Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2012, 20:06   #22821
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Enfin, kan iemand mij eens in het heel kort (dus geen Wikipedia) uitleggen wat die NWO is?

Is het iets als een militair-industrieel-media complex dat de wereld domineert en weinig transparant is omdat het steunt op gesloten netwerken van machtige mensen? Zoiets?

Of kan de NWO niet gedefinieerd worden, en is ze dus vaag, en wordt ze een vuilbak voor elk Joske dat zijn frustratie ergens kwijtwil?

Is het de eerste optie, dan wil ik nog verder lezen. Is het de tweede, dan doen we niet mee.

Graag in een tweetal zinnen een korte synthese van wat die NWO is, en waarom ze een kleine schare mensen zo sterk boeit.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 20:16   #22822
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Enfin, kan iemand mij eens in het heel kort (dus geen Wikipedia) uitleggen wat die NWO is?

Is het iets als een militair-industrieel-media complex dat de wereld domineert en weinig transparant is omdat het steunt op gesloten netwerken van machtige mensen? Zoiets?

Of kan de NWO niet gedefinieerd worden, en is ze dus vaag, en wordt ze een vuilbak voor elk Joske dat zijn frustratie ergens kwijtwil?

Is het de eerste optie, dan wil ik nog verder lezen. Is het de tweede, dan doen we niet mee.

Graag in een tweetal zinnen een korte synthese van wat die NWO is, en waarom ze een kleine schare mensen zo sterk boeit.
ach ach zoveel postings en nog steeds niet door??????
nagabhshanam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 20:26   #22823
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
ach ach zoveel postings en nog steeds niet door??????
Inderdaad, 23,000 berichten over alles. Ik vermoed dus dat de NWO inderdaad een fantastisch construct is dat als 'lege betekenaar' iedereen toelaat erin te projecteren wat hij wil.

Tenzij iemand eens kort het tegendeel kan samenvatten natuurlijk.
Oud 21 augustus 2012, 20:38   #22824
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Zou het kunnen proberen uit te leggen maar gezien je pas geplaatste achterlijke postings vertrouw ik je niet en ga dus ook niets uitleggen.
Oud 21 augustus 2012, 20:51   #22825
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ze komen gewoon voort uit het feit dieper in te gaan, en durven dieper in te gaan op bepaalde fenomenen. De feiten zijn er. Ze werpen wel je mainstream wereldbeeld omver, en daarom dat er veel niet durven verder of ingaan, of het soms actief bestrijden (zoals op dit forum).

Trouwens, vele mensen verspillen hun tijd aan de bullshit die we door onze strot geschoven krijgen via de TV. Van het 7u nieuws tot de x-factor bullshit. Brood en spelen.

De elite heeft niets liever dat we dat soort "luxe" kunnen veroorloven. het nutteloze entertainment aan de ene kant, en het nutteloze nieuws aan de andere kant. Mainstream media dat de versie van de realiteit verkoopt dat de elite aan het volk wil opdringen.

Het complot tegen de mensheid is helemaal geen theorie, het is een FEIT. En het speelt zich voor onze ogen af.

Ik zeg het nog eens: de bron van deze samenzwering is een spirituele. Men gebruikt de mensheid als energiebron. De elite bestaat uit en wordt gederigereerd door entiteiten die zich voeden op lagere vibratie energiën. Het is parasitair. Kijk eens naar het nieuws of naar wat entertainment en je wereldbeeld is goed aangevuld met die lagere energiën.
Weet je , ik kijk bijna nooit TV
En ik weet heel goed hoe propaganda mechanismen werken en wat het doel ervan is.

Maar wat doen de complottheoristen eigenlijk concreet tegen het kwaad waar ze in geloven ??? Verder heb ik geen vaststaand wereldbeeld omdat ik er vanuit ga dat ik niet alles weet of alles kan verklaren.
Voor alle kwaad dat er op de wereld bestaat heb je helemaal geen NWO nodig. Het is veel te simpel om alles daar op te schuiven zonder andere mogelijkheden te zoeken /onderzoeken.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 22:13   #22826
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Weet je , ik kijk bijna nooit TV
En ik weet heel goed hoe propaganda mechanismen werken en wat het doel ervan is.

Maar wat doen de complottheoristen eigenlijk concreet tegen het kwaad waar ze in geloven ??? Verder heb ik geen vaststaand wereldbeeld omdat ik er vanuit ga dat ik niet alles weet of alles kan verklaren.
Voor alle kwaad dat er op de wereld bestaat heb je helemaal geen NWO nodig. Het is veel te simpel om alles daar op te schuiven zonder andere mogelijkheden te zoeken /onderzoeken.
wat we er tegen doen? Bv hier op het forum zitten, Ook licht ik mensen in.
Mensen die me kennen in een restaurant komen vaak vragen hier over stellen.
Ik begin discussie ove de kranten met mensen die kranten aanbieden. Ik geef dvd's weg. Ik geef flyers weg. etc etc etc,.

En kijk, de NWO is niet uitgevonden of zo om kwaad te verklaren.
Nee, er zijn zat dan bewijzen voor. En het gaat er helemaal niet om of het simpel of ingewikkeld is het gaat er om of het waar is.
In het begin geloofde ik er bijna niks van, maar vond niet dat ik het recht had te oordelen over iets waar ik totaal geen verstand van had. Dus ben ik aan het spitten geslagen en ik kan je vertellen dat het 'konijnenhol' vele malen dieper gaat dan mensen zich kunnen inbeelden.
En alleen als je bereid bent zelf er tijd in te steken zul je veel kunnen ontdekken. Alleen wachten op een postinkje die alles zal verklaren zal nooit gaan/ Echt, als je er meer van wil begrijpen zal je zelf aan het werk moeten.
mensen die er diep zijn ingedoken kunnen je alleen maar de weg wijzen.
De rest moet je echt zelf doen.
Oud 22 augustus 2012, 08:17   #22827
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Persoonlijk probeer ik mensen in te lichten, en ik hou ervan om erover te spreken. Een beetje op dit forum en in mijn kennissenkring, en met onbekenden als de situatie zich aandiend. Ik heb vroeger nog dvd's uitgedeeld. Dat kan je misschien niet veel noemen, maar het is iets. Ik heb ook niet de intentie om daarvan een full-time job te maken.

Ik heb daar nog een leuke anekdote over. Ik zat eens op café met iemand te praten, en het begon over de NWO en hij zei me dat hij daar ook in geloofde, en duwde me in dvd in de handen. Blijkt dat dat een dvd was die ik zelf jaren geleden had uitgedeeld (ik herkende ze nog), en via via bij hem was gekomen. Het gaat dus wel rond, en mensen informeren zich.

Maar mensen zoals David Icke en Alex Jones, die verzetten bergen werk om de mensen in te lichten, en reizen de wereld rond. Maar die worden dan plots charlatans genoemd die geld willen verdienen. Er wordt plots niets meer "geloofd" dat ze er echt in geloven, plots zijn het bedriegers. Zo zie je weer dat de sceptici met twee maten en gewichten werken.

We moeten ons bewust worden van de krachten die ons willen bedriegen en controleren, alleen zo kunnen we verder, anders blijven we bij de neus genomen worden. Het heeft niets te maken met een verklaring voor "het kwaad" te willen vinden. Het heeft te maken met volwassen te worden en globaal voldoende te beseffen dat er krachten zijn die van de mensheid profitieren.

De mensheid heeft een parasiet op haar rug die haar manipuleerd, zo simpel is het. We moeten leren wakker worden.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2012 om 08:22.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 08:41   #22828
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob's Burger Bekijk bericht
Toch raar dat men je steeds moet vragen achter de info. Je zou denken dat je die spontaan toont maar nee hoor
Och het enige dat ze zullen zeggen is: "KOOP DIT BOEK".

