![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje nadenken kan geen kwaad. Liefst niet te lang want dan wordt een mens depressief.
Maar ja, zolang je kan denken besef je ook dat je bestaat. Als je dood bent dan is er geen besef meer en dan ben je voor eeuwig vergeten zonder dat je het zelf kan beseffen. Zoals een narcose, maar dan wel eeuwig. Een mens zou meer moeten kunnen relativeren, en meer durven genieten van de jaren die je op dit aards oord te leven hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen lange mensen
![]()
![]() |
#22405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag hier net een heel lange meneer voorbij mijn raam passeren.
Ik ben klein, dat vind ik niet erg behalve als ik - zoals gisteren - iets wil nemen uit het bovenste rek in de supermarkt en daar sta te springen en te rekken. Wie heeft er stretchoefeningen nodig? Of als ik deuren afkuis, ik moet altijd op de keukenknecht om er van boven aan te kunnen. Ik vraag me wel eens af hoe lange mensen hun "grootheid" beleven. Als ze bv een oud huis bezoeken zoals er in Engeland nog veel zijn, moeten ze de hele tijd gebogen lopen. ![]() Veel van mijn jongere collega's waren 20 tot 30 cm groter dan ik. Ja ik heb het over dames, er was een basketbalspeelter bij ons! Gelukkig waren er nog een paar van mijn lengte. Wij voelden ons de "dropkes" van de bureau. Kleding kopen wordt ook lastiger naarmate alle mensen groter worden. Lange broeken voor dames moeten altijd ingekort worden en vooral bij een speciaal model gaat dan de originele snit verloren.
![]() |
#22406 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat de Nederlandse jeugd zo groot is. Niet zelden zie ik in Zeeland een jonge vrouw die een half kopje groter is dan ik, en ik meet 1,89 meter. Blijkt iets met hormonen te maken te hebben. Zo wil het cliché. Mannen met een vrouw die groter is. Het past niet in het plaatje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen fotografen
![]()
![]() |
#22410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelden zoveel met foto's bezig geweest als in de Coronatijd. Ik denk dat dat voor veel mensen geldt.
Oude foto's bekijken, sorteren, inscannen, doorsturen. Maar ook zelf fotograferen!
![]() |
#22411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel foto's van familie inscannen. De enige manier om ietwat de kwaliteit te bewaren. Ook dia's. Daar heb ik een jaar geleden zo'n toestelletje voor gekocht om ze in te scannen. Het leuke is dat je ze ondertussen eens kan bekijken. En dan de video's van de Sony handycam, allemaal geconverteerd en op DVD gezet. Het vraagt wat tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij spreekt er nu ook van om zo'n toestel te kopen om ze in te scannen en dan nog eens een paar diashow's te geven. Alstublieft, schoonbroer, alstublieft niet! ![]()
![]() |
![]() |
#22413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan die haartjes tussen de dia en het glas. Maar, hoe dan ook, als je die dia's en foto's digitaliseert dan is dat toch iets moois voor het nageslacht. Het neemt niet veel plaats in, minder dan een kast met dia's en fotoalbums. Een mooie foto nemen is tegenwoordig niet meer zo moeilijk. Vroeger moest de positie en zo eerst grondig worden bestudeerd. 12 of 24 fotokes op een fimrolleke. Een mislukte overbelichte of onderbelichte foto was weggesmeten geld. Dan hebben we het nog niet over de hobbyisten in hun donkere kamer met rode lamp. Iemand doet de deur open en oeps ... alle foto's naar de .. vaantjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent er iemand de tripmadam?
![]()
![]() |
#22416 |
Europees Commissaris
|
![]() Bim Bam Beieren
De Koster lust geen eieren! Wat lust hij dan? Spek in de pan! Is dat gene flinke man?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22420 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben sociaal gehandicapt aan het geraken door zoveel thuis te moeten zitten zodner mensen rondom mij
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |