Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2012, 18:05   #22801
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Ik heb deze in het Europa subforum geplaatst, maar ik zal hem hier ook nog eens plaatsen. Lijkt me relevant voor de draad:

Citaat:
Bankier Rothschild zet 165 miljoen in op val van euro

Dat de euro op wankelen staat, heeft u al vaker gehoord en gelezen. Het wordt pas benauwend wanneer een van de kopstukken van het bankwezen, lord Jacob Rothschild, 165 miljoen euro inzet op de val van de Europese eenheidsmunt.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...van-euro.dhtml

Een herhaling van 1815??
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 18:25   #22802
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Ik heb deze in het Europa subforum geplaatst, maar ik zal hem hier ook nog eens plaatsen. Lijkt me relevant voor de draad:

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...van-euro.dhtml

Een herhaling van 1815??
Mooi stuk en hier het vervolg!

Citaat:
Startling Evidence That Central Banks And Wall Street Insiders Are Rapidly Preparing For Something BIG

If you want to figure out what is going to happen next in the financial markets, carefully watch what the insiders are doing.

Those that are “connected” have access to far better sources of information than the rest of us have, and if they hear that something big is coming up they will often make very significant moves with their money in anticipation of what is about to happen. Right now, Wall Street insiders and central banks all around the globe are making some very unusual moves. In fact, they appear to be rapidly preparing for something really big. So exactly what are they up to? In a previous article entitled “Are The Government And The Big Banks Quietly Preparing For An Imminent Financial Collapse?“, I speculated that they may be preparing for a financial meltdown of some sort. As I noted in that article, more than 600 banking executives have resigned from their positions over the past 12 months, and I have been personally told that a substantial number of Wall Street bankers have been shopping for “prepper properties” this summer. But now even more evidence has emerged that quiet preparations are being made for an imminent financial collapse. That doesn’t guarantee that something will happen or won’t happen. Like any good detective, we are gathering clues and trying to figure out what the evidence is telling us.

Meer hier

Als mensen een beetje slim zijn gaan ze water en voedsel inslaan en opslaan.
(water gaat peper en peper duur worden=Agenda21)
nagabhshanam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 18:29   #22803
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
(water gaat peper en peper duur worden=Agenda21)
Bedankt voor het advies, zal er zeker rekening mee houden.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 19:57   #22804
Creed
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam

(water gaat peper en peper duur worden=Agenda21)"

---> Er ontbreekt iet in uw lijst.
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 11:25   #22805
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Ik wou er nog aan toevoegen dat de folders best gedrukt worden op glanzend papier. Da's iets duurder, maar de Congolezen hebben nogal klassieke esthetische voorkeuren. Als het blinkt, maakt het indruk.

Ik zal mijn adres ook achterlaten zodat ge die folders kunt opsturen. Wel liefst met DHL, anders komen ze niet aan.
Oud 21 augustus 2012, 11:35   #22806
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik wou er nog aan toevoegen dat de folders best gedrukt worden op glanzend papier. Da's iets duurder, maar de Congolezen hebben nogal klassieke esthetische voorkeuren. Als het blinkt, maakt het indruk.

Ik zal mijn adres ook achterlaten zodat ge die folders kunt opsturen. Wel liefst met DHL, anders komen ze niet aan.
En dit soort off-topic zeverposts komt dan van iemand die opriep om "conspiracy draden" naar K&K te verzetten.

Trouwens, niemand hier is geïnteresseerd dat je in de congo zit. Je hebt blijkbaar de constante neiging overal te laten weten dat je in de congo zit. Wel ik heb een tip voor u: facebook is uw vriend. Daar kan je aan al je vriendjes laten weten wat je uitspookt in congo.
Oud 21 augustus 2012, 12:19   #22807
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En dit soort off-topic zeverposts komt dan van iemand die opriep om "conspiracy draden" naar K&K te verzetten.
Maar ik meen dat hoor. De vraag blijft of mensen die niet over internet beschikken meekunnen in deze discussie.

Blijkbaar bestaat de NWO enkel op de internets. Niet in de echte wereld. Ik wil daar verandering in brengen.

PS: natuurlijk is het leuk om altijd over Congo te praten. Zo'n fantastisch land, waar de werkelijkheid elke dag wordt beleefd. Waar mensen leven. In plaats van te ijlen voor hun computerscherm. Wat is Facebook?
Oud 21 augustus 2012, 12:21   #22808
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Je moet trouwens geen genie zijn om in te zien dat de mensen in deze draad echt pathologische trekjes vertonen (om het zeer mild uit te drukken).

Kom eens buiten, zou ik zeggen. Reis eens naar Congo. Ontdek eens het leven.
Oud 21 augustus 2012, 12:24   #22809
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik meen dat hoor. De vraag blijft of mensen die niet over internet beschikken meekunnen in deze discussie.

Blijkbaar bestaat de NWO enkel op de internets. Niet in de echte wereld. Ik wil daar verandering in brengen.

PS: natuurlijk is het leuk om altijd over Congo te praten. Zo'n fantastisch land, waar de werkelijkheid elke dag wordt beleefd. Waar mensen leven. In plaats van te ijlen voor hun computerscherm. Wat is Facebook?
Jij neemt alleen wel stiekem je laptop mee naar Congo.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 12:43   #22810
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet trouwens geen genie zijn om in te zien dat de mensen in deze draad echt pathologische trekjes vertonen (om het zeer mild uit te drukken).

Kom eens buiten, zou ik zeggen. Reis eens naar Congo. Ontdek eens het leven.
Ik denk als je uit deze draad vertrekt de pathologische trekjes in deze draad snel ophouden!
Oud 21 augustus 2012, 13:06   #22811
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Hier, nog zo'n leuke "service" die men ons wil aanbieden (of is het opdringen?)

Het vervolg:

Citaat:
Pre-Crime Cameras For RNC In Tampa

‘Behavior recognition’ surveillance system will remain in place after convention ends

The Tampa Police Department will deploy dozens of ‘behavior recognition’ surveillance cameras at the Republican National Convention later this month, with the cameras remaining in place and more being added after the event finishes.

“The police department in Tampa, FL, is deploying behavioral recognition software from BRS Labs on dozens of the video cameras that will provide round-the-clock surveillance at many of the venues where the GOP national convention will take place August 27-30,” reports Government Security News.
The cameras work by using a software program called AISight 3.0, which is pre-programmed to acknowledge what behaviors are considered “normal” and then report any “suspicious activity” if it is spotted to police headquarters.
Equipped with the ability to track up to 150 suspects at a time, the cameras build up a “memory” of suspicious behavior to determine what constitutes potential criminal activity.
Critics have labeled the surveillance system one step away from “pre-crime,” the technology inextricably linked with the 2002 science fiction film Minority Report starring Tom Cruise, based on the short story by Philip K. Dick. The movie depicts a ruthless police state that employs psychics called “precogs” to apprehend criminals before crimes occur.
However, instead of being removed after the RNC concludes, more behavior recognition cameras will be added to keep tabs on the general public. BRS Labs president John Frazzini told GSN that once the convention is over, Tampa police will continue to deploy the technology “in an expanded footprint.”
http://www.infowars.com/pre-crime-ca...-rnc-in-tampa/
Oud 21 augustus 2012, 15:42   #22812
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uhm, zijn er folderkes beschikbaar rond dit thema? Ik zou ze graag uitdelen in de Congo. Die mensen hebben daar toch zoveel tijd zat. Die moeten helemaal niet zien te overleven. Die liggen de godganse dag onder een boom. Dat zijn negers he.

Zijn er folderkes beschikbaar?
De complottheorieën zijn inderdaad een soort luxe probleem!

Mensen die werkelijk met enorme problemen zitten, of simpelweg in leven proberen te blijven, vallen buiten veel van die complotten.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 15:45   #22813
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Mensen die werkelijk met enorme problemen zitten, of simpelweg in leven proberen te blijven, vallen buiten veel van die complotten.
mensen, vooral kinderen, worden nb vermoord door de mensen achter die complotten!

Dus nee, geen luxe probleem

Ik heb nog steeds het idee dat je het aan 'downplayen" bent.
Oud 21 augustus 2012, 15:53   #22814
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze komen gewoon voort uit het feit dieper in te gaan, en durven dieper in te gaan op bepaalde fenomenen. De feiten zijn er. Ze werpen wel je mainstream wereldbeeld omver, en daarom dat er veel niet durven verder of ingaan, of het soms actief bestrijden (zoals op dit forum).

Trouwens, vele mensen verspillen hun tijd aan de bullshit die we door onze strot geschoven krijgen via de TV. Van het 7u nieuws tot de x-factor bullshit. Brood en spelen.

De elite heeft niets liever dat we dat soort "luxe" kunnen veroorloven. het nutteloze entertainment aan de ene kant, en het nutteloze nieuws aan de andere kant. Mainstream media dat de versie van de realiteit verkoopt dat de elite aan het volk wil opdringen.

Het complot tegen de mensheid is helemaal geen theorie, het is een FEIT. En het speelt zich voor onze ogen af.

Ik zeg het nog eens: de bron van deze samenzwering is een spirituele. Men gebruikt de mensheid als energiebron. De elite bestaat uit en wordt gederigereerd door entiteiten die zich voeden op lagere vibratie energiën. Het is parasitair. Kijk eens naar het nieuws of naar wat entertainment en je wereldbeeld is goed aangevuld met die lagere energiën.
Oud 21 augustus 2012, 16:00   #22815
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The mocking of conspiracy theories in the American press and Western media is based on the simplistic argument that reason is on the side of the government and officialdom, not on the fringe of society and civilization.
Anti-conspiracy proponents ludicrously claim that conspiracy theorists are prey to paranoia and irrational thinking without explaining their own faulty reasoning. They put a huge emphasis on labels and none on facts. But they’re not unique. Apparently, name-calling is enough to win a court case in a 21st century American courtroom.
Hierdoor voel ik mij totaal niet aangesproken! omdat ik helemaal niet denk de
"that reason is on the side of the government and officialdom"
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:02   #22816
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze komen gewoon voort uit het feit dieper in te gaan, en durven dieper in te gaan op bepaalde fenomenen. De feiten zijn er. Ze werpen wel je mainstream wereldbeeld omver, en daarom dat er veel niet durven verder of ingaan, of het soms actief bestrijden (zoals op dit forum).

Trouwens, vele mensen verspillen hun tijd aan de bullshit die we door onze strot geschoven krijgen via de TV. Van het 7u nieuws tot de x-factor bullshit. Brood en spelen.

De elite heeft niets liever dat we dat soort "luxe" kunnen veroorloven. het nutteloze entertainment aan de ene kant, en het nutteloze nieuws aan de andere kant. Mainstream media dat de versie van de realiteit verkoopt dat de elite aan het volk wil opdringen.

Het complot tegen de mensheid is helemaal geen theorie, het is een FEIT. En het speelt zich voor onze ogen af.

Ik zeg het nog eens: de bron van deze samenzwering is een spirituele. Men gebruikt de mensheid als energiebron. De elite bestaat uit en wordt gederigereerd door entiteiten die zich voeden op lagere vibratie energiën. Het is parasitair. Kijk eens naar het nieuws of naar wat entertainment en je wereldbeeld is goed aangevuld met die lagere energiën.
Heel juist

Wat we via het 'news" (north, east, west, south) te zien krijgen wordt voornamelijk gebruikt voor 'geestelijke verkrachting" maar ook deconditionering.
De elite zit in de satanisme en daar hoort o.m. in pedofilie. (vandaar al die zogenaamde 'netwerken'' die opgerold worden, is alleen maar om te wennen aan pedofilie), kannibalisme (goh, lees ik steeds meer over lijken, afgehakte hoodfen en armen en opvreten van genitalien in de krant?), geweld (csi'tje meer of minder?).
De tv zoals ie nu is is niks meer en minder dan een propaganda machine voor de elite.

Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 21 augustus 2012 om 16:04.
Oud 21 augustus 2012, 16:03   #22817
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Hierdoor voel ik mij totaal niet aangesproken! omdat ik helemaal niet denk de
"that reason is on the side of the government and officialdom"
LOL jij voelt je nergens door aangesproken!
Oud 21 augustus 2012, 16:06   #22818
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hey, ik ben graag een energiebron. Mag het even ja?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 20:02   #22819
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
mensen, vooral kinderen, worden nb vermoord door de mensen achter die complotten!

Dus nee, geen luxe probleem

Ik heb nog steeds het idee dat je het aan 'downplayen" bent.
Wacht, bedoel je dat de Nieuwe Wereld Orde nu ook al actief is in (Oost-)Congo?

Ik begrijp niet goed wat je hierboven wil zeggen. Het klinkt te vaag. Kan je concreter zijn?
Oud 21 augustus 2012, 20:04   #22820
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij neemt alleen wel stiekem je laptop mee naar Congo.
Lol, maar da's vooral om Rihanna te tonen aan boerkes.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be