![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#22642 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tansen!
![]() |
![]() |
#22643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der Herr Tavek ist empört, sehr böse!
En dat allemaal omdat hij van de moderatie een bemerking (niet eens een “berisping”) heeft gekregen. En ik die dacht dat hij gebannen was... ![]()
#22644 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22645 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tis maar een forum he
![]() |
#22646 |
Europees Commissaris
|
![]() LOL, den Tavek. Je bent iemand die:
En uitgerekend jij klaagt over de zuurtegraad van mede-forummers met een andere politieke mening? Klopt, in de huidige actualiteit is er voor belgicisten geen glorie meer te halen. Het failliet van de Belgische constructie is nu wel duidelijk voor iedereen, zowel vriend als vijand. De splitsing van het land is nabij. |
![]() |
![]() |
#22647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22648 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Patrickve hier trouwens al eens bezig gezien ? Ik ben klein bier tegenover die gast, en niemand kraait daar naar. Twee maten en gewichten zeker. Die praat genocides goed, maargoed, hij stampt niet tegen de verkeerde schenen zeker ? Ik zit hier al 16 jaar beste. In die 16 jaar ben ik 3 keer geband. Eenmaal ergens in de jaren 2000 voor een uitschuiver tov een anti-abortus freak. Een welverdiende ban, dacht van akira of arnold. De laatste twee, tja, ik kan je mijn pb's hier posten, maar dat is ook weer niet toegelaten. Achja, duiven weten waarom hé. Schol. |
|
![]() |
![]() |
#22650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat 'n
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#22651 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verschil is dat Patrick niet over zichelf pocht en niet op anderen neerkijkt. En het idee van genocide is voor hem (voor zover ik dat kan zien) geen wraakfantasie: hij ziet voor zichzelf geen hoofrol weggelegd, en het scenario is geen projectie van persoonlijke frustraties.
|
![]() |
![]() |
#22652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22653 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat helemaal geen regering in de steigers.
En als ze met elfendertig partijen er dan toch 1 in mekaar gefrutseld krijgen, die sowieso gedoemd is te mislukken, is dat enkel maar 'n bron van vermaak voor 't rechtse trollenleger, waarvan de Ph waarde zeer zeker niet zal stijgen. Enkel leedvermaak bij de volgende verkiezingen, waarbij 't zuurgehalte van 't linkse trollenleger ongekende hoogtes zal bereiken. Nu reeds zichtbaar/leesbaar trouwens, de frustratie. ![]() Chill man, en; ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#22655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn MAGA duif heeft wel wat he ? |
|
![]() |
![]() |
#22656 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22657 |
Banneling
|
![]() Pigeon Antifa !
![]() |
![]() |
![]() |
#22658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat gooien ze hier nu weer binnen....
![]()
#22659 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |