![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22641 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wacht, ik kan dat spelletje ook spelen. Ook ik kan grote lappen tekst hier neerploffen. Lees dit eens: Citaat:
Straf he? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22642 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ruimtelasers? Serieus jongen? Is er eigenlijk één theorie waar zelfs jij van zegt 'nee, dat is me nu toch een beetje te zot'? Laatst gewijzigd door Scorpio : 9 april 2015 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22643 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag u twee keer achter bewijzen en twee keer kom je met prietpraat af. Je spreekt zelfs vlakaf NIST tegen want zij spreken over "upper air layer" temperaturen van om en bij de 300°C in hun model. En dit negeer je ook vlakaf: Citaat:
Laatst gewijzigd door Atari : 9 april 2015 om 16:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22644 |
Minister-President
|
![]() hoe komt het eigenlijk dat jij weigert op mijn vraag te antwoorden, Atari?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22645 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Scorpio : 9 april 2015 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Frank51 = Atari = Pindar. Quasi zeker. Of het moet Exodus zijn die terug is onder een andere persoonlijkheid na zijn lobotomie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22647 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22648 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar we zullen zijn antwoord even afwachten...maar wacht, ik dacht dat dit al ter sprake kwam..hij heeft al geantwoord dat hij zeker en vast niet pindar is ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22650 |
Banneling
|
![]() Omdat het quatsch is en die ongeschoolde pipos eens het verschil moeten leren tussen auto ignition point en adiabatic burn temperatures en open air burn temperature.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat de Eurocode deze grafiek naar voor schuift voor effect van brand op een gebouw dat met staal is verstevigd: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we het aan de experts overlaten, maar vooral zien wat hun betrokkenheid is met het hele 9/11 verhaal. Op de een of andere manier hebben jij en al die andere debunkers er wel alle belang bij om steeds van achter naar voren te werken. Wij hebben dat ondertussen al lang door. Het is dus totaal zinloos met jou te discussieren. Altijd even domme praat, en dan nog de pretentie hebben om het beter te weten dan experts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22653 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een A380 kan het, de maximale thrust is nog steeds iets groter dan de totale drag op zeeniveau tegen 267 m/s. Het is inderdaad waar dat de dichtheid van de lucht een grote rol speelt, maar als een zwaar, groot machien van een A380 dit al kan.... Comfortabel zal het wel niet zijn, en veel ruimte heeft de piloot niet meer voor maneuvers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22655 |
Banneling
|
![]() En wie heeft deze onzin gepost ? Waarom wordt er aangenomen dat staal moet smelten voordat het faalt (of creep, waarvoor veel meer tijd nodig is) ? Omdat het hun uitkomt ? Er zijn veel voor de hand liggende redenen waarom een staalconstructie faalt als het op temperatuur belast wordt: E en sigmamaxverlaging (fors) en thermische expansiespanningen (150-200 graden verschil is voldoende). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22656 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Top bottom instorting is toch iets anders dan bottom top instorting dat gelijkgesteld wordt als CD (controlled demilition)
Trouwens, als er sprake was (ze hebben lasdruppels gevonden die ze niet konden plaatsen en ook het gesmolten metaal vrijwel centraal binnen de oppervlakte waar de gebouwen stonden !) van een soort explosief die door middel van hitte snijdt in dik bepantserde H profielen die in de periode van 1800 tot ongeveer 1900 of later als sterk genoeg beschouwd word ? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de centrale kolom ook er aan moest om de instorting te kunnen laten gelden... Gecombineerd, zie ik het volgende voor me.. Er vliegt iets in de torens, vanaf dat punt start in de basis onder het gelijkvloerniveau een snijdend iets de centrale kolom naar binnen toe in een ronde piramide vorm geplaatst te snijden (hitteontwikkeling hierbij gaat echter boven de duizenden graden) vervolgens buigen de verdiepingsprofielen van de kern tot aan de buitenmuren door de brand die daar aan de gang was, net op het moment dat die verdiepingsprofielen aan de buitenmuren in knapten (binnenwaarts schoot), haast tegelijkertijd zakt de hele constructie in de kern ineen zodat het lijkt dat er een instorting gebeurd vanaf boven naar beneden ! De beelden vertonen net de spreiding van het stof naar buiten toe omdat de centrale kern eigenlijk ineen zakte..en dat klopt aardig overeen met de wet van behoudt ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 9 april 2015 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er genoeg vermoedens zijn is dat voor elke normale mens genoeg bewijs. Niet voor de debunkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22658 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, er zijn zovele theorieën die elkaar zelfs uitsluiten. Zijn er nu wel of niet vliegtuigen in de WTC geboord?
![]() |
![]() |
#22659 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welk flight path die 'piloot' gevolgd heeft, maar ongetwijfeld zal er een daling aan te pas zijn gekomen in zijn 'approach'. De snelheid kan dan zelfs zonder full thrust snel oplopen. Verder telt niet de airspeed maar de groundspeed om de impactsnelheid te bepalen. Nu het was een zonnige dag, dus zal er niet veel wind geweest zijn. Maar 10-25m/s kan het wel schelen afhankelijk van de vliegrichting.
![]() |
![]() |
#22660 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De max. thrust (gecorrigeerd voor de snelheid en hoogte van het vliegtuig) doet er wel toe want deze moet samen met de neerwaarste component de weerstand overbruggen. |
|
![]() |
![]() |