![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k Ben speciaal naar West-Vlaanderen afgezakt om je terugkomst te vieren.....maar 'k heb je daar jammer genoeg nergens gevonden. Toch welkom terug, Demper.
![]()
#2243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demperke, demperke, wat doet ge nu??
Net terug uit een ban en dan hier wat op de moderatie gaan mekkeren? Ik had eerder verwacht dat je ze even zou Johan-Segersen of Whoppa-en. Maar nee, net nu daar de ideale gelegenheid voor is ga je gewoon beginnnen zeuren... Dat valt tegen.
#2246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe eno 3.0. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 juli 2013 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
#2248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge blijft altijd verantwoordelijk voor wat ge zelf post. Wanneer iemand grof begint te worden, smeert hij alleen toch maar zichzelf banpunten aan? |
|
![]() |
![]() |
#2249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#2250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom dat jij niet al lang gebannen bent begrijp ik niet. ![]() De forumregels zijn blijkbaar ook niet meer dan een vodje papier, net als de grondwet. Uitlokking is altijd mogelijk. Maar de ene is al wat makkelijker uit zijn tent te lokken dan de andere. Maar als je de tegenpartij door hebt, dan is het leuk ze te zien kronkelen om je maar zover te krijgen dat je iets verkeerd zou zeggen. Moest de moderatie de forumregels correcter toepassen zou je heus niet wegkomen met uw persoonlijke aanvallen en uw pestgedrag ten aanzien van zieken en werklozen. |
|
![]() |
![]() |
#2251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is er trouwens ziek?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 juli 2013 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
#2253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2013 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
#2254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen blijken nog steeds te denken dat dit forum een soort democratie of rechtstaat is ofzo.
Ik denk; de mods zijn baas en ze doen wat ze willen. Daar wat over gaan zeuren heeft (buiten het feit dat je nog eens lekker kan zeuren) geen nut. Ik zeg: gewoon Johan Segersen! Go Demper, laat je specialiteit net op dit cruciale moment niet links liggen!
#2256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me allerminst aangesproken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#2257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#2258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Maar het zal wel niet lang duren tot zijn volgende ban. Hopelijk is het dan eindelijk een permanente.
![]() |
![]() |
#2259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo blijkt helemaal niet, Flupke... Eens te meer ga je hier plat op je bek.
Je schreef immers: Citaat:
Ik heb jou hier ondertussen al alle hoeken van het forum laten zien. Word je dat niet beu om je elke keer door mij te laten vernederen? Of vind je dat misschien juist leuk? Je hebt zo van die mensen hé... ![]()
|
![]() |