Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2019, 12:49   #22761
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Fout. Vlaams Belang en N-VA verschillen fundamenteel over de drie ethische thema's die meestal worden aangehaald om aan te tonen of er sprake is van ethisch conservatisme: abortus, euthanasie en homoseksuelen.

N-VA over het laatste:



http://www.holebi.info/phpnews/kortn...lnews&id=17103

Van diezelfde website (toch onverdacht, nietwaar?!):
Ik wijs Jan erop dat N-VA als enige meestemt met de pilaarbijters van het Blok en CD&V tegen de aanpassing van de abortuswet, dat past niet in Jan zijn scenario en dus begint hij maar over iets anders...

Jan, whataboutism is een tu quoque drogredenering. Blijf maar beter bij het onderwerp.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 12:53   #22762
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
N-VA en CD&V hebben in de regering-Michel de transgenderwet mee goedgekeurd. Dat is eigenlijk een héél verregaande wet, waarin de traditionele definiëring van de begrippen 'man' en 'vrouw' - zonder enig voorafgaand publiek debat overigens - verschuift van geslacht naar het mistige "genderidentiteit". Niet bepaald een conservatief ideetje, lijkt me.
En vertelt ons dat ook maar iets zinnigs over de bewering dat N-VA in het abortusvraagstuk aan de kant gaat staan van de paapse conservatieven van het Blok en CD&V ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 13:26   #22763
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik wijs Jan erop dat N-VA als enige meestemt met de pilaarbijters van het Blok en CD&V tegen de aanpassing van de abortuswet, dat past niet in Jan zijn scenario en dus begint hij maar over iets anders...

Jan, whataboutism is een tu quoque drogredenering. Blijf maar beter bij het onderwerp.
Jan?

Wat lees ik hierover? Van Jan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
N-VA en CD&V hebben in de regering-Michel de transgenderwet mee goedgekeurd. Dat is eigenlijk een héél verregaande wet, waarin de traditionele definiëring van de begrippen 'man' en 'vrouw' - zonder enig voorafgaand publiek debat overigens - verschuift van geslacht naar het mistige "genderidentiteit". Niet bepaald een conservatief ideetje, lijkt me.
En hier? Ook van Jan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Laat jij je zo gemakkelijk voor de politieke kar spannen als het over ethische kwesties gaat?
Ik was een groot voorstander van de eerste abortus wetgeving, en ook van die voor euthanasie.
Het was ongeveer het enige positieve wat ik van paars-groen kan opnoemen.
Er was toen een grote nood aan die wetgeving.
Waarover gaat het nu?
Nu lijkt het meer dat een paar partijen zich per se willen profileren, en men gaat hier naar mijn mening te ver in.
4 maanden zwanger is niet niets, en hetzelfde geldt voor het verhaal van het 'voltooide leven' voor euthanasie.
Wat is hier nu eigenlijk de motivatie?
Abortusklinieken hier te lande die wat geld mislopen?
En politici die per se een nieuwe ethische breuklijn willen scheppen, omdat dat een spotgoedkope manier is om zich te profileren?
Daarnaast toonde Jan aan dat er duidelijke verschillen zijn tussen Vlaams Belang en N-VA als het om ethische thema's gaat. Ik gaf als voorbeeld de wijze waarop men aankijkt tegen homoseksualiteit. Uit een onverdachte bron dan nog. Dit negeerde u... natuurlijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 13:31   #22764
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En vertelt ons dat ook maar iets zinnigs over de bewering dat N-VA in het abortusvraagstuk aan de kant gaat staan van de paapse conservatieven van het Blok en CD&V ?
Misschien moet u eens de debatten volgen. Er is ook veel te vinden online. Kijk, een paar seconden googlen en ik krijg dit. Alvast een standpunt dat niet spoort met wat het Vlaams Belang over deze ethische zaken aanbrengt.

Over de tegenstem:

Citaat:
Valerie Van Peel is niet tegen abortus, noch tegen euthanasie. Maar ze stoort zich aan de lichtzinnige manier waarop over beide thema’s wijzigingen worden voorgesteld.
Citaat:
Ze wees erop dat de abortustermijn destijds met een specifieke reden op twaalf weken is vastgelegd. “Op dat moment kan de ingreep nog gebeuren met een curettage (waarbij de foetus uit de baarmoeder wordt gezogen). Dat is veel minder ingrijpend dan wanneer dat moet gebeuren bij een vrouw die vijf of zes maanden zwanger is. Wat sommige partijen voorstellen, is dat men de vrouw moet laten bevallen en vervolgens de baby laten sterven. Dat is zowel fysisch als psychologisch veel ingrijpender”, legde Van Peel uit.
En heel genuanceerd, maar heel sterk verschillend van het Vlaams Belang:

https://www.n-va.be/nieuws/kind-foetaal-materiaal

https://www.n-va.be/nieuws/valerie-v...t-te-sloganesk
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:16   #22765
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Is die uitbreiding volgens u "centrum"?

Ik zie dat alvast niet. Centrum lijkt me eerder het behoud van wat er nu is en zeker geen uitbreiding naar minderjarigen.
Zoals Theo (ik ga het nieuwe wetsvoorstel niet stemmen, respect voor het leven ... bla bla ...) en Valerie Van Peel (breed maatschappelijk debat is nodig ... - zelfs al werd het drie jaar geleden nog gevoerd ..) enz.
doet mij besluiten dat:
- voor holebi's: progressief
- voor abortus en euthanasie : opgeschoven van progressief naar centrum.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:22   #22766
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoals Theo (ik ga het nieuwe wetsvoorstel niet stemmen, respect voor het leven ... bla bla ...) en Valerie Van Peel (breed maatschappelijk debat is nodig ... - zelfs al werd het drie jaar geleden nog gevoerd ..) enz.
doet mij besluiten dat:
- voor holebi's: progressief
- voor abortus en euthanasie : opgeschoven van progressief naar centrum.
Op basis van die twee punten is het toch wel duidelijk dat er grote kloof gaapt tussen N-VA en Vlaams Belang.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:26   #22767
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoals Theo (ik ga het nieuwe wetsvoorstel niet stemmen, respect voor het leven ... bla bla ...) en Valerie Van Peel (breed maatschappelijk debat is nodig ... - zelfs al werd het drie jaar geleden nog gevoerd ..) enz.
doet mij besluiten dat:
- voor holebi's: progressief
- voor abortus en euthanasie : opgeschoven van progressief naar centrum.
Komaan Schoof... dat heeft geen kloten te maken met centrum, maar is een zuiver conservatief discours. Dezelfde kneuterige hypocrisie als de tsjeven trouwens... Valerie Van Peel is hier perfect inwisselbaar met een tante nonneke van CD&V.

edit : en van Theo weten we dat die in zijn jeugd in een wijwatervat is gevallen, hij importeert zelfs illegale arabieren omdat ze in Jezeke geloven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 november 2019 om 16:28.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:28   #22768
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Op basis van die twee punten is het toch wel duidelijk dat er grote kloof gaapt tussen N-VA en Vlaams Belang.
Absoluut!
We verschillen ook op het vlak van "welke weg bewandelen we naar de onafhankelijkheid", op het vlak van "Europa" en op het vlak van de houding tegenover mensenrechten.
Maar dit vlak dus, het ethische, doen mij afkeren van het Belang; ik moet er politiek van braken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:36   #22769
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En vertelt ons dat ook maar iets zinnigs over de bewering dat N-VA in het abortusvraagstuk aan de kant gaat staan van de paapse conservatieven van het Blok en CD&V ?
Merkwaardig toch. Als een organisatie als GAIA opkomt voor het weerloze leven (onmondige ganzen, koeien, fretten, paarden, circusolifanten, herten, wolven, enz.) geldt dat kennelijk als progressief. Als sommige partijen de ongeboren mens - even weerloos, even onmondig - willen beschermen is dat opeens conservatief.

Dus ja, wat betekent het dan eigenlijk dat ze "aan dezelfde kant gaan staan"? Spelen dezelfde motieven? Dezelfde argumentatie?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:41   #22770
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan Schoof... dat heeft geen kloten te maken met centrum, maar is een zuiver conservatief discours.
"Een zuiver conservatief discours" zou van een heel andere orde zijn als het om abortus, euthanasie en homoseksualiteit (en tegenwoordig bij uitbreiding ook gender) gaat.

Zo heeft de N-VA ingestemd met de recente uitbreiding met zes dagen voor de uiterste datum bij abortus.

De N-VA geeft wel aan niet tegen uitbreiding op zich te zijn, maar wel dat er bij het nieuwe voorstel niet werd gewerkt vanuit de rapportering van de ethische commissie. De bezwaren die gelden vanuit de N-VA over het voorstel van de OVLD over een uitbreiding van euthanasie gaat over de notie "voltooid leven" die in de wetgeving zou worden ingebracht. Vager kan het niet zijn. Puur juridisch gezien is dat een draak van jewelste waar men uiteindelijk in de praktijk in alle richtingen mee kan gaan. De bezwaren van de N-VA zijn niet "conservatief" van aard, maar vooral procedurieel.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:42   #22771
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
edit : en van Theo weten we dat die in zijn jeugd in een wijwatervat is gevallen, hij importeert zelfs illegale arabieren omdat ze in Jezeke geloven.
Geen idee vanuit welk ideeëngoed hij dat standpunt inneemt, maar nergens blijkt dat Francken vanuit het christelijk referentiegoed denkt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 16:42   #22772
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Absoluut!
We verschillen ook op het vlak van "welke weg bewandelen we naar de onafhankelijkheid", op het vlak van "Europa" en op het vlak van de houding tegenover mensenrechten.
Maar dit vlak dus, het ethische, doen mij afkeren van het Belang; ik moet er politiek van braken.
Bij mijn vormt dit de basis van mijn stem voor het Vlaams Belang. Juist het ethisch programma. En waarom ik ook onmogelijk voor de N-VA kan stemmen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 19:16   #22773
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jan?

Wat lees ik hierover? Van Jan?



En hier? Ook van Jan?



Daarnaast toonde Jan aan dat er duidelijke verschillen zijn tussen Vlaams Belang en N-VA als het om ethische thema's gaat. Ik gaf als voorbeeld de wijze waarop men aankijkt tegen homoseksualiteit. Uit een onverdachte bron dan nog. Dit negeerde u... natuurlijk.
Natuurlijk negeer ik dat... op een whataboutisme reageer ik niet.
Ik sprak over het conservatisme van N-VA, dat blijkt uit hun recente kronkels om de aanpassing van de abortuswetgeving tegen te houden. Niet over hun standpunten in andere zaken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 november 2019 om 19:16.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 19:23   #22774
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Geen idee vanuit welk ideeëngoed hij dat standpunt inneemt, maar nergens blijkt dat Francken vanuit het christelijk referentiegoed denkt.
Straks ga je nog beweren dat hij arabieren importeerde omdat hij er zoveel medelijden mee had ? De enige reden dat die kerels een gunstbehandeling kregen was omdat ze tot de Jezus-club behoren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 21:25   #22775
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk negeer ik dat... op een whataboutisme reageer ik niet.
Ik sprak over het conservatisme van N-VA, dat blijkt uit hun recente kronkels om de aanpassing van de abortuswetgeving tegen te houden. Niet over hun standpunten in andere zaken.
En de reden is niet enig ethisch conservatisme. Ik gaf u al aan dat er nog maar heel recent een aanpassing van zes dagen is gebeurd. Het is normaal dat er eerst een evaluatie komt vooraleer er nog eens aan de wet gesleuteld wordt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 21:29   #22776
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk negeer ik dat... op een whataboutisme reageer ik niet.
Ik sprak over het conservatisme van N-VA, dat blijkt uit hun recente kronkels om de aanpassing van de abortuswetgeving tegen te houden. Niet over hun standpunten in andere zaken.
Toch wel. Ik haal eventjes uw eerste bericht over dit onderwerp aan. Integraal:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volgens mij kun je PP best vergelijken met de oude CVP of nu met N-VA : conservatief, dicht bij de katholieke roots, een minimalistische kijk op abortus mogelijkheden, rol v/d vrouw in de maatschappij, heikneuterig op cultureel vlak en wantrouwig voor nieuwe ideeën en tendenzen die als een bedreiging worden gezien.
Het patriotisme in Spanje is een dominante kracht die je in quasi alle partijen tegenkomt : zowel PSOE, PP, zelfs de hippies van Podemos, Ciudadanos en de fascisten van VOX staan compromisloos achter de eenheid van het land.
U omschrijft het als "een minimalistische kijk op abortus mogelijkheden". Wel, dat klopt niet. Een minimalistische visie houdt in dat men bijvoorbeeld abortus zou beperken tot gevallen van verkrachting en medische redenen. Dit staat de N-VA niet voor. Was het trouwens maar waar...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 21:35   #22777
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk negeer ik dat... op een whataboutisme reageer ik niet.
Uw recht om te negeren, maar het onthult toch het een en ander. Ook dit hebt u stilzwijgend aan u laten voorbijgaan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Merkwaardig toch. Als een organisatie als GAIA opkomt voor het weerloze leven (onmondige ganzen, koeien, fretten, paarden, circusolifanten, herten, wolven, enz.) geldt dat kennelijk als progressief. Als sommige partijen de ongeboren mens - even weerloos, even onmondig - willen beschermen is dat opeens conservatief.

Dus ja, wat betekent het dan eigenlijk dat ze "aan dezelfde kant gaan staan"? Spelen dezelfde motieven? Dezelfde argumentatie?
Vooral de laatste vragen zijn heel belangrijk. De N-VA heeft andere motieven. U wil zich daar niet in verdiepen omdat u graag op uiterlijkheden oordeelt. Niet inhoudelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2019, 21:56   #22778
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
...
Vooral de laatste vragen zijn heel belangrijk. De N-VA heeft andere motieven. U wil zich daar niet in verdiepen omdat u graag op uiterlijkheden oordeelt. Niet inhoudelijk.
Lol....
Jij hebt hier anders ook nog heel wat vragen open staan waar wij op een 'inhoudelijk' antwoordje wachten hoor.
Trouwens, niet alleen in deze draad.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 10:39   #22779
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Geen idee vanuit welk ideeëngoed hij dat standpunt inneemt, maar nergens blijkt dat Francken vanuit het christelijk referentiegoed denkt.
Ik ken hem vanzelfsprekend niet persoonlijk, maar als je het een en het ander bijeen legt, dan is dat wel zo.

Valerie Van Peel zei onomwonden in Terzake (of iets anders): "ik ben niet religieus, maar inzake abortus ...".
Zij is blijkbaar nogal gevoelig aan het medisch verschil tussen het uitvoeren van abortus - 12 weken en + 12 weken. Een curettage of heel wat meer dan dat alleen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 10:41   #22780
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Allez zeg kom, terug naar Catalonië.
Eens gaan piepen bij de Franstaligen: https://twitter.com/WalloCat
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be