![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf welk woordje begrijp je die zin niet?Voor mij is er sprake van racisme, wanneer men in zijn beoordeling van zijn medemens, diens ras als criterium laat meetellen. En als je ze wel begrijpt, wat vind je er verkeerd aan als definitie? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2243 | ||
Banneling
|
![]() Graag citaat met link.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet goed om een indoctrinatie uit te voeren op migranten, maar men moet ze wel sensibiliseren dat hoemeer ze integreren in de nieuwe maatschappij (nationaliteit, cultuur, taal, gewoontes en tradities) hoe meer ze zullen opgenomen en aanvaard worden.
![]() |
![]() |
#2245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo zou ik denken dat mijn perzische kat verwant is aan een pekinees, maar dat is helemaal niet waar, want het ene is een kat en het andere is een hond, net zoals de duitse herder. Niks verschil. Zo is natuurlijk een chinees exact hetzelfde als een San of Khoikhoi als een grote scandinavische massamoordenaar: geen verschil, gewoon dezelfde genen. Goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2206Dat zijn voor iedere Belg de enige plichten die verbonden zijn aan nationaliteit. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2236Ik haalde aan wat de plichten zijn die gekoppeld zijn aan de nationaliteit. Citaat:
Wie zich ernstig wil integreren in onze maatschappij, moet de taal leren en zijn eigen nationaliteit opgeven en de onze aannemen, met alle rechten en plichten daaraan verbonden. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2180 Bon, je hebt nu alles? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je wel.
citaat: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2239Die nationaliteit aannemen vind ik er ook over. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je nu eerst antwoorden op de vraag? citaat: Die heb ik al een keer of zes gegeven denk ik.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2242 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras Ik neem aan dat het voor racisten (lees: mensen die in hun beoordeling over hun medemens diens ras als criterium laten meetellen) niet om een vooronderstelling gaat maar om een feit dat een groep mensen te onderscheiden zou zijn op basis van uiterlijke en genetische kenmerken, zoals wiki zegt. En dat heb je nu alles om op de vraag te antwoorden denk ik. nl. Mijn definitie voor racisme: Voor mij is er sprake van racisme, wanneer men in zijn beoordeling van zijn medemens, diens ras als criterium laat meetellen. Vanaf welk woordje begrijp je die zin niet? En als je ze wel begrijpt, wat vind je er verkeerd aan als definitie? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 juli 2011 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2253 |
Vreemdeling
|
![]() Hier stel je een interressante theorie voor, in dat geval zou ik misschien zelf belg blijven of me zeker belg blijven voelen, ik ga mijn afkomst nooit verloochenen, maar mijn kinderen zou ik toch enkel de Franse nationaliteit laten nemen, zij hebben niets meer met mijn vaderland. Maar ik zie je punt, en ik weet ook dat in de praktijk onze migranten dat niet doen, en ze inderdaad doen wat jij stelt, maar dat wil net zeggen dat ze de wetgeving, wat ik al meermaals heb gesteld dringend moet aangepast worden.
![]() |
#2254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2255 |
Banneling
|
![]() Krijgen Marokkanen dan extra inkomsten van de marokkaanse regering om hun kinderen Marokkaan te maken (lees: aangeven bij de marokkaanse ambassade).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En... Marokkanen die in België wonen krijgen kindergeld van ons, voor kinderen die zij in Marokko hebben. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 juli 2011 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2257 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2259 |
Banneling
|
![]() Hoeveel bedraagt het kindergeld dat ze krijgen voor hun kinderen in het buitenland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2260 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Misschien is het dan gewoonweg tijd om de zaken eens deftig aan te pakken en misschien moet Europa ook maar eens op zijn strepen gaan staan.
![]() |