![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22561 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt...de WTC van toen waren precies berekend om een boeing van de toenmalige recente modellen nog te kunnen blijven rechtstaan, en dan alleen voor het gedeelte vanaf de grond tot aan het gat waar de vliegtuigen zich in hebben geboord...natuurkundig is dat een onmogelijkheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22562 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt...de WTC van toen waren precies berekend om een boeing van de toenmalige recente modellen nog te kunnen blijven rechtstaan, en dan alleen voor het gedeelte vanaf de grond tot aan het gat waar de vliegtuigen zich in hebben geboord...natuurkundig is dat een onmogelijkheid om een vliegtuig het hele gebouw te laten instorten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die modellen waar je het over hebt, waar vinden we die terug? Welke modellen zijn dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22565 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En natuurkundig een onmogelijkheid als je naar de wet van behoudt kijkt...qua massa is een gebouw zo veel keer sterker dan een massa van een vliegtuig of je moet iets hebben dat de massa van het gebouw overtreft om dat gebouw op de wijze te laten instorten zoals ik dat heb gezien en geanalyseerd ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 1 april 2015 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22566 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk model? Kan je een link geven naar de beschrijving van zo'n model? Citaat:
Weet je eigenlijk wel iets van fysica? Impulsmoment? Massa maal snelheid? Waarom leuter je erop los? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22567 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een samenzwering is een geplande afspraak tussen bepaalde partijen, wie de rollen op zich neemt is al op voorhand bepaald, eenmaal het is voltrokken zoals gewenst is, voltrekt zich een ander verhaal over de strijd tussen dezelfde mensen achter deze samenzwering, dus wie oren heeft om te luisteren, wie ogen heeft om te zien, zal als getuige het snelst mogelijk uitgeschakeld worden en dat het liefst een levensechte fysieke uitschakeling zodat de waarheid over de situatie verborgen blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
andere variant zoals "het aluminium van het vliegtuig kan nooit door het veel sterkere staal van de gebouwen zijn heengegaan" natuurlijk kan dat wel! wanneer de snelheid van het lichtere zwakkere materiaal maar hoog genoeg is kan dat wel degelijk. Voorbeeld ; kan water door staal heen gaan ? terwijl water veel minder massa heeft als staal. Ja dat kan ! en dit wordt ook gedaan in de industrie. Staal wordt daar gesneden met een waterstraal! de snelheid van het water is zo ver opgevoerd dat dit mogelijk is. ![]() Reken eens een keer uit hoeveel energie het vliegtuig bevatte net voor de impact ! 150 ton bij een snelheid van 700 km/h (neem ik het krap) Geen gebouw kan dat weerstaan.
![]() |
![]() |
#22569 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was: zijn er samenzweringen waar ge niet in gelooft. Ik zal u een lijstje maken van de meest gekende: Roswell 1947 de moord op marilyn Monroe moord op Kennedy moor op princes Diana 9/11 Dutroux Maanlanding Vul naar eigen goeddunken aan, en duidt degenen aan waar ge niet in gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van het lijstje van hierboven zijn er in elk geval bij waar ik in geloof en geen mening of sterke twijfel heb. Roswell 1947 (+) de moord op marilyn Monroe (?) moord op Kennedy (+) moor op princes Diana (+) 9/11 (+) Dutroux (+) Bestaat het woord samenzwering wel in jouw woordenboek ? Uw lijstje is wel heel erg beperkt, wat mij al doet vermoeden dat het woord samenzwering jou vreemd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22571 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Marilyn Monroe is geen samenzwering. Kennedy is een samenzwering omdat hij geen toegang had tot ufo dossiers enerzijds en anderzijds wegens een order die het bankenprobleem in 1 klap zou oplossen. Dianna is geen samenzwering maar een ontsnapping wegens de kwestie over haar man die wou scheiden. Dutroux is