![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen rijke stinkers
![]()
![]() |
#22522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist groot genoeg voor mij ![]()
![]() |
![]() |
#22523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil wel eens een woordje doen in het immokantoor, is hier juist om de hoek. Misschien krijg je korting ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 13 maart 2021 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou ik toch beginnen te onderhandelen voor nog meer korting !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme
![]() BTW: Mijn postingsnummer: 31.313
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 maart 2021 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje geleden zag ik een (Engelse) documentaire over de hygiene in de middeleeuwen. De grote en kleine comissies werden bijgehouden en verzameld door lieden ( de naam van dit ambacht ben ik vergeten ) en dat werd dan verkocht als meststof voor de landbouw of gebruikt voor bepaalde industrieën zoals lederbewerking enz.... Maar na de opkomst van buskruit was er een sterk toenemende vraag naar nitraat,hetgeen ook uit de menselijke afval gewonnen werd. Waardoor die beerruimers enorm rijk werden, en in weelde vergelijkbaar met de edelsmeden en andere luxe ambachten. Bovendien hadden die beerruimers een monopolie op dit werk, niet moeilijk om te bekomen in het verleden... maar nu betaalde dit zich dubbel en dik terug.
"Stinkend rijk" kon je toen nog letterlijk nemen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 13 maart 2021 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala
![]() Bij sommige nu ook nog wel , letterlijk !!
![]() |
![]() |
![]() |
#22530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wijk heet "Het Hazegras". Toen ik tiener was bestond de volledige wijk uit raamprostitutie. Nu werken er nog een zestal, en je mag er voor hun deur gratis parkeren ![]() Nu ja, ik had gezegd vanaf 250.000 Euro. Dat is wel het kleinste, een klein penthouse met een dakterras. De rest van die kasten eronder zijn minstens drie keer zo diep, dubbel zo breed, met een bolvormig venster op de hoek. Ik zou eens moeten vragen wat dat mag kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eens benieuwd
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik smeer'm weer , wind van voor , kost van achter ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 maart 2021 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemiddag langslapers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen langslapers
![]()
![]() |
#22536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, niet erg origineel maar de langslapers verdienen onze steun
![]()
![]() |
#22537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Geld stinkt niet" is een gezegde dat daar ook van komt.
![]() |
![]() |
#22538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga slapen want morgenvroeg om 8 uur afspraak in garage voor onderhoud auto. Weeral kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij momenteel aan het feit dat ik op maandagmorgen voor 7 uur de vuilniszakken moet buiten zetten. Alsook papier en karton.
De avond voordien is geen optie. Niet enkel op risico van boete, maar ook de meeuwen. Aan zee gelden andere wetten. Ik word vertrouwd met die meeuwen. Ze zijn groot. Precies kleine vliegtuigen die voor het raam vliegen, maar ze vreten binnen het uur een vuilniszak leeg. 100 Euro boete als je een meeuw één friet trakteert. Een verwittigd mens is er twee waard. |
![]() |
![]() |