Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2014, 09:03   #22761
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Als er überhaupt iémand blinde haatgevoelens vertoont, zijn het toch wel de islamieten zeker!
Wat doen wij? Wat sakkeren, wat rechtser stemmen en het vat is af. Is dat de blinde haat waar je het over hebt?

Moesten wij vervuld zijn van (blinde) haat, het zou er hier héél anders uitzien; de frontale aanval op onze democratie zou niet meer dan een slag in het water zijn.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:06   #22762
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Waarom zou ik "van gedacht veranderen" en plots ?*lle moslims of allochtonen over dezelfde kam gaan scheren en hen allemaal gaan haten? Ik wil echt niet een deel van mijn leven verspillen door zoveel energie te steken in haat. Of angst.
En wees eerlijk: zet een moderne Turkse naast een conservatieve Marokkaanse, zet een gerenommeerde Iraanse arts naast een stukske Turnhoutsebaan-straatcrapuul, zet een Nahima Lanjri of Faroek Ozgunes naast een Belkacem of een Malika El Aroud: hoe verantwoord je dat je ze allemaal even erg haat en ze allemaal buiten wil?
Wat dat "weinig meegemaakt" betreft: gelukkig tot nu toe van echt onheil gespaard gebleven, zoals de meesten, vermoed ik. Wel 2 x een overval en inbraak meegemaakt door Oost-Europeanen, gsm gepikt door een Marokkaan, moeten meemaken dat de dochter van vrienden werd doodgereden door een zatte Nederlander die vluchtmisdrijf pleegde en daarvoor geen dag in de cel heeft gezeten, en ook moeten meemaken dat de zoon van kennissen door een autochtone Antwerpenaar werd doodgestoken, zonder enige reden; Gregory Bluj, misschien wel over gelezen?
Maar daarom haat ik niet alle Oost-Europeanen, Marokkanen, Nederlanders of autochtone Belgen. Waarbij ik natuurlijk niet blind ben voor de problemen met Oost-Europese criminelen, Marokkaans straatcrapuul of extremistische moslims. En daar blijft "de politiek" inderdaad nog veel te veel in gebreke, zowel wat preventie als repressie betreft. Dat dat voor sommigen aanleiding geeft tot woede en blinde haat, kan ik ergens wel begrijpen. Alleen doe ik daar niet aan mee. Als dat "naïef" is, draag ik dat epitheton maar al te graag.
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...-aanslag.dhtml

Meer mensen dan jij denkt zijn het heimelijk eens met die kerel. Je ziet telkens maar het topje van de ijsberg.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:14   #22763
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...-aanslag.dhtml

Meer mensen dan jij denkt zijn het heimelijk eens met die kerel. Je ziet telkens maar het topje van de ijsberg.
Waar blijkt dat uit het aangehaalde artikel?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:19   #22764
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Waar blijkt dat uit het aangehaalde artikel?
Je zou eens het filmpje over de sympathisanten in Tourcoing moeten gezien hebben.
De moordenaar is daar een held.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:34   #22765
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je zou eens het filmpje over de sympathisanten in Tourcoing moeten gezien hebben.
De moordenaar is daar een held.
Dat het gelijkgestemde extremistisch gespuis hem een held vindt, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb hier echter niemand zien juichen, noch staat in het artikel dat je aanhaalt dat de oproep van deze Antwerpse Syriëstrijder hier op gejuich onthaald werd. Hoewel ik er niet aan twijfel dat de mannen van Sharia4Belgium dit wél zullen doen.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:34   #22766
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Met "blinde haat" bedoel ik reacties in deze trant:




Eerst moord en brand schreeuwen omdat een onschuldig meisje vermoord is door een "moslim", en vervolgens blij zijn als blijkt dat ze, aan de naam te oordelen, (misschien) zelf moslima is. Als dit niet van "haat" getuigt, weet ik het ook niet meer.
En waarom getuigt het van haat als men ontdekt dat het niet over een naieve vlaamse Nele gaat, maar over een Marokkaanse die zo racistisch is dat ze hier haar gading niet vindt en dus opnieuw wil gaan importeren uit Marokko?
Een gebrek aan - of minder - medeleven betonen is me dunkt niet hetzelfde als haat.
Hoeveel jaar hebben ze je die "haatgevoelens" op school ingedramd?