geen samenzwering maar een doofpot over feiten die niet mogen onderzocht worden. Maanlanding is een hoax..niet echt gebeurd ze hebben hoogstens gereisd rond de maan en terug...dan denk ik dat ook deze een hoax was.. 9/11 is een samenzwering over de kwestie van de rol ISRAEL vs VS. En inderdaad er zijn heel wat zaken gemeld geweest waar het zaakje duidelijk bij stinkt...daarbij denk ik aan getuigen die gedood worden of er wordt iets gesaboteerd waardoor het lijkt dat het ongeval een natuurlijke dood blijkt te zijn of met veel geluk word je geld aangeboden te zwijgen over de werkelijke situatie en daarvan nooit of te nimmer iets van naar buiten te brengen...neen, ik geloof niet zomaar klakkeloos wat jij mij probeert wijs te maken geertvdb... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 2 april 2015 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt u nu eindelijk eens antwoorden op mijn vraag, Hoe kom ik in het bezit van en vkiegtuigticket van een vlucht, die volgens u een samnzwering is. Als is het maar uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het complot werkte mee, waaronder veel vrijwilligers :
1500 people who worked the flight 93 crash scene 40.000 people who worked the piles at Ground Zero 55 FBI Evidence Response Teams at Fresh Kills in New York 7.000+ FBI Agents 8.000+ people who worked the scene at the Pentagon
![]() |
#22574 | |
|
![]() Citaat:
En kijk naar het antwoord van Piessens, hij gelooft in de meeste conspiracy's. I rest my case. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het niet aangeven van de ware motieven van de daders door de US regering
en de Amerikaanse media is een grote schande! "They attacked us because of our freedom, democracy, women in the workplace enz..." Dat is wat ze als motief opgaven. De steun van de VS aan Israel mocht niet ter discussie komen te staan uit angst voor een wijziging van dat beleid onder druk van de publieke opinie. Het belang van het Israëlisch Palestijns conflict is een stuk groter dan velen denken. Dat mijn verhaal hier juist is valt vrij eenvoudig te controleren en het is ook een logisch verhaal, waar weinig tegen in te brengen valt, zo is gebleken. De pro-Israel fanaten willen er echter niets van weten. Hier komen ze nog een keer, de motieven achter de aanslagen van sept de 11de: - US steun aan Israel in het conflict met de Palestijnen - De aanwezigheid van Amerikaanse troepen in het Arabian Peninsula/ de voor moslims heilige gebieden. - De steun van de VS aan regimes in die regio, met name het Saudische koningshuis en de Amerikaanse interventies in het hele midden oosten. .
![]() |
#22577 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het gat dicht bij de grondhoogte zou hebben geslagen dan was de schade aanzienlijk groter geweest op de omgeving... Anyway, het is mij volslagen vreemd hoe het kan dat een vliegtuig op de maximale snelheid de twee torens hebben doen inzakken, gerekend met de toenmalige maximale snelheden..dus een miscalculatie naar de toekomst toe kan wel gezien in die tijd de luchtvaarttechnologie nog niet zo ver ontwikkeld was zoals rond de tijd van de twin towers gebouwd zijn...wie zou dat verwachten dat de snelheden dubbel zo hoog werden dan oorspronkelijk berekend volgens de toenmalige snelheden die maximaal haalbaar was ? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 2 april 2015 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Along with the 110-floor Twin Towers, numerous other buildings at the World Trade Center site were destroyed or badly damaged, including WTC buildings 3 through 7 and St. Nicholas Greek Orthodox Church.[143] The North Tower, South Tower, the Marriott Hotel (3 WTC), and 7 WTC were completely destroyed. The U.S. Customs House (6 World Trade Center), 4 World Trade Center, 5 World Trade Center, and both pedestrian bridges connecting buildings were severely damaged. The Deutsche Bank Building on 130 Liberty Street was partially damaged and demolished some years later, starting in 2007.[144][145] The two buildings of the World Financial Center also suffered damage http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 2 april 2015 om 17:15. Reden: vraag was al beantwoord, nieuwe reactie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |