Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2014, 15:00   #22661
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Mag deze draad dicht, aub? Is volgens mij overbodig geworden, gezien het resultaat van de verkiezingen. Jan Modaal blijkt tevreden te zijn met de huidige toestand.
Je bent het levende bewijs hoe dom iemand kan zijn. De partijen van de allochtonen, de PS en SPA, zijn afgestraft. En rechts wint. Vermoedelijk zelfs in Brussel.
En jij komt ons vertellen dat Jan Modaal tevreden is met huidige toestand... Gewoon belachelijk.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 15:05   #22662
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar laten we even de woorden van Eyskens in acht nemen: als heel het VB nu NVA heet, dan zal NVA ook met die standpunten moeten rekening houden. Dus voordat Eyskens en de andere krokodillen het NVA achter een cordon plaatsen, even zien wat er gaat gebeuren Lukkas.
De Wever moet enkel zeggen tegen de betweters: "als jullie besluiten om nog maar eens een rondje extra met PS te draaien, dan zal de NVA tegen vogende verkiezingen 40% halen. En drie jaar later als ze het nog niet geloven 45%.
Tenzij de allochtonen uiteraard de kans krijgen om te blijven voortkweken.
Maar dan stemt iedereen terug vlaams belang.

't worden nog toffe politieke debatten de komende decennia.

Laatst gewijzigd door kwantum : 26 mei 2014 om 15:06.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 15:07   #22663
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Je bent het levende bewijs hoe dom iemand kan zijn. De partijen van de allochtonen, de PS en SPA, zijn afgestraft. En rechts wint. Vermoedelijk zelfs in Brussel.
En jij komt ons vertellen dat Jan Modaal tevreden is met huidige toestand... Gewoon belachelijk.
ik vrees voor een linkse regering, zowel op federaal als op vlaams vlak. Democracy rules in Belgique!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 16:41   #22664
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Je bent het levende bewijs hoe dom iemand kan zijn. De partijen van de allochtonen, de PS en SPA, zijn afgestraft. En rechts wint. Vermoedelijk zelfs in Brussel.
En jij komt ons vertellen dat Jan Modaal tevreden is met huidige toestand... Gewoon belachelijk.
NVA heeft alleen kiezers afgepakt van het VB en dat vindt U winst voor rechts? Dan bent u OER en OERdom. Ondertussen heeft Weverke al op zijn knieën gezeten bij koning phillipus. Weverke die geen voet meer in het Koninklijk paleis ging zetten. Hetzelfde zal gebeuren met de immigratie. Weverke heeft dezelfde streken als de sossen wat betreft OCMW spelen. Zijn partij zit ook al vol met hoofddoeken. De NVA zal zich aanpassen aan de tradi's of anders wacht het cordon. En wat zou de Vlaamse kiezer dan doen? Revolutie? Ahahaha ...

Slaap maar rustig verder ....
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 mei 2014 om 16:45.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 17:01   #22665
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
NVA heeft alleen kiezers afgepakt van het VB en dat vindt U winst voor rechts? Dan bent u OER en OERdom. Ondertussen heeft Weverke al op zijn knieën gezeten bij koning phillipus. Weverke die geen voet meer in het Koninklijk paleis ging zetten. Hetzelfde zal gebeuren met de immigratie. Weverke heeft dezelfde streken als de sossen wat betreft OCMW spelen. Zijn partij zit ook al vol met hoofddoeken. De NVA zal zich aanpassen aan de tradi's of anders wacht het cordon. En wat zou de Vlaamse kiezer dan doen? Revolutie? Ahahaha ...

Slaap maar rustig verder ....
niet te snel Lukkas.

doordat NVA het VB heeft opgeslokt is ht cordon praktisch verdwenen. Dat vind ik al een heel voordeel. De Vlaamse stem weegt nu wèl zwaarder dan NVA +VB zolang men VB achter het cordon hield. (een ware schande, ik ben daar steeds tegen geweest wegens totaal ondemocratisch).

Ik ken geen enkele hoofddoek in de NVA : de allochtonen die erbij zitten zijn allesbehalve praktizerend.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 17:38   #22666
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
NVA heeft alleen kiezers afgepakt van het VB en dat vindt U winst voor rechts? Dan bent u OER en OERdom. Ondertussen heeft Weverke al op zijn knieën gezeten bij koning phillipus. Weverke die geen voet meer in het Koninklijk paleis ging zetten. Hetzelfde zal gebeuren met de immigratie. Weverke heeft dezelfde streken als de sossen wat betreft OCMW spelen. Zijn partij zit ook al vol met hoofddoeken. De NVA zal zich aanpassen aan de tradi's of anders wacht het cordon. En wat zou de Vlaamse kiezer dan doen? Revolutie? Ahahaha ...

Slaap maar rustig verder ....
Dus Belgische (Vlaamse) dames, de meeste hier geboren, maar met allochtone roots, noemt u "hoofddoeken"? Zuhal Demir, Nabilla Ait Daoud, Nadia Sminate,... allemaal "hoofddoeken"? En ik dacht nochtans dat VB'ers geen probleem hadden met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2014, 18:02   #22667
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
niet te snel Lukkas.

doordat NVA het VB heeft opgeslokt is ht cordon praktisch verdwenen. Dat vind ik al een heel voordeel. De Vlaamse stem weegt nu wèl zwaarder dan NVA +VB zolang men VB achter het cordon hield. (een ware schande, ik ben daar steeds tegen geweest wegens totaal ondemocratisch).

