![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2261 | ||||
|
Banneling
|
Flinstone,Lees nou eerst eens zo'n boek
dan kom je heeeeeelllll ver! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 23 juni 2005 om 10:01. |
||||
|
|
|
|
|
#2262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Moest ik je voor elk jaar boven de 15 een pint tracteren, ik zou mijn geld in mijn zak houden denk ik. Probeer eens redelijk te argumenteren ipv mensen uit te schelden of is dat teveel gevraagd? PS. Het schrijven betert al maar nog te puberaal. Doe zo voort en misschien lukt het ooit nog wel. |
|
|
|
|
|
|
#2263 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
||
|
|
|
|
|
#2264 |
|
Banneling
|
Trol.
![]() |
|
|
|
|
|
#2265 |
|
Banneling
|
hihi
Kijk DIE kan ik nou echt waarderen!!!! met vriendelijke groeten Pindar |
|
|
|
|
|
#2266 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
|
|
|
|
#2267 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Heb jij contacten met dergelijke lui? Neen! Anders zou je niet zo'n onzin uitkramen. Heb je al contact gehad met nabestaanden van slachtoffers? Neen! Anders zou je weten welke lijdensweg ze tot nu toe hebben afgelegd teneinde de Bush administraion ter verantwoording te roepen. Voorlopig zonder resultaat. Je bazelt maar wat onzin in het rond, zonder enige onderbouwing van je mening. Indien je zelf ook maar een beetje onderzoek zou doen, (je doet niks anders dan googlelen) zou je weten dat er talloze vooraanstaanden zijn die niet geloven in het officieel verhaal. Maar jij wil uiteraard enkel lezen wat in uw kraam past. Al wat daarvan afwijkt is "nep", of is geschreven door "conspiracynuts". Triest.
|
|
|
|
#2268 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed, ik maak een deal met jou. Je krijgt van mij 1000 € per "gerespecteerde journalist/historicus/wetenschapper/politicus" die in een inside-job gelooft als ik van jou 1000 € krijg per "gerespecteerde journalist/historicus/wetenschapper/politicus" die dat niet doet. Please, zeg ja![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 juni 2005 om 13:04. |
|||||
|
|
|
|
|
#2269 | |
|
|
Citaat:
Je krijgt van mij 1000 € per "gerespecteerde journalist/historicus/wetenschapper/politicus" die in een inside-job gelooft en die 9/11 onderzocht heeft als ik van jou 1000 € krijg per "gerespecteerde journalist/historicus/wetenschapper/politicus" die dat niet doet en die 9/11 onderzocht heeft. Je zou geruïneerd zijn!
|
|
|
|
|
#2270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2271 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
maw. wat zijn de criteria om iemand toe te laten tot "uw selectie"?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 23 juni 2005 om 13:21. |
|||||
|
|
|
|
|
#2272 | |
|
|
Citaat:
Toen jij begon te posten in deze draden enkele maanden terug was je mening al gevormd. Je eerste reactie was niet in de aard van "toch straf wat jullie beweren , ik denk eerder van niet maar ik zal er eens moeten over opzoeken". Nee , het was er een in de aard van "haha , welke zotte complotten zijn dit nu, totaal belachelijk, dit is onmogelijk!" Alle mensen in mijn omgeving die niet in inside job geloven hebben ofwel nog het bewijs niet bekeken, ofwel zijn ze er niet in geinteresseerd en is de uitslag van het voetbal belangrijker. Al de rest die er wel over gelezen heeft gelooft erin.
|
|
|
|
|
#2273 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
te herzien. Dit is volgens mij duidelijk censuur. Bron : http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4121406.stm
|
|
|
|
#2274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2275 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien ben ik zeker voorstander van een kritische en genuanceerde kijk op de feiten, om ze even te toetsen met de realiteit. Maar die dolgedraaide wereld-complottheorieën van de wereldleiders die reeds 1000 jaar aan de macht zijn en op geheimzinnige plaatsen kindjes laten brengen door de CIA om deze te verkrachten en daarna hun bloed op te drinken lijken mij er toch een ietsje over. Vind je zelf niet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 23 juni 2005 om 13:26. |
|||||
|
|
|
|
|
#2276 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2277 | |
|
|
Citaat:
Net zoals Morgan Reynold, voormalige Bush medewerker zegt: Reynolds appeared on the Alex Jones Show to discuss his article and the reaction he received after the mainstream media picked it up. The four potential explanations behind 9/11 were listed. 1) It was entirely the work of Al-Qaeda and Arab hijackers. 2) The government had prior knowledge of the attack but their incompetence allowed the attack to happen. 3) The government knew the attack was coming and consciously allowed it to happen. 4) The government ran the entire operation. Reynolds stated, "I'd have to say that the evidence points to the last." He later stated that the official explanation of the attack was "full of holes, everywhere you look it just doesn't hang together."
|
|
|
|
|
#2278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Precies zoals JIJ DENKT te weten wat ik gelezen of gedownload heb. Wel, beste Exodus, you don't have a clue, je weet er echt niets van. (Hoe zou je het trouwens kunnen weten.) In plaats van te filosoferen over de domheid van anderen (en neen, ik vind de uitslag van het voetbal niet belangrijker dan 9/11, op een Belgische bekerfinale na uiteraard), BRENG DEGELIJKE ARGUMENTEN EN BEWIJZEN die niet onmiddellijk nep blijken te zijn. Is dit dan zoveel gevraagd?
|
|
|
|
#2279 | |
|
|
Citaat:
Alleen al het feit dat 9/11 is gebeurd , zonder dat ze het kunnen verhinderen hebben, is een reden om ze allemaal te ontslaan. Sommige mensen worden ontslaan wanneer ze een typfout in een brief maken. Maar Bush en Co zit nog altijd lekker in het witte huis. Dat ze totaal bij verassing aangevallen zijn is al 1000 maal bewezen dat het niet zo is.... Tuurlijk zitten ze nog in het Witte Huis, 9/11 is hun middel, hun ticket, hun slogan en ze hebben het zelf gemaakt.
|
|
|
|
|
#2280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jaja exodus, maar je moet de rest van mijn tekst er ook bij zetten, hé?
"Maar die dolgedraaide wereld-complottheorieën van de wereldleiders die reeds 1000 jaar aan de macht zijn en op geheimzinnige plaatsen kindjes laten brengen door de CIA om deze te verkrachten en daarna hun bloed op te drinken lijken mij er toch een ietsje over. Vind je zelf niet?" valsspeler.8) |
|
|
|