![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22801 | |
Minister
|
![]() Ik heb deze in het Europa subforum geplaatst, maar ik zal hem hier ook nog eens plaatsen. Lijkt me relevant voor de draad:
Citaat:
Een herhaling van 1815?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22802 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Meer hier Als mensen een beetje slim zijn gaan ze water en voedsel inslaan en opslaan. (water gaat peper en peper duur worden=Agenda21) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt voor het advies, zal er zeker rekening mee houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22804 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam
Als mensen een beetje slim zijn gaan ze water en voedsel inslaan en opslaan. (water gaat peper en peper duur worden=Agenda21)" ---> Er ontbreekt iet in uw lijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22805 | |
|
![]() Ik wou er nog aan toevoegen dat de folders best gedrukt worden op glanzend papier. Da's iets duurder, maar de Congolezen hebben nogal klassieke esthetische voorkeuren. Als het blinkt, maakt het indruk.
Ik zal mijn adres ook achterlaten zodat ge die folders kunt opsturen. Wel liefst met DHL, anders komen ze niet aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#22806 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, niemand hier is geïnteresseerd dat je in de congo zit. Je hebt blijkbaar de constante neiging overal te laten weten dat je in de congo zit. Wel ik heb een tip voor u: facebook is uw vriend. Daar kan je aan al je vriendjes laten weten wat je uitspookt in congo.
![]() |
![]() |
![]() |
#22807 | ||
|
![]() Citaat:
Blijkbaar bestaat de NWO enkel op de internets. Niet in de echte wereld. Ik wil daar verandering in brengen. PS: natuurlijk is het leuk om altijd over Congo te praten. Zo'n fantastisch land, waar de werkelijkheid elke dag wordt beleefd. Waar mensen leven. In plaats van te ijlen voor hun computerscherm. Wat is Facebook?
![]() |
![]() |
![]() |
#22808 | |
|
![]() Je moet trouwens geen genie zijn om in te zien dat de mensen in deze draad echt pathologische trekjes vertonen (om het zeer mild uit te drukken).
Kom eens buiten, zou ik zeggen. Reis eens naar Congo. Ontdek eens het leven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22810 |
Banneling
|
![]() Ik denk als je uit deze draad vertrekt de pathologische trekjes in deze draad snel ophouden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22811 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die werkelijk met enorme problemen zitten, of simpelweg in leven proberen te blijven, vallen buiten veel van die complotten.
![]() |
![]() |
#22813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus nee, geen luxe probleem Ik heb nog steeds het idee dat je het aan 'downplayen" bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22814 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, vele mensen verspillen hun tijd aan de bullshit die we door onze strot geschoven krijgen via de TV. Van het 7u nieuws tot de x-factor bullshit. Brood en spelen. De elite heeft niets liever dat we dat soort "luxe" kunnen veroorloven. het nutteloze entertainment aan de ene kant, en het nutteloze nieuws aan de andere kant. Mainstream media dat de versie van de realiteit verkoopt dat de elite aan het volk wil opdringen. Het complot tegen de mensheid is helemaal geen theorie, het is een FEIT. En het speelt zich voor onze ogen af. Ik zeg het nog eens: de bron van deze samenzwering is een spirituele. Men gebruikt de mensheid als energiebron. De elite bestaat uit en wordt gederigereerd door entiteiten die zich voeden op lagere vibratie energiën. Het is parasitair. Kijk eens naar het nieuws of naar wat entertainment en je wereldbeeld is goed aangevuld met die lagere energiën.
![]() |
![]() |
![]() |
#22815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"that reason is on the side of the government and officialdom"
![]() |
![]() |
#22816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat we via het 'news" (north, east, west, south) te zien krijgen wordt voornamelijk gebruikt voor 'geestelijke verkrachting" maar ook deconditionering. De elite zit in de satanisme en daar hoort o.m. in pedofilie. (vandaar al die zogenaamde 'netwerken'' die opgerold worden, is alleen maar om te wennen aan pedofilie), kannibalisme (goh, lees ik steeds meer over lijken, afgehakte hoodfen en armen en opvreten van genitalien in de krant?), geweld (csi'tje meer of minder?). De tv zoals ie nu is is niks meer en minder dan een propaganda machine voor de elite. Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 21 augustus 2012 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22817 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22819 | ||
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed wat je hierboven wil zeggen. Het klinkt te vaag. Kan je concreter zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#22820 | |
|
![]() Lol, maar da's vooral om Rihanna te tonen aan boerkes.
![]() |
![]() |