![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben er de zondag nog geweest. Westende gaat het helemaal anders aanpakken dan de andere kuststeden. Ben benieuwd om het te zien als alles gedaan zal zijn.
![]() |
![]() |
#22662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal komen ze vanuit de zee aangevlogen hé. Ik zit momenteel wel op mijn vaste stek in Nieuwpoort-bad.
![]() |
![]() |
#22664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen, x aantal jaren later, als ik al eens in Nieuwpoort beland dan zet ik mij in café "Au Blason". Tradiotioneel, een paar jaar geleden toch, een tweetalig café, uitgebaat door Brusselaars als ik me niet vergis. Daar voelde ik mij op m'n .. gemak. Nieuwpoort is mooi geworden. Die rondvaarten door de binnenrivieren, den Ijzer bijvoorbeeld, vind ik een aanrader. Ik heb wel den indruk dat Nieuwpoort zo'n beetje het Knokke van de middenkust wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, den Blason. Op 50 meter van mijn deur.
![]() Nu ja, elk zijn zin maar ik zit persoonlijk liever in de Calypso of de Vismarkt. Een beetje verder naar den Ijzer toe. Of op het terras van hotel Sandeshoved op den dijk. https://www.google.be/maps/@51.14980...7i13312!8i6656 Den Blason is niet meer wat het vroeger was.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 maart 2021 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig, in de vroege namiddag, passeerde een huifkar met vaten Omer. De baas van de Blason vroeg of we het bier Omer wilden degusteren op zijn kosten. Uiteraard geen enkel verweer. De details zal ik je besparen, maar dat proeven heeft wel de ganse namiddag geduurd. Tot daar een citaat uit mijn dagboek. De Calypso staat ondertussen in mijn geheugen gegrift. ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 30 maart 2021 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voulez-vous danser avec moi ??
![]() Ikke sebiet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 maart 2021 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijf combi's voor mijn deur om één persoon op te pakken die misschien een zonneslag heeft gekregen en begon te flippen.
Is dat niet van het goeie te veel ? Laatst gewijzigd door Rudy : 1 april 2021 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , stel dat die een bom of een flesje jenever bij zich heeft ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 april 2021 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedenavond @ ALLE lelijke mensen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22673 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt, dat is vriendelijk van je.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeienacht @ ALLE halflelijke mensen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Salutos
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een goeiemiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat ik me hier nog eens laat zien
![]()
![]() |
#22679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al dat gepraat over de kust brengt direct dit liedje in mijn hoofd
https://www.youtube.com/watch?v=84pIOcE16Xk Maggie MacNeal wilt terug naar de kust, ik eigenlijk ook maar dan zou het toch een beetje minder druk moeten zijn ![]()
![]() |
#22680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |