![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22541 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond die nu net wél mooi. Het viel me zelfs op dat bij wijze van uitzondering een gerecht op een zelfgenomen foto er eens niét degoutant uitzag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22542 |
Europees Commissaris
|
![]() Gebakken in boter met bloem? Voeg jij dus de bloem toe aan de boter als je begint met bakken? En niet achteraf om de saus te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boter smelten , vlees in de pan een beetje laten bakken ,
eventueel een beetje blussen met water en bloem erbij , en daarna verder laten stoofbakken ![]() De champignions kap je er best ook direkt bij ![]() Ook een beetje zwarte peper & peterseliezout (jammie) ![]() Ik heb hier familiehulp , en die doet dat ook zo thuis ![]() Nou , ik kan je vertellen , mijn eetlust is er op vooruit gegaan ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cookie als ik dat zo zie wat die zoal maakt idd. yummie! dat wil ik ook! hihihi
Laatst gewijzigd door bembem : 20 juni 2014 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22545 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22546 |
Minister-President
|
![]() Een stukje zwarte chocolade.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#22547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good job!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 juni 2014 om 04:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel wat en hoe want voor mij klinkt dit als Chinees in de oren, maar ik hou van kip. Dus ik wil leren!
![]() |
#22549 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kapsalon kip is wat de janetten bij de coiffeur eten als ze hun haar laten knippen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22551 |
Schepen
|
![]() Kan niet. Janetten zijn niet halal
![]() |
#22552 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit laten oplossen in een scheut water terwijl dit in de microgolf opwarmt , en dit dan bij de gesmolten boter kappen nadat het vlees bijna gebakken is , en dit alles goed mengen met een (dikke) lepel bloem + een beetje peper ![]() Desnoods haal je eerst effe het vlees uit de pan !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22553 |
Minister-President
|
![]() Een Electric Nurse DIPA, gebrouwen door Dugges. Souvenirtje uit Zweden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#22554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#22556 |
Minister-President
|
![]() Een salade met gerookte zalm.
![]() |
![]() |
![]() |
#22557 |
Minister-President
|
![]() Een witte en een zwarte pens, appelmoes en rijst. Mijn laatste aardappel is niet meer bruikbaar, tenzij misschien om te planten, en gaan winkelen met een lege maag is geen goed idee, dus patatten kopen is voor straks.
![]() |
![]() |
![]() |
#22558 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gebakken Forel, Preipuree, Sauce Vierge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22559 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag is het Shepherd's Pie, het is er het weer voor
![]() Smikkel-smakkel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 juli 2014 om 16:30. |
![]() |
![]() |