaat in een hoekje zitten wenen.
1. Ik zou mijn eigen kind al ongeveer dood moeten geslagen hebben anders want hij kon het verdomd hard uithangen.
2. Aan schrijven hebben de meeste kinderen/jongeren een hekel.
3. Praten en blijven praten, is ook niet altijd een oplossing, je wordt er gewoon gek van op de duur.
4. ADHD bestond inderdaad niet, of was niet gekend. Het is de ziekte van deze tijd, al wie een beetje lastig doet, duwen we vol rilatine want het moet en zal een ADHD-geval zijn.
Bekijk zelf maar eens de tendens : sinds ongeveer een dertigtal jaren, zijn er meer en meer probleemjongeren. Daarvoor was er eigenlijk niet vaak iets aan de hand. En let op mijn woorden, ze worden bewaarheid binnen enkele jaren, we zullen er niet op vooruit gaan, het zal enkel erger en erger gaan worden. We gaan meer en meer agressie zien komen, we gaan meer en meer probleemjongeren krijgen. Als ik dan voor mezelf er al enkele tot inkeer/inzicht heb gebracht, zit mijn job erop en mag ik al blij zijn.
Voor zover ik weet (niet zo veel echter) bevat ritaline amfetamine.
Geef ze dan gewoon wat speed denk ik dan.
Maar ik persoonlijk moest ik zo'n kleine hebben ik zou het hem niet geven.
Oud 1 september 2006, 11:53   #2236
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Voor zover ik weet (niet zo veel echter) bevat ritaline amfetamine.
Geef ze dan gewoon wat speed denk ik dan.
Maar ik persoonlijk moest ik zo'n kleine hebben ik zou het hem niet geven.
Dat is inderdaad zo, methylphenidaat is een cocaïneproduct waarvan de amfetaminewerking psychotisch maakt. Het klinkt echt even erg als de werking ervan eigenlijk is. Hopelijk komen ze bij volksgezondheid er snel achter hoe slecht het wel degelijk is.
Op deze dwangmatige manier maken ze kinderen psychotisch, waardoor ze kalmer lijken en zich beter zouden kunnen concentreren ipv bvb zo snel afgeleid te zijn. Waarom ? Pedagogisch comfort voor de omgeving. Easy way out, maar voor de kinderen die het nemen is het behoorlijk schadelijk. Bepaalde gelijksoortige medicaties zijn reeds uit de handel verdwenen. In Amerika staan ze al stukken verder op dat vlak dan hier.
Oud 1 september 2006, 21:12   #2237

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot hier kan ik volgen. We zijn er ondertussen wel al een hele poos uit dat de opvoedingstechnieken moeten worden aangepast aan het kind, m.n. het aanvaarden dat het kind "anders" is en het aanpassen van de omgeving aan de jongere. We zijn ook al een hele poos bezig met de, uit Amerika overgewaaide "L.S.C.I.-technieken (maar die eigenlijk zijn roots in Europa kent).
Toch wringt er bij mij iets in die zin dat men, in familie en in gespecialiseerde centra die technieken kan toepassen maar dat de "vreemde" omgeving dit niet toepast. Op een gegeven ogenblik komt de jongere op zijn eigen benen te staan en komt in een omgeving die hem/haar (alhoewel ADHD veel meer voorkomt bij jongens) niet begrijpt. De jongere heeft eigenlijk geleerd dat de omgeving zich aanpast aan hem/haar en legt niet de link dat dit in de buitenwereld op een andere manier er aan toe gaat. Vaak komen ze figuurlijk gezegd "buiten" op 18 - 19 jaar en dan gaan de poppetjes pas goed aan het dansen. Ze vliegen buiten op het werk en krijgen ruzie met de partner, de buur enz...
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo evident om met ADHD-jongeren om te gaan vermits ze regelrecht ingaan tegen "mijn" natuur. Altijd en eeuwig en voor alles "geduld" opbrengen is eigenlijk ook nogal tegennatuurlijk.
Oud 2 september 2006, 08:59   #2238
TheBlackadder
Schepen

Standaard

Ik ben afgestudeerd in juli, heb 3 sollicitaties gedaan en mag op 2 plaatsen beginnen. Maandag ga ik mijn contract tekenen.
Met een diploma, de juiste ingesteldheid en een beetje moeite is het alvast niet moeilijk om werk te vinden
TheBlackadder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 09:01   #2239
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad zo, methylphenidaat is een cocaïneproduct waarvan de amfetaminewerking psychotisch maakt. Het klinkt echt even erg als de werking ervan eigenlijk is. Hopelijk komen ze bij volksgezondheid er snel achter hoe slecht het wel degelijk is.
Op deze dwangmatige manier maken ze kinderen psychotisch, waardoor ze kalmer lijken en zich beter zouden kunnen concentreren ipv bvb zo snel afgeleid te zijn. Waarom ? Pedagogisch comfort voor de omgeving. Easy way out, maar voor de kinderen die het nemen is het behoorlijk schadelijk. Bepaalde gelijksoortige medicaties zijn reeds uit de handel verdwenen. In Amerika staan ze al stukken verder op dat vlak dan hier.

Wat er bij mij niet ingaat is dat die kinderen hyperactief zijn. En van zodra ze moeten gaan werken is dat precies gans weg.
Zeg nu zelf, zie jij enige hyperactiviteit onder het solliciteren?
Oud 2 september 2006, 09:28   #2240
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBlackadder Bekijk bericht
Ik ben afgestudeerd in juli, heb 3 sollicitaties gedaan en mag op 2 plaatsen beginnen. Maandag ga ik mijn contract tekenen.
Met een diploma, de juiste ingesteldheid en een beetje moeite is het alvast niet moeilijk om werk te vinden

Veel succes...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be