Ik ken geen enkele hoofddoek in de NVA : de allochtonen die erbij zitten zijn allesbehalve praktizerend.
Ik moet het eerst nog zien of NVA mee mag regeren. In ieder geval zullen zij dan veel water bij de wijn moeten doen. Trouwens is er onlangs niet bekendgemaakt dat de NVA geen voorstander is van het hoofddoekenverbod? NVA heeft politiekers zoals Bourgeois in de partij, die alle standpunten van het VB haat. Een Bourgeois die boos wegliep van het spreekgestoelte in het parlement, wanneer hij geïnterpelleerd werd door een VB-er over immigratie. De NVA zit vol met einzelgangers, die regelmatig moeten teruggefloten worden door Weverke. Bracke is daar nog een 'mooi' voorbeeld van. Weverke haat zelf het VB en wil niets liever dat zij in het cordon blijven. Hij maakt wel dankbaar gebruik van hun kiezers.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 mei 2014 om 18:03.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 09:54   #22668
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En ik dacht nochtans dat VB'ers geen probleem hadden met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
Bron?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 10:50   #22669
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Bron?
Dus als ik geen bron kan geven, besluit jij daar dan uit dat het VB en/of de VB-kiezers wél een probleem hebben met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 12:36   #22670
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-trouwen.dhtml

Doorkweek weigeren kan zware gevolgen hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 13:11   #22671
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.445
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dus als ik geen bron kan geven, besluit jij daar dan uit dat het VB en/of de VB-kiezers wél een probleem hebben met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
De enige conclusie die uit uw brongebrek kan getrokken worden is dat U geen moeite doet om uw beweringen te staven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 13:35   #22672
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dus Belgische (Vlaamse) dames, de meeste hier geboren, maar met allochtone roots, noemt u "hoofddoeken"? Zuhal Demir, Nabilla Ait Daoud, Nadia Sminate,... allemaal "hoofddoeken"? En ik dacht nochtans dat VB'ers geen probleem hadden met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
Zijn dat geen islamieten of gewoon islamieten zonder hoofddoek?
In het laatste geval blijven het niet geïntegreerden en mogen ze terug naar afzender.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 14:00   #22673
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Het Westen is niet-islamitisch. Dus moslims horen hier niet thuis.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 16:25   #22674
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dus als ik geen bron kan geven, besluit jij daar dan uit dat het VB en/of de VB-kiezers wél een probleem hebben met "aangepaste" of geïntegreerde allochtonen?
Ik kan me enkel baseren op de gesprekken die ik in mijn korte leven al gevoerd heb met 'echte' vlaamsch behangers. Die zitten te popelen om allochtonen op alle mogelijke manieren te pesten, zodra ze aan de macht zijn. 'Verbod op schotelantennes' tot 'vangen op straat en baard afscheren' toe.

NVA "voor wat, hoort wat" vs VB "ik durf niet publiek zeggen wat ik versta onder 'Vlaming'"
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 16:31   #22675
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik kan me enkel baseren op de gesprekken die ik in mijn korte leven al gevoerd heb met 'echte' vlaamsch behangers. Die zitten te popelen om allochtonen op alle mogelijke manieren te pesten, zodra ze aan de macht zijn. 'Verbod op schotelantennes' tot 'vangen op straat en baard afscheren' toe.

NVA "voor wat, hoort wat" vs VB "ik durf niet publiek zeggen wat ik versta onder 'Vlaming'"
Verbod op schotelantennes? Waar halen ze het! Schotelantennes aan de VOORKANT van de gevel plaatsen ja! Dat schept een veel leuker verrijkt sfeerbeeld in de straten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 17:06   #22676
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het Westen is niet-islamitisch. Dus moslims horen hier niet thuis.
Jullie zullen in drukletters moeten posten, vrees ik.
Want de mensen luisteren niet echt meer dat soort verhalen...

Kijk maar eens naar de uitslag van uw favorieten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 18:32   #22677
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Verbod op schotelantennes? Waar halen ze het! Schotelantennes aan de VOORKANT van de gevel plaatsen ja! Dat schept een veel leuker verrijkt sfeerbeeld in de straten.

Oh, maar als ze op het dak staat is het ook niet goed hoor:

Citaat:
Op het dak van de woningen staat een schotelantenne met meer dan 800 internationale zenders. Kwestie van de integratie wat makkelijker te laten verlopen.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 18:53   #22678
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het Westen is niet-islamitisch. Dus moslims horen hier niet thuis.
En wat dan met de talloze christenen in het Oosten en in Afrika, waar ze oorspronkelijk ook niet thuishoorden?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 18:58   #22679
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De enige conclusie die uit uw brongebrek kan getrokken worden is dat U geen moeite doet om uw beweringen te staven.
Dus IK zou mijn bewering moeten staven dat het VB beweerd heeft dat ze géén problemen hebben met goed geïntegreerde allochtonen en/of moslims? Het feit dat sommigen hier vinden dat ik een bron moet geven, bewijst toch net dat ze niet betwisten dat het VB wél een probleem heeft met goed geïntegreerde allochtonen? En dat ze dus hun "aanpassen OF opkrassen" niet echt menen.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2014, 19:07   #22680
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En wat dan met de talloze christenen in het Oosten en in Afrika, waar ze oorspronkelijk ook niet thuishoorden?
Als de plaatselijke bevolking het niet aanstaat, moeten ze die ook maar terugsturen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be