![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, gepensioneerden eten overal kopvlees!
Van den goeien ouwen taat! En gezond zeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is omwille van een vaak voorkomend 'tandtechnisch probleem' bij gepensioneerden. Je begrijpt wel wat ik bedoel... Uiteraard komt dat de home goed uit: zachte sandwichen en soep of koffie om in te soppen volstaan. Iets waarop ze moeten bijten, bezorgt de residenten meer angst dan vreugd, en het is ook nog eens budgettair interessant. Enkel jammer dat ze wat meer smossen, maar die eetzaal moet toch gekuist worden na elke maaltijd van die ouwe kwijlers.
![]() |
![]() |
![]() |
#22623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het alle dagen feest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22625 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begreep me toch zo mag ik hopen?
Citaat:
Citaat:
Tot ze op een dag wakker worden in hun allervoorlaatste verblijf. Mits een beetje hulp van benzodiazepinen kunnen we ze redelijk sereen laten lijken als de kinderen de laatste zondag van de maand hun plichtmatige visite van een kwartier komen afhaspelen. Iedereen gelukkig.
![]() |
![]() |
![]() |
#22626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke niet en ik ben gepensioneerd!
![]() |
#22628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze durven het misschien niet zeggen ...
![]() |
#22629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs te weinig geld voor kopvlees!
Laat ze aub gratis op de bus zitten. De sukkelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik naar 't bejaardenhuis moet, zal mijn grote plezier zijn te weten dat u mij daar binnen afzienbare tijd zult volgen, evenals SStaaf! En dat ik u beiden hoogstwaarschijnlijk zal overleven.
![]() |
#22632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te weinig geld?
Te weinig tanden. Over naar de volgende maaltijd met gesopte zachte sandwichen. Citaat:
Maar dan enkel tussen middernacht en vijf uur 's ochtends. Daarbuiten moet het werkvolk ongestoord kunnen reizen. Als je je moet verplaatsen in de walm van ongewassen ouwe lichamen, zure ouwewijven-adem en het lawaai van klapperende valse gebitten, dan is dat niet bevorderlijk voor de werklust.
![]() |
![]() |
![]() |
#22633 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf vooraf wel een briefje dat het per ongeluk is gegaan
![]() |
![]() |
![]() |
#22634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij laten ons op onze ouwe dag als koningen soigneren door sloeries uit het oostblok. Die het wagyu vlees naakt in ons mondje komen stoppen terwijl we nog eens lachend van ons glaasje wijn drinken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22635 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we nu eens de zachte sandwiches door de soep cutteren. Zodat het een dikke pap vormt. We laten ze op hun kamer zitten, steken er een grote trechter in en kletsen er wat sandwich-soep-pap in. Ongekruide soep, dat het niet pikt aan hun tandvlees. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22636 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we toch streven naar efficiëntie en low budget-verzorging, dan binden we hun soep met patatterbloem. Citaat:
Dat spaart personeel. De dikke-brokken-soep is dan goed voor een keer in de maand als de kinders ze kunnen gaveren. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, waar jullie nu zitten laten ze jullie nooit los.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk: bekwame mensen lossen ze nergens graag.
![]() |
![]() |
#22639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |