![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22561 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De echte waarheid? Benieuwd of rusland in marioepol nu onafhankelijke organisaties zal toelaten om de oorlogsmisdaden in die stad te onderzoeken Zal snel duidelijk worden dat de kraamkliniek een militair centrum was en de mensenin het theater gestorven zijn als menselijk schild Misschien vindt men wel bewijzen voor oekraiense genocide die volgens rusland daar werd georganiseerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn ze nu gestopt want ook gsm s worden soms willekeurig op straat gecontroleerd, zo groot is de paranoia over "de vijfde kolonne" en "Russische spionnen" bij de autoriteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook niet meer antwoorden aan zo'n figuur die vanop 2000 km het discours brengt dat er niks aan de hand is. Terwijl je van 3 kanten belaagd wordt.
![]() |
#22564 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik willekeurige mensen aanspreek of (meestal) zelf aangesproken word ( buitenlanders zijn zeldzaam en al zeker buitenlanders die Russisch praten) ga ik eerst over koetjes en kalfjes praten voor ik over politiek begin. Meestal in bussen, busstations, treinen, taxis, etc. Of in parken, cafe s, etc. Mensen in ex-Sovjet landen zijn meestal erg gastvrij, open en interessant. Nu kan dat wel anders zijn in een situatie van angst, paranoia, etc. Ze weten ook dat wie als buitenlander nu naar Oekraine komt een missie heeft dus het wantrouwen zal veel groter zijn. Maar ik ga zeker eens gaan als de oorlog voorbij is. En zoveel mogelijk mensen in Bucha aanspreken en dan zal ik vlug wel weten hoe de vork echt in de steel zit. Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2022 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben ook al een praktische regeling gemaakt voor moest de oorlog Odesa bereiken. Voorlopig kunnen ze bij mij op matrassen slapen in de living tot ik een andere oplossing gevonden heb. Via Moldavie kunnen ze gemakkelijk de grens over vanuit Odesa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22568 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Marioepol hebben de resterende Oekrainse militairen zich verschanst in een oude staalfabriek met tunnelstelsels en ondergrondse opslagplaatsen.
De Russen moeten daar vooral NIET proberen binnen te vallen, want daar rekenen ze op. Het enige wat de Russen moeten doen is de site hermetisch afsluiten en de tijd zijn werk laten doen. Vroeg of laat zal honger en dorst hun naar buiten jagen en dan zijn de Russen in het voordeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn er al journalisten, ook westerse, alleen komen die niet aan bod in de westerse media. Wees gerust alles zal onderzocht worden. Maar niet in de Zelensky fake dramaqueen stijl, er komt een grondig onderzoek. Westerse journalisten zijn echter nu al welkom. Ze moeten wel geaccrediteerd worden bij de Donetsk of Lugansk autoriteiten of bij het Russische leger. Als ze dit hebben mogen ze vrij hun werk doen zo lang ze geen militairen zonder hun toestemming of militaire objecten filmen of fotograferen. Het enige nadeel is als dat ter ore komt van de Oekraiense autoriteiten, je niet meer welkom bent in Oekraine of je kunt ook gearresteerd worden. Om als journalist je werk te mogen doen in Oekraine moet je aan een lange reeds voorwaarden voldoen. Onder andere mag je geen meningen uitzenden of weergeven die "subjectief of pro-terroristisch zijn " of die "de territoriale eenheid van Oekraine of de staatsstructuur van Oekraine in vraag stellen." Dus enkel pro-regime propaganda mag. https://finland.mfa.gov.ua/en/news/4...i-v-rajoni-ato Moest dit een Oekraiens forum zijn en ik Oekraiener zat ik al lang in de gevangenis. Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2022 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22570 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens ze zich overgeven gelden de conventies van Geneve en moeten ze menswaardig behandeld worden. Maar ze willen zich niet overgeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22573 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22575 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22576 | |
|
![]() Voor zover het elders nog niet vermeld werd:
Russisch ultimatum aan de Azov krijgers die zich in Azovsteel bevinden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22577 |
Minister-President
|
![]() Wat moet ik staven? Dat hij revisionistische standpunten verdedigt op basis van feitelijke onjuistheden?….
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 17 april 2022 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22580 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ongewapende burgers zijn geen strijders.
![]() |