![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enorm veel zin om zon flexbus naar Kiev te nemen en zelf willekeurig mensen te interviewen in Bucha. Probleem is echter dat het er vol militairen loopt en mensen van de gevreesde inlichtingendienst. Ze zullen me zeker ondervragen en als ze dan mn naam googlen en de niet zo lieve woordjed lezen die ik over hun regime geschreven heb zou dat wel eens verkeerd kunnen aflopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in "het Parool" en niet de Kremlin pers gelezen hoe de journalisten bezoeken aan Bucha verlopen. In een bus begeleid door militairen en mannen van de veiligheidsdienst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus die lijken zijn daar gedeponeerd door de Oekraïense geheime dienst om de Russen te diskrediteren?
![]() |
#22546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken Poetin niet persoonlijk u ook niet maar hij lijkt. een zeer berekend iemand. Een typische schaakspeler. Die heeft niet vlug de pest in iets.Hij doet een zet en anticipeert op de zet van de tegenstrever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was er niet ter plaatse u ook niet maar het lijkt sterk op een valse vlag van de Oekraiense en Amerikaanse inlichtingendirnsten. Die laatste hebben op dat vlak een indrukwekkende staat van dienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt echt hulp nodig. En nee, dit is geen persoonlijke aanval. Maar een redelijk objectieve observatie. Jij wil met je pro-Russische houding mensen interviewen in een stad, waar de Russische troepen een massaslachting hebben aangericht.. Ik weet het niet, hoor. Maar te vaak op je achterhoofd gevallen? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 17 april 2022 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'hallo'
'hallo'. 'klopt het dat de Russen hier een massaslachting hebben aangericht' 'Ja, ze hebben mijn broer en vader vermoord!'. 'Westerse propaganda !' 'Uh?' |
![]() |
![]() |
![]() |
#22550 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22551 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat is daar positief aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22553 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat niet waar men het Chinese Belt and Road Initiative van beschuldigt?
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 17 april 2022 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22554 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dingen die ik zeg uit provocatie worden ook serieus genomen. En nee, ik ga het niet doen omdat ik weet dat ik toch de kans niet zal krijgen om mensen te interviewen. Ik ben goed in het lezen van iemands opinie voor die mijn opinie kan afleiden. Niet op ren anoniem forum natuurlijk. Mijn gesprekken met vrienden in Oekraine (die van Odessa durven niet meer daar moet nu een echte terreur heersen) en met vluchtelingen in de trein geven een vrij goed beeld denk ik hoe de gemiddelde Oekraiener denkt. De meeste haten de "vuile politiek" niet alleen Poetin maar ook hun eigen politieke elite, en ook specifiek het gestook van de Amerikanen komt dikwijls aan bod. Oekraieners zijn enorme cynici. De meeste mensen blijven Sovjet-nostalgisch. De huidige situatie is "stront" reeds voor de oorlog en nu helemaal. En dat staat helemaal niet zo ver van hoe ik er zelf over denk.Ik ben dus niet bang van de gemiddelde Oekraiener wel van de veiligheidsdienst. Want dat is een Sovjet traditie die het regime wel heeft overgenomen en zelfs nog uitgebreid. Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2022 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ik mis mijn papa!! en mama!! ze zijn doodgeschoten!!'.
Tomm met zonnebril (beeld ik mij zo in): westerse propaganda ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22559 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen zijn er reeds tienduizenden mannen gesneuveld. Veel mannen werden verplicht om mee te vechten dat was zeker niet altijd zo vrijwillig. Tegen mensen die net een geliefde zijn verloren ga ik niet over politiek beginnen. |
|
![]() |
![]() |