![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22661 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je hier precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22663 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad , Het is gewoon een 'truc' die ze gebruiken: "It's a Trick, We Always Use It." (calling people "anti-Semitic") . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22665 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22666 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22667 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22669 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22670 |
Banneling
|
![]() Geef mij een jaar en ik schrijf een goed doordacht boek over muizen die werkelijk over de wereld regeren. Ge zult verschieten hoeveel mensen mijn waanzin voor waarheid zullen aannemen. Wellicht zal je mij in deze draad gaan aanprijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar.... dat was niet mijn vraag. Jij maakte een opmerking en ik vroeg hoe je daar bij kwam en of je er bewijzen voor hebt. Aangezien ik er nog geen enkel gezien heb lijkt het mij tot nu toe het meest logische om geen enkele waarde aan je idee te geven daar je het tot nu toe ergens mee kan ondersteunen. Of kan je dat wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22672 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, Je geeft een lijst met door hem gepubliceerd materiaal, wel ok. Maar ik zie nergens dat het bewijst dat hij een zakenman, een pathetische leugenaar en een sociopaat is. Dus kan je mij uit leggen hoe je naar die conclusie bent gesprongen? Als het feit dat iemand erg veel materiaal heeft gepubliceerd betekent dat iemand zo is, dan ken ik er nog wel een paar hoor. . Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 11 augustus 2012 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22676 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is niet aan mij om met bewijzen aan te komen, maar aan hem, of zijn groupies, waaronder u. Geef mij ontegensprekelijk bewijs, dat wij door "reptielen" gedomineerd worden? Dat kan je niet, zonder in oeverloos zwevend gezwets en rond de pot gedraai. Of geef sluitend bewijs, dat de maan een hologram is, of geef sluitend bewijs, van een van zijn andere fantasietjes? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat het een leugenaar en een sociopaat en weet ik wat is. Dan lijkt het me netjes om dat aan te kunnen tonen, Tot nu toe heb ik je dat niet zien doen. Eerst doe je allemaal uitspraken waarvan ik je vraag die te ondersteunen en blijkbaar probeer je dat nog , zij het op een wat erg onlogische en amateuristische manier. En nu je het allemaal niet kan aantonen moet ik met bewijzen komen??????? Nee, nee, jij moet jouw uitspraken ondersteunen en tot nu toe kan je dat blijkbaar niet. Misschien straks, ik wacht nog even. Verder wil ik je vragen of je al een boek of zo van hem gelezen hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal niks te onder te ondersteunen, ik herken charlatans in een oogopslag. En nee, ik heb wel beter dingen te doen dan fantasieboekskes van een of andere kwast te lezen. Echter, heb ik wel een aantal shows en interviews gezien. En daarmee weet ik meer dan genoeg. Nog zo'n kwakzalver sociapaat is Alex Jones. Al die mannen in die niche misbruiken hun kennis om te manipuleren en bedriegen. Of ga jij het tegendeel beweren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22679 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je zegt nogal wat over deze man, terwijl je het nog steeds nergens aangetoond hebt en ga je de discussie opeens over een hele andere boeg gooien. En natuurlijk dien je zo'n uitspraak aan te tonen. Dus ga ik weer terug naar wat je zei, dat Icke een leugenaar en een sociopaat is. Maar dat heb je tot nu toe zeer duidelijk nog steeds niet aangetoond. Kan ik nu dan aannemen dat je het niet aan kan tonen wat je zegt of heeft het zin dat ik nog even wacht? Verder schrijf je: Citaat:
Je hebt denk ik, maar ik kan me vergissen, een soort 'knee-jerk' afwijzingsreflex naar deze informatie (ik kan je gerust stellen, je bent niet de enige). Maar goed, vind je het zelf ook niet erg onlogisch dat je dergelijke uitspraken doet zonder zijn werken gelezen te hebben?????? En door te zeggen dat je een paar shows en zo gezien hebt, en dat dat genoeg voor je is is natuurlijk veelzeggend. Jij kan namelijk niet weten of dat genoeg is, als je zjn werken niet kent. Vandaar dat ik vermoed dat je hier een 'knee jerk reflex vertoont. Erg logisch ben je er allemaal niet mee hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22680 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |