![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2241 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#2242 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat u opsomt zijn ziektes. Waar ik het over had, zijn de gevaren die voortvloeien uit de aard van de homosex zelve. Homosex leidt tot kanker. Gezonde sex niet. Trouwens, die venerische ziektes worden enkel overgedragen door mensen met een promisue levenshouding. En wie leeft er het meest promiscu? Juist, de homo's, met een gemiddelde van rond de 200 bedpartners gedurende hun leven.
|
|
|
|
#2243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Religie is als een kanker, het maakt deel uit van de persoon, maar hoort er niet in thuis, en behoort weggesneden te worden, om hem nog een kans te geven als gezonde mens te overleven.
|
|
|
|
|
#2244 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie is hier van ons beiden de grootste zeveraar? Citaat:
Het is overduidelijk dat je mij niet kent. Daar zijn de homo's klein bier tegen.
|
|
|
|
|
#2245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2246 |
|
Europees Commissaris
|
Dat homosexualiteit getolereerd wordt moet kunnen in de 21 ste eeuw.
Wat mij wel stoort aan dat hele gedoe rond homosexualiteit, is dat men ons probeert te hersenspoelen als zou homosexualiteit iets normaals zijn. Homosexualiteit is en zal altijd een biologische afwijking blijven. Daar komt de wetenschap noch de politiek omheen. De mensen die aan deze afwijking leiden, kunnen zich dan ook beter niet als zodoende te veel exposeren gelijk bijvoorbeeld bij de roze optochten. Het homohuwelijk vind ik persoonlijk een farce. Het huwelijk is van oudsher een verbintenis tussen man en vrouw en wordt nu misvormd tot een bizarre voorstelling. Het komt de waarde van het huwelijk zeker niet ten goede. Maar dit is uiteraard mijn persoonlijk mening. Adopteren van kinderen door homo-koppels, daar zeg ik ook resoluut neen op. Het is een biologisch gegeven dat kinderen voort komen tussen twee mensen van een verschillend geslacht. Door de adoptie voor homo's toe te laten wordt de biologische realiteit dwang aan gedaan. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het voor de betroffen kinderen bevorderlijk is. |
|
|
|
|
|
#2247 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Daarheeft toch geen mens last van?
|
|
|
|
|
#2248 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2249 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2250 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#2251 | ||||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geen provocateur van aard.
Maar ging de discussie niet over de al dan niet perversiteit van de homoseksualiteit? |
|
|
|
|
|
#2253 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Jongens toch, ge zijt nu al aan pagina 150 en nog zijt ge er niet uit!?!
Komaan zeg, homosexualiteit is iets van alle tijden, het is geen ziekte, gewoon een geaardheid, dus we kunnen zeggen dat het normaal is en NIET pervers. Gaat er hier daarover nog lang gezeverd worden? Godfried, ik vind dat ge een goeie moslim zou zijn! Ge hebt er aanleg voor, met uw theorie van "een mens is zijn godsdienst..." Leve de ummah en wég met het individu zeker? M'enfin, dat hoort in deze thread dus niet thuis... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
|
|
|
|
#2254 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
T vergeten |
|||||
|
|
|
|
|
#2255 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2256 |
|
Minister-President
|
Idd. Hoe hypocriet kan een mens trouwens zijn: de Islam is de bron van alle kwaad, en als dan blijkt dat er bij de katholieken net zo'n grote gekken rondlopen, zal dat óók wel iets met de Islam te maken hebben.
|
|
|
|
|
|
#2257 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Héla, hola, TomB en Kotsmos, Godfriedje is als katholiek wel een uitzondering, hij behoort tot een kleine minderheid kortzichtigen hé!
Islam is draconisch en oneerlijk in sé, islam IS zelfs essentieel draconisch en oneerlijk... Dat maakt het grote verschil uit! Mij hier niets in de mond leggen, mijn redeneringen niet voor jullie blind karretje spannen hé! Als je dan toch mijn redeneringen wil gebruiken, doe dat dan met kennis van zaken! Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
|
|
|
|
#2258 | |||
|
Europees Commissaris
|
Superstaaf,
Citaat:
Pedofilie is ook zo oud als de mensheid en is ook een biologisch/psychische afwijking. Gaan wij dat dan ook aanvaarden??? Het gaat ook niet om het aanvaarden maar hoe gaan deze mensen met hun afwijking om. Wanneer ik een afwijking heb zou ik dat zeer ongepast vinden om daar mee te koop te lopen. De tijden dat ze bij ons vervolgd werden liggen al lang achter ons. Tien jaren geleden liepen de holibis dan ook nog niet te koop met hun afwijking en beleefden ze hun liefdesleven en sexuele escapades onderling zonder ze ons op te dringen. Was daar dan iets mis mee? Gaan wij de volgende jaren dan ook de mensen met een andere sexuele voorkeur in de kijker plaatsen. De roze balettenstoet van de pedofielen. De zweepkesstoet van de sado- en machogisten De vrolijke inceststoet Bedenk er zelf nog maar een paar. |
|||
|
|
|
|
|
#2259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|