Ik heb hier niemand de vredelievende, tolerante, goedlachse en vooral linkse Kris Dusauchoit horen na-apen door te zeggen "one down, plenty to go" na de slachting op Theo van Gogh (de mens werd half onthoofd met een bot mes, op VRT heet dat: neergeschoten)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2014 om 09:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 09:49   #22767
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En waarom getuigt het van haat als men ontdekt dat het niet over een naieve vlaamse Nele gaat, maar over een Marokkaanse die zo racistisch is dat ze hier haar gading niet vindt en dus opnieuw wil gaan importeren uit Marokko?
Wat heeft dat met racisme te maken? Ze is niet de eerste die naar het buitenland trekt om zijn/haar chatvriend(in) in levenden lijve te ontmoeten.
En hoe weet je dat deze Mina niet even naïef was als een Vlaamse Nele? Mij lijkt nogal van wel.

Citaat:
Een gebrek aan - of minder - medeleven betonen is me dunkt niet hetzelfde als haat.
Dat is waar, maar blij zijn dat ze dood is omdat dat weer "een Marokkaan minder is", vind ik toch al wel ferm naar "haat" ruiken.

Citaat:
Hoeveel jaar hebben ze je die "haatgevoelens" op school ingedramd?
???


Citaat:
Ik heb hier niemand de vredelievende, tolerante, goedlachse en vooral linkse Kris Dusauchoit horen na-apen door te zeggen "one down, plenty to go" na de slachting op Theo van Gogh (de mens werd half onthoofd met een bot mes, op VRT heet dat: neergeschoten)
Al goed, dat was dan ook een walgelijke uitspraak. Ging wel niet over van Gogh, maar over Fortuyn.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 5 juni 2014 om 09:50.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 10:00   #22768
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat het gelijkgestemde extremistisch gespuis hem een held vindt, was te verwachten natuurlijk.
Ik heb hier echter niemand zien juichen, noch staat in het artikel dat je aanhaalt dat de oproep van deze Antwerpse Syriëstrijder hier op gejuich onthaald werd. Hoewel ik er niet aan twijfel dat de mannen van Sharia4Belgium dit wél zullen doen.
Je zou Vermeulen en Jansen eens moeten lezen.
Het zou je kunnen choqueren.
Jansen heeft trouwens ten tijde van het proces Wilders een doorslaggevende en niet mis te verstane verklaring afgelegd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 14:59   #22769
LuctorEmergo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 2
Standaard

hoeveel van die angstgestuurde rechtsgeorienteerde personen hier hebben effectief RECHTSTREEKS te maken met "die allochtonen" waarover ze spreken? en met een breed genoeg spectrum van deze bevolkingsgroep zodat men er een realistisch beeld van kan vormen en bijgevolg spuien. retorische vraag dus ik zal zelf antwoorden: ben ervan overtuigd dat minder dan de helft aan deze omschrijving zullen voldoen. Yep, ik heb in Schaarbeek ook al een auto-ongeluk gehad met een onverzekerde allochtoon én een andere keer heb ik zware verwijten naar mijn kop geslingerd gekregen nadat ik iemand die in zware overtreding was en me rechts voorbij stekend de pas wou afsnijden, niet wou doorlaten. deze heren stapten uit de wagen en waren van plan om meer te doen dan te verwijten. MAAR dit zijn weldegelijk de uitzonderingen die mijn regel bevestigen, ik werk samen met veel meer dan een paar allochtonen, ik heb regelmatige contacten met veel meer dan een paar allochtonen. en weet je, bij hen geldt hetzelfde als bij ons; behandel elkaar met respect, geef wat je kan missen aan minder bedeelden,... "hun boek" verschilt amper van "het onze". men kan argumenteren dat ze in een macho-cultuur opgevoed worden maar dit geldt eveneens voor veel zuiderse, niet Islam-landen.

persoonlijk wens ik slechts te spreken waarover ik kan meespreken, het zou leuk zijn moest iedereen dit kunnen, en m.a.w. nalaten om mee te stappen met kudde's gelijkgestemden wiens wankele princiepsfundamenten steunen op een poreus fundament van slagzinnen en anekdotes "van horen zeggen" hetgeen bijna een pleonasme is. het grappige aan extreem rechtse maar ook extreem linkse aanhang is dat men op beide fronten heel idealistisch, fundamentalistisch en radicaal is, maar het net deze zaken zijn die men elkaar verwijt. Radicale politieke redeneringen gaan hand in hand met radicale religieuze uitspattingen. Moslimextremisten zijn uitspattingen, geen constante en moeten aangepakt worden aan de bron, de bron is geen volledige religie, de bron zijn een aantal hooggeplaatste extremisten met eigen agenda en een talent voor massabrainwashing of m.a.w. populisme... alweer volledig parrallel met politieke leiders van extreem rechts/linkse partijen. men houdt elkaar in stand op deze manier en een einde aan deze discussie is niet alleen nog niet in zicht, het is onbestaand. zolang Homo Sapiens Sapiens niet in staat is om de rede ALTIJD te laten voorgaan op haat/angstgevoelens, politieke agenda's en religieus idealisme zal een groot deel van de wereldbevolking leven in ongegronde angst van elkaar en in een zelfgecreëerd kennisvacuüm.

mijn ideale wereld? een wereld waarin religie EN politiek slechts en uitsluitend persoonlijke kwesties zijn. maar ik besef dat dit een utopie is danzij de teloorgang van de rede omwille van diegenen die het voor allen verprutsen, om het even w?*t hun herkomst, cultuur, traditie, politieke voorkeur of religie is.
LuctorEmergo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 14:59   #22770
LuctorEmergo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 2
Standaard

hoeveel van die angstgestuurde rechtsgeorienteerde personen hier hebben effectief RECHTSTREEKS te maken met "die allochtonen" waarover ze spreken? en met een breed genoeg spectrum van deze bevolkingsgroep zodat men er een realistisch beeld van kan vormen en bijgevolg spuien. retorische vraag dus ik zal zelf antwoorden: ben ervan overtuigd dat minder dan de helft aan deze omschrijving zullen voldoen. Yep, ik heb in Schaarbeek ook al een auto-ongeluk gehad met een onverzekerde allochtoon én een andere keer heb ik zware verwijten naar mijn kop geslingerd gekregen nadat ik iemand die in zware overtreding was en me rechts voorbij stekend de pas wou afsnijden, niet wou doorlaten. deze heren stapten uit de wagen en waren van plan om meer te doen dan te verwijten. MAAR dit zijn weldegelijk de uitzonderingen die mijn regel bevestigen, ik werk samen met veel meer dan een paar allochtonen, ik heb regelmatige contacten met veel meer dan een paar allochtonen. en weet je, bij hen geldt hetzelfde als bij ons; behandel elkaar met respect, geef wat je kan missen aan minder bedeelden,... "hun boek" verschilt amper van "het onze". men kan argumenteren dat ze in een macho-cultuur opgevoed worden maar dit geldt eveneens voor veel zuiderse, niet Islam-landen.

persoonlijk wens ik slechts te spreken waarover ik kan meespreken, het zou leuk zijn moest iedereen dit kunnen, en m.a.w. nalaten om mee te stappen met kudde's gelijkgestemden wiens wankele princiepsfundamenten steunen op een poreuze basis van slagzinnen en anekdotes "van horen zeggen" hetgeen bijna een pleonasme is. het grappige aan extreem rechtse maar ook extreem linkse aanhang is dat men op beide fronten heel idealistisch, fundamentalistisch en radicaal is, maar het net deze zaken zijn die men elkaar verwijt. Radicale politieke redeneringen gaan hand in hand met radicale religieuze uitspattingen. Moslimextremisten zijn uitspattingen, geen constante en moeten aangepakt worden aan de bron, de bron is geen volledige religie, de bron zijn een aantal hooggeplaatste extremisten met eigen agenda en een talent voor massabrainwashing of m.a.w. populisme... alweer volledig parrallel met politieke leiders van extreem rechts/linkse partijen. men houdt elkaar in stand op deze manier en een einde aan deze discussie is niet alleen nog niet in zicht, het is onbestaand. zolang Homo Sapiens Sapiens niet in staat is om de rede ALTIJD te laten voorgaan op haat/angstgevoelens, politieke agenda's en religieus idealisme zal een groot deel van de wereldbevolking leven in ongegronde angst van elkaar en in een zelfgecreëerd kennisvacuüm.

mijn ideale wereld? een wereld waarin religie EN politiek slechts en uitsluitend persoonlijke kwesties zijn. maar ik besef dat dit een utopie is danzij de teloorgang van de rede omwille van diegenen die het voor allen verprutsen, om het even w?*t hun herkomst, cultuur, traditie, politieke voorkeur of religie is.

Laatst gewijzigd door LuctorEmergo : 5 juni 2014 om 15:01.
LuctorEmergo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 15:09   #22771
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuctorEmergo Bekijk bericht
hoeveel van die angstgestuurde rechtsgeorienteerde personen hier hebben effectief RECHTSTREEKS te maken met "die allochtonen" waarover ze spreken? en met een breed genoeg spectrum van deze bevolkingsgroep zodat men er een realistisch beeld van kan vormen en bijgevolg spuien. retorische vraag dus ik zal zelf antwoorden: ben ervan overtuigd dat minder dan de helft aan deze omschrijving zullen voldoen. Yep, ik heb in Schaarbeek ook al een auto-ongeluk gehad met een onverzekerde allochtoon én een andere keer heb ik zware verwijten naar mijn kop geslingerd gekregen nadat ik iemand die in zware overtreding was en me rechts voorbij stekend de pas wou afsnijden, niet wou doorlaten. deze heren stapten uit de wagen en waren van plan om meer te doen dan te verwijten. MAAR dit zijn weldegelijk de uitzonderingen die mijn regel bevestigen, ik werk samen met veel meer dan een paar allochtonen, ik heb regelmatige contacten met veel meer dan een paar allochtonen. en weet je, bij hen geldt hetzelfde als bij ons; behandel elkaar met respect, geef wat je kan missen aan minder bedeelden,... "hun boek" verschilt amper van "het onze". men kan argumenteren dat ze in een macho-cultuur opgevoed worden maar dit geldt eveneens voor veel zuiderse, niet Islam-landen.

persoonlijk wens ik slechts te spreken waarover ik kan meespreken, het zou leuk zijn moest iedereen dit kunnen, en m.a.w. nalaten om mee te stappen met kudde's gelijkgestemden wiens wankele princiepsfundamenten steunen op een poreuze basis van slagzinnen en anekdotes "van horen zeggen" hetgeen bijna een pleonasme is. het grappige aan extreem rechtse maar ook extreem linkse aanhang is dat men op beide fronten heel idealistisch, fundamentalistisch en radicaal is, maar het net deze zaken zijn die men elkaar verwijt. Radicale politieke redeneringen gaan hand in hand met radicale religieuze uitspattingen. Moslimextremisten zijn uitspattingen, geen constante en moeten aangepakt worden aan de bron, de bron is geen volledige religie, de bron zijn een aantal hooggeplaatste extremisten met eigen agenda en een talent voor massabrainwashing of m.a.w. populisme... alweer volledig parrallel met politieke leiders van extreem rechts/linkse partijen. men houdt elkaar in stand op deze manier en een einde aan deze discussie is niet alleen nog niet in zicht, het is onbestaand. zolang Homo Sapiens Sapiens niet in staat is om de rede ALTIJD te laten voorgaan op haat/angstgevoelens, politieke agenda's en religieus idealisme zal een groot deel van de wereldbevolking leven in ongegronde angst van elkaar en in een zelfgecreëerd kennisvacuüm.

mijn ideale wereld? een wereld waarin religie EN politiek slechts en uitsluitend persoonlijke kwesties zijn. maar ik besef dat dit een utopie is danzij de teloorgang van de rede omwille van diegenen die het voor allen verprutsen, om het even w?*t hun herkomst, cultuur, traditie, politieke voorkeur of religie is.
U spreekt van de rede.
Wel de rede himself , professor emeritus Vermeersch zegt dat de islam achterlijk is.
Een gewapende overval en een poging tot oplichting of 5. Heb ik dan voldoende met hen te maken gehad om hier te mogen meepraten ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 15:14   #22772
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Meneer heeft de moed om alle statistieken en sociologen tegen te spreken.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 15:52   #22773
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuctorEmergo Bekijk bericht
hoeveel van die angstgestuurde rechtsgeorienteerde personen hier hebben effectief RECHTSTREEKS te maken met "die allochtonen" waarover ze spreken? en met een breed genoeg spectrum van deze bevolkingsgroep zodat men er een realistisch beeld van kan vormen en bijgevolg spuien. etc.......
Ik kan hier enkel op antwoorden dat de meeste Duitsers zeer aangename beleefde en welopgevoede mensen zijn. Zeer aimabel. Nochtans waren er een aantal decennia terug nogal veel mensen die er niks van moesten hebben. Nochtans zelfde personen - andere ideologie.

Niemand (weinigen alvast) beweren dat "allochtonen" geen aangename mensen kunnen zijn. Echter, dezen die die bepaalde ideologie navolgen, bijgevolg onintegreerbaar zijn en wiens cultuur haaks staat op onze vrije westerse cultuur, zijn inderdaad niet geliefd. Net zomin als indertijd de volgelingen van Dolfke geliefd waren.
Meer zelfs, degenen die de volgelingen van Dolfke wèl leuk vonden werden niet bepaald beschouwd als aangename mensen.

Ik neem aan dat ik mezelf duidelijk maak?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2014 om 15:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 16:15   #22774
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik kan hier enkel op antwoorden dat de meeste Duitsers zeer aangename beleefde en welopgevoede mensen zijn. Zeer aimabel. Nochtans waren er een aantal decennia terug nogal veel mensen die er niks van moesten hebben. Nochtans zelfde personen - andere ideologie.

Niemand (weinigen alvast) beweren dat "allochtonen" geen aangename mensen kunnen zijn. Echter, dezen die die bepaalde ideologie navolgen, bijgevolg onintegreerbaar zijn en wiens cultuur haaks staat op onze vrije westerse cultuur, zijn inderdaad niet geliefd. Net zomin als indertijd de volgelingen van Dolfke geliefd waren.
Meer zelfs, degenen die de volgelingen van Dolfke wèl leuk vonden werden niet bepaald beschouwd als aangename mensen.

Ik neem aan dat ik mezelf duidelijk maak?
Het punt is : hebben de moslims wel voldoende op je gezicht geklopt, want anders mag je niet meedoen in deze discussie en is alles maar van horen zeggen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 16:20   #22775
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

En de balkan-mutanten niet vergeten aub.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 16:47   #22776
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Mijn buurvrouw werd een tijdje terug overvallen door allochtonen: dat voorbeeld aanhalen maakt deel uit van de poreuze basis van slagzinnen en anekdotes?
Dat is het nu net: de extreem rechtsen kunnen zich baseren op een arsenaal van anekdotes terwijl de ontkennende bende struisvogels het moet hebben van oeverloos gezwets dan kant noch wal raakt en zeker niet gebaseerd is op dagdagelijkse feiten. Overgiet dat gewauwel met een sausje van zelfingenomenheid en pseudo-intelligentie en we zitten met iets dat niet te vreten is.

Nog een voorbeeldje ofte slagzin ofte anekdote: denk 's aan de situaties die zich voordoen als een islamiet in België met een niet-islamitische belgische autochtone partner naar huis komt. Gewoon een voorbeeldje.

Ontkennen dat het probleem met de islamieten en vele andere allochtonen aan het uitdeinen is, is als ontkennen dat de aarde rond is.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 16:49   #22777
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Mijn buurvrouw werd een tijdje terug overvallen door allochtonen: dat voorbeeld aanhalen maakt deel uit van de poreuze basis van slagzinnen en anekdotes?
Dat is het nu net: de extreem rechtsen kunnen zich baseren op een arsenaal van anekdotes terwijl de ontkennende bende struisvogels het moet hebben van oeverloos gezwets dan kant noch wal raakt en zeker niet gebaseerd is op dagdagelijkse feiten. Overgiet dat gewauwel met een sausje van zelfingenomenheid en pseudo-intelligentie en we zitten met iets dat niet te vreten is.

Nog een voorbeeldje ofte slagzin ofte anekdote: denk 's aan de situaties die zich voordoen als een islamiet in België met een niet-islamitische belgische autochtone partner naar huis komt. Gewoon een voorbeeldje.

Ontkennen dat het probleem met de islamieten en vele andere allochtonen aan het uitdeinen is, is als ontkennen dat de aarde rond is.
2
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 18:05   #22778
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Mijn buurvrouw werd een tijdje terug overvallen door allochtonen...
Allochtonen? Duitsers? Molukers? Samoanen? Canadezen?
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 18:37   #22779
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Allochtonen? Duitsers? Molukers? Samoanen? Canadezen?
Neen. Marokkanen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 19:56   #22780
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Die moefroekoeroekianen toch altijd in voor een goeie dosis marginaliteit.

Marokkaan begraaft date levend
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be