Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2014, 13:15   #22441
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Circe MEER MEER MEER MEER. Er is genoeg. Meer voor de kleine man en minder voor de politiek. Begin alvast met mij. Ik wil een groot huis op uw kosten. 5 kindjes voldoende om vooraan op de wachtlijst te komen? Waarom zeg je me dat nu pas. Ik kan big business doen met 5 kinderen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:27   #22442
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Volgens deze site is dat een hoax, zou wel best kunnen kloppen omdat we die bijdragen hier niet kennen. Het zou een voorbeeld zijn uit Frankrijk al denk ik wel dat we hier in de buurt zouden komen van zo'n bedrag.

https://www.facebook.com/notes/de-ho...13362012133793
klopt. Het zat vanmorgen in mijn mailbox en lijkt idd. erg op die mail uit Frankrijk.

Alleen: het is geen totale fictie. Deze zaken zijn ondertussen schering en inslag.
Sinds de kinderen van een snelgebelgde bij vrouwen 2, 3 en 4 ook Belg zijn, zelfs al hebben ze nog geen voet in Belgique gezet, kan men zulke situaties dus meemaken.

De sociale voorzieningen hangen aan elkaar van extraatjes voor mensen die het niet breed hebben. (ooit de onderkant van de maatschappij, mensen die op alle manieren pogingen deden om uit die situatie te geraken, nu de geïmporteerde onderkant, mensen die ernaar streven om zoveel mogelijk benefietjes te kunnen verkrijgen en dus maar kinderen bijmaken zonder enige eigen verantwoordelijkheid op te nemen qua opvoeding en opleiding!).

Ali uit Mali kan op die manier kindergeld ophalen voor al zijn 20 kinderen bij zijn vier vrouwen. Die kinderen kunnen (net als in het voorbeeld) als BELG hun eigen moeder importeren in het kader van gezinshereniging. En dan kan de zoektocht naar extra kindergeld, extra OCMW, extra huursubsidies etc (of zeer lage huurprijs in een sociaal appartement) beginnen. het woord "werken" staat niet op prioriteit 1. De kinderen zijn het slachtoffer en hier wonen voldoende do-gooders om die kinderen te helpen, zodat ze er nog een paar bijmaken.

Het sociale systeem: ooit grandioos systeem dat diende om de mensen die ongeluk hadden, of gewoon veel mislukkingen kenden toch uit de put te helpen, nu dient het als lokaas om héél de wereld (en vooral de 922.000.000 Afrikanen ) naar hier te krijgen.

Dit is geen solidariteit meer, dit is uitbuiting van ONZE mensen.

Van de FB site : "ik doe aangifte tegen Wilders"

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2014 om 13:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 17:12   #22443
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20...hem+graag.aspx

Dader: je weet wel.

__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 17:16   #22444
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Aansluitend op bericht hierboven:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20...+geslagen.aspx
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 18:09   #22445
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het zijn echte helden. Ooit zei er eens een manneke van circa 18 , in het bijzijn van een stuk of 5 van zijn bruine broeders , dat ik voor hen zal werken en betalen en toen gingen ze lopen.
Zal...?
Dat doe je vermoedelijk nu al reeds. Het soort dat u die opmerkingen geeft is duidelijk niet het soort dat voor een werkgever zijn uren gaat kloppen. Dus staan ze op den dop of OCMW. Dus betaal jij reeds.

Laatst gewijzigd door kwantum : 25 maart 2014 om 18:10.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 10:19   #22446
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Laf zijn is blijkbaar een deugd binnen die kringen. Hoe kunnen zo'n mensen met zichzelf leven? Voor zover het woord 'mensen' hier van toepassing is.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 10:58   #22447
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

De oermens had meer sociale vaardigheden
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 14:15   #22448
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Laf zijn is blijkbaar een deugd binnen die kringen. Hoe kunnen zo'n mensen met zichzelf leven? Voor zover het woord 'mensen' hier van toepassing is.
hyenastrategie
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 14:54   #22449
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Laf zijn is blijkbaar een deugd binnen die kringen. Hoe kunnen zo'n mensen met zichzelf leven? Voor zover het woord 'mensen' hier van toepassing is.
Je wil toch niet ontkennen dat we allemaal gelijk zijn zeker?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 16:19   #22450
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je wil toch niet ontkennen dat we allemaal gelijk zijn zeker?
Natuurlijk zijn we niet allemaal gelijk, gelukkig maar.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 19:26   #22451
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Laf zijn is blijkbaar een deugd binnen die kringen. Hoe kunnen zo'n mensen met zichzelf leven? Voor zover het woord 'mensen' hier van toepassing is.
Ze vinden zichzelf niet "laf" maar "slim", zo met de voeten en het geld spelen van de ongelovige honden alhier.
Met dank aan het politieke krapuul dat verantwoordelijk is voor die toestanden. Stem straks voor hen: we willen MEER van datte...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 11:04   #22452
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Sharia law to be adopted into UK legal system for first time

Sharia succession rules
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 11:10   #22453
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Wat een schande voor zo'n trots volk dat eeuwen geleden ongeveer drie kwart van de wereld beheerste...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 10:46   #22454
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ek-op-bus.dhtm


Zouden het "verrijkers" kunnen zijn ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 13:26   #22455
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
De lokale politie van de zone Pajottenland heeft donderdag vier jongeren opgepakt die maandag in Lennik een buschauffeur van de Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn hadden aangevallen. De buschauffeur raakte door het incident gewond en is enige tijd arbeidsongeschikt. De vier jongeren werden ter beschikking gesteld van het jeugdparket, dat één van hen vrijliet en de andere ter beschikking stelde van de jeugdrechter. Die besloot ook die drie vrij te laten, weliswaar onder voorwaarden. Dat meldt het Brusselse parket.
Volgens het parket maakten de vier jongeren al enige tijd het leven van de buschauffeurs op de betrokken lijn zuur door op de bel te duwen, te spuwen op de bus en zich verbaal agressief op te stellen. 'Toen een buschauffeur hen maandagnamiddag op hun gedrag aansprak, werd het viertal ook fysiek agressief', zegt parketwoordvoerster Rym Kechiche. 'Ze sleurden de chauffeur uit zijn bus en dienden hem verschillende klappen toe. De man moest nadien naar het ziekenhuis voor verzorging.'

De recherche van de politie Pajottenland stelde een onderzoek in en kon de vier jongeren identificeren. Die werden donderdag opgepakt op de school waar ze samen les volgden. 'Het gaat om één jongen van 14, twee van 15 en één van 16 jaar oud', gaat de parketwoordvoerster verder. 'Eén jongen die enkel zijn middenvinger had opgestoken, is door het parket vrijgelaten. Voor de andere drie had het parket een plaatsing in een open instelling gevraagd maar de jeugdrechter heeft beslist hen onder voorwaarden vrij te laten.'
Pericles ik weet niet of dit dezelfde link is, maar de uwe werkt niet.

In dit geval vermoed ik dat het een kwestie is van verzachtende omstandigheden wegens eigen koeltoer. Het kan toch niet dat die gastjes zomaar vrijkomen nadat ze iemand de kliniek hebben ingeslagen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140328_01044952
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 13:47   #22456
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Pericles ik weet niet of dit dezelfde link is, maar de uwe werkt niet.

In dit geval vermoed ik dat het een kwestie is van verzachtende omstandigheden wegens eigen koeltoer. Het kan toch niet dat die gastjes zomaar vrijkomen nadat ze iemand de kliniek hebben ingeslagen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140328_01044952
Snelle reactie,circe.En goed gedaan.De eerste link is inderdaad al verdwenen.
Hoe doe je dat? Ik kan wel het linkadres copièren,maar ik kan de tekst meestal niet bewaren.
In de aanloop van verkiezingen wil ik dat wel weten.Ik vermoed dat er nogal wat informatie gaat verdwijnen in de volgende maand.
Complottheorie helemaal ontsproten aan mijn domme,Vlaamse,laag IQ,rechtse brein.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 13:58   #22457
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Snelle reactie,circe.En goed gedaan.De eerste link is inderdaad al verdwenen.
Hoe doe je dat? Ik kan wel het linkadres copièren,maar ik kan de tekst meestal niet bewaren.
In de aanloop van verkiezingen wil ik dat wel weten.Ik vermoed dat er nogal wat informatie gaat verdwijnen in de volgende maand.
Complottheorie helemaal ontsproten aan mijn domme,Vlaamse,laag IQ,rechtse brein.
ik duid eerst de tekst aan, kopieer die en plak die op het forum.
nadien ga ik nog eens terug naar het artikel en doe hetzelfde met het adres.

twee keer werk dus, maar zoals je zegt: beter snel zijn en de tekst bijhouden dan enkel de link.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 14:16   #22458
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik duid eerst de tekst aan, kopieer die en plak die op het forum.
nadien ga ik nog eens terug naar het artikel en doe hetzelfde met het adres.

twee keer werk dus, maar zoals je zegt: beter snel zijn en de tekst bijhouden dan enkel de link.
Dank, kzal het zo proberen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 23:43   #22459
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wat een schande voor zo'n trots volk dat eeuwen geleden ongeveer drie kwart van de wereld beheerste...
Overheerste eigenlijk, niets om trots op te zijn.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 23:45   #22460
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Natuurlijk zijn we niet allemaal gelijk, gelukkig maar.
Niet gelijk , wel gelijkwaardig !
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be