Geld geven aan de charlatans, yeah right.
Oud 22 augustus 2012, 08:48   #22829
exodus

Standaard

Citaat:
[Ik geloof absoluut dat jullie in de onzin die je verkoopt, geloven.
Delen Icke en Jones DVD's gratis uit?
Van Alex Jones heb je de toestemming om al zijn DVD's te kopieren en zoveel mogelijk gratis te verspreiden.
Oud 22 augustus 2012, 10:50   #22830
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:

De aarde heeft een parasiet op haar rug>> de mensheid.
Kijk, zover zijn we al afgezakt. Wel wat ga je er nu aan doen? Jezelf afknallen?
Is geoorloofd hoor, in Agenda21

En over verder wat ik er aan doe. Ik ga binnenkort eens naar een bijeenkomst hier van die rare politieke partijen en eens een paar tig vragen stellen.
Doel is om mensen eens wat kritischer te laten zijn ipv al die idiote dogma's zo maar te laten slikken. het gaat er me niet om of ze me 'geloven'. Ik zie het als
zaadjes leggen. Wat gezegd/gedacht is kan niet meer ontzegd/gedacht worden.

Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 10:53.
Oud 22 augustus 2012, 10:55   #22831
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je nu al mijn quotes aan't vervalsen?
De zaadjes die de wormpjes in je hersens leggen geraken niet door mijn BS-filters.
Nee hoor, goed lezen!
Oud 22 augustus 2012, 10:55   #22832
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je nu al mijn quotes aan't vervalsen?
De zaadjes die de wormpjes in je hersens leggen geraken niet door mijn BS-filters.
Heb je er eigenlijk wel eens een jota van onderzocht? zo ja, wat dan?

Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 10:56.
Oud 22 augustus 2012, 11:04   #22833
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
zodra jij de fouten in de evolutietheorie aantoont.
je draait het weer helemaal om.

De evolutietheorie dogmatici dienen bewijzen te geven voor hun theorie.

Die zijn er niet!

Trouwens, men zou eigenlijk eerst 'evolutie' eens goed moeten definieren.
Oud 22 augustus 2012, 11:09   #22834
exodus

Standaard

Ik heb bob's burger al in mijn negeertlijst gezet. Aan zijn posts te zien is hij de gebande multipus, daar kwam er ook niet veel interessants uit behalve wat onzin in de draden posten en de draden vervuilen.
Oud 22 augustus 2012, 11:58   #22835
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
Zou het kunnen proberen uit te leggen maar gezien je pas geplaatste achterlijke postings vertrouw ik je niet en ga dus ook niets uitleggen.
Ah bon, wie dus kritische vragen stelt is zowiezo niet welkom.

Bedankt voor die aanwijzing die mijn vermoedens jammer genoeg versterken.

Ik stel je de vraag nog eens, en wil je au sérieux nemen (maar dat hangt van jou af): wat is die zogenaamde NWO?

Als je daar 23,000 berichten over plaats moet je daar toch op kunnen antwoorden.

Laatst gewijzigd door C2C : 22 augustus 2012 om 11:58.
Oud 22 augustus 2012, 12:27   #22836
exodus

Standaard

Citaat:
Ah bon, wie dus kritische vragen stelt is zowiezo niet welkom.

Bedankt voor die aanwijzing die mijn vermoedens jammer genoeg versterken.

Ik stel je de vraag nog eens, en wil je au sérieux nemen (maar dat hangt van jou af): wat is die zogenaamde NWO?

Als je daar 23,000 berichten over plaats moet je daar toch op kunnen antwoorden.
Ik ga ook niet antwoorden op jouw vraag. Want in het verleden heb je meermaals aangetoond dat je niet oprecht geïnteresseerd bent. Je hebt het enkele dagen geleden nog aangetoond door hier af en toe te komen schertsen over flyers en weet ik veel. So why would we bother? Doe je eigen huiswerk.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2012 om 12:56.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 14:15   #22837
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik ga ook niet antwoorden op jouw vraag. Want in het verleden heb je meermaals aangetoond dat je niet oprecht geïnteresseerd bent. Je hebt het enkele dagen geleden nog aangetoond door hier af en toe te komen schertsen over flyers en weet ik veel. So why would we bother? Doe je eigen huiswerk.
Het probleem is dat als je "New World Order" in Google typt of in Youtube, dat je dan zo'n gigantische stroom aan pure onzin krijgt, dat het moeilijk is om dat au sérieux te nemen. Je moet dat echt zelf eens doen.

Vandaar mijn vraag aan bescheidener mensen, die kort even kunnen samenvatten.

Maar als het teveel gevraagd is, dan laat je dat maar zitten. Geen probleem.

Trouwens, over die flyers was ik serieus. Ik ben al lang bezig met theorieën van Congolezen over de "balkanisatie" van hun land - de afsplitsing van het mineraalrijke Oosten gesteund door internationale belangen. Op wikileaks zijn er meerdere diplomatieke emails rond dit onderwerp. Het interesseert mij dus in een heel specifieke context.

Ik dacht dat zo'n specifieke case-studie meer te waarderen was dan wat algemeen en vaag gelul over Rotschilds. Maar goed, ieder zijn mening.
Oud 22 augustus 2012, 14:41   #22838
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reacties van Exodus en co al eens gelezen? Verwacht interdimentionale morfende reptielenwezens
Neen, ik geloof dat Exodus en enkele anderen hier redelijk rationele wezens zijn. Het verbaast me alleen dat ze zich zo vernederd voordoen wanneer iemand gewoon eens vraagt een samenvatting te geven van het idee waar ze nu al 23,000 posts lang over discussiëren.
Oud 22 augustus 2012, 14:42   #22839
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol, maar da's vooral om Rihanna te tonen aan boerkes.
Hoezo? Rihanna is niet heel lekker of zo, hoor.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 15:56   #22840
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat als je "New World Order" in Google typt of in Youtube, dat je dan zo'n gigantische stroom aan pure onzin krijgt, dat het moeilijk is om dat au sérieux te nemen. Je moet dat echt zelf eens doen.

Vandaar mijn vraag aan bescheidener mensen, die kort even kunnen samenvatten.

Maar als het teveel gevraagd is, dan laat je dat maar zitten. Geen probleem.

Trouwens, over die flyers was ik serieus. Ik ben al lang bezig met theorieën van Congolezen over de "balkanisatie" van hun land - de afsplitsing van het mineraalrijke Oosten gesteund door internationale belangen. Op wikileaks zijn er meerdere diplomatieke emails rond dit onderwerp. Het interesseert mij dus in een heel specifieke context.

Ik dacht dat zo'n specifieke case-studie meer te waarderen was dan wat algemeen en vaag gelul over Rothschilds. Maar goed, ieder zijn mening.
Bush legt het U in slechts 30 seconden uit, een nieuwe wereldorde, niet de wet van de jungle. De wereld onder controle van een geloofwaardige V.N.

Law of Jungle= Libya, Algeria, Morocco, Tunisia, Mauritania, Syria, Egypt, Yemen, Jordan, etc.

Video - A New World Order not the law of the jungle

Video - 1961 speech Eisenhower Warns us of New World Order

Verder ivm de mineralen & Katanga... drie linkjes
http://cablesearch.org/cable/view.php?id=07KINSHASA797
http://cables.mrkva.eu/cable.php?id=18004
http://www.congoned.dds.nl/gecam.html
Absoluut geen vaag gelul...

Enjoy !
edit : nog eentje dat U waarschijnlijk zal interesseren : http://allthingspass.com/uploads/htm...A%5BATP%5D.htm
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 augustus 2012 om 16:15.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be