![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enfin, kan iemand mij eens in het heel kort (dus geen Wikipedia) uitleggen wat die NWO is?
Is het iets als een militair-industrieel-media complex dat de wereld domineert en weinig transparant is omdat het steunt op gesloten netwerken van machtige mensen? Zoiets? Of kan de NWO niet gedefinieerd worden, en is ze dus vaag, en wordt ze een vuilbak voor elk Joske dat zijn frustratie ergens kwijtwil? Is het de eerste optie, dan wil ik nog verder lezen. Is het de tweede, dan doen we niet mee. Graag in een tweetal zinnen een korte synthese van wat die NWO is, en waarom ze een kleine schare mensen zo sterk boeit.
![]() |
![]() |
![]() |
#22822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22823 | ||
|
![]() Citaat:
Tenzij iemand eens kort het tegendeel kan samenvatten natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#22824 |
Banneling
|
![]() Zou het kunnen proberen uit te leggen maar gezien je pas geplaatste achterlijke postings vertrouw ik je niet en ga dus ook niets uitleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik weet heel goed hoe propaganda mechanismen werken en wat het doel ervan is. Maar wat doen de complottheoristen eigenlijk concreet tegen het kwaad waar ze in geloven ??? Verder heb ik geen vaststaand wereldbeeld omdat ik er vanuit ga dat ik niet alles weet of alles kan verklaren. Voor alle kwaad dat er op de wereld bestaat heb je helemaal geen NWO nodig. Het is veel te simpel om alles daar op te schuiven zonder andere mogelijkheden te zoeken /onderzoeken.
![]() |
![]() |
#22826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die me kennen in een restaurant komen vaak vragen hier over stellen. Ik begin discussie ove de kranten met mensen die kranten aanbieden. Ik geef dvd's weg. Ik geef flyers weg. etc etc etc,. En kijk, de NWO is niet uitgevonden of zo om kwaad te verklaren. Nee, er zijn zat dan bewijzen voor. En het gaat er helemaal niet om of het simpel of ingewikkeld is het gaat er om of het waar is. In het begin geloofde ik er bijna niks van, maar vond niet dat ik het recht had te oordelen over iets waar ik totaal geen verstand van had. Dus ben ik aan het spitten geslagen en ik kan je vertellen dat het 'konijnenhol' vele malen dieper gaat dan mensen zich kunnen inbeelden. En alleen als je bereid bent zelf er tijd in te steken zul je veel kunnen ontdekken. Alleen wachten op een postinkje die alles zal verklaren zal nooit gaan/ Echt, als je er meer van wil begrijpen zal je zelf aan het werk moeten. mensen die er diep zijn ingedoken kunnen je alleen maar de weg wijzen. De rest moet je echt zelf doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22827 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nog een leuke anekdote over. Ik zat eens op café met iemand te praten, en het begon over de NWO en hij zei me dat hij daar ook in geloofde, en duwde me in dvd in de handen. Blijkt dat dat een dvd was die ik zelf jaren geleden had uitgedeeld (ik herkende ze nog), en via via bij hem was gekomen. Het gaat dus wel rond, en mensen informeren zich. Maar mensen zoals David Icke en Alex Jones, die verzetten bergen werk om de mensen in te lichten, en reizen de wereld rond. Maar die worden dan plots charlatans genoemd die geld willen verdienen. Er wordt plots niets meer "geloofd" dat ze er echt in geloven, plots zijn het bedriegers. Zo zie je weer dat de sceptici met twee maten en gewichten werken. We moeten ons bewust worden van de krachten die ons willen bedriegen en controleren, alleen zo kunnen we verder, anders blijven we bij de neus genomen worden. Het heeft niets te maken met een verklaring voor "het kwaad" te willen vinden. Het heeft te maken met volwassen te worden en globaal voldoende te beseffen dat er krachten zijn die van de mensheid profitieren. De mensheid heeft een parasiet op haar rug die haar manipuleerd, zo simpel is het. We moeten leren wakker worden.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2012 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22828 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geld geven aan de charlatans, yeah right.
![]() |
![]() |
#22829 |
|
![]() Van Alex Jones heb je de toestemming om al zijn DVD's te kopieren en zoveel mogelijk gratis te verspreiden.
![]() |
![]() |
#22830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is geoorloofd hoor, in Agenda21 En over verder wat ik er aan doe. Ik ga binnenkort eens naar een bijeenkomst hier van die rare politieke partijen en eens een paar tig vragen stellen. Doel is om mensen eens wat kritischer te laten zijn ipv al die idiote dogma's zo maar te laten slikken. het gaat er me niet om of ze me 'geloven'. Ik zie het als zaadjes leggen. Wat gezegd/gedacht is kan niet meer ontzegd/gedacht worden. Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22831 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22832 |
Banneling
|
![]() Heb je er eigenlijk wel eens een jota van onderzocht? zo ja, wat dan?
Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22833 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22834 |
|
![]() Ik heb bob's burger al in mijn negeertlijst gezet. Aan zijn posts te zien is hij de gebande multipus, daar kwam er ook niet veel interessants uit behalve wat onzin in de draden posten en de draden vervuilen.
![]() |
![]() |
#22835 | ||
|
![]() Citaat:
Bedankt voor die aanwijzing die mijn vermoedens jammer genoeg versterken. Ik stel je de vraag nog eens, en wil je au sérieux nemen (maar dat hangt van jou af): wat is die zogenaamde NWO? Als je daar 23,000 berichten over plaats moet je daar toch op kunnen antwoorden.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 augustus 2012 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22836 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2012 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22837 | ||
|
![]() Citaat:
Vandaar mijn vraag aan bescheidener mensen, die kort even kunnen samenvatten. Maar als het teveel gevraagd is, dan laat je dat maar zitten. Geen probleem. Trouwens, over die flyers was ik serieus. Ik ben al lang bezig met theorieën van Congolezen over de "balkanisatie" van hun land - de afsplitsing van het mineraalrijke Oosten gesteund door internationale belangen. Op wikileaks zijn er meerdere diplomatieke emails rond dit onderwerp. Het interesseert mij dus in een heel specifieke context. Ik dacht dat zo'n specifieke case-studie meer te waarderen was dan wat algemeen en vaag gelul over Rotschilds. Maar goed, ieder zijn mening.
![]() |
![]() |
![]() |
#22838 | |
|
![]() Neen, ik geloof dat Exodus en enkele anderen hier redelijk rationele wezens zijn. Het verbaast me alleen dat ze zich zo vernederd voordoen wanneer iemand gewoon eens vraagt een samenvatting te geven van het idee waar ze nu al 23,000 posts lang over discussiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#22839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Law of Jungle= Libya, Algeria, Morocco, Tunisia, Mauritania, Syria, Egypt, Yemen, Jordan, etc. Video - A New World Order not the law of the jungle Video - 1961 speech Eisenhower Warns us of New World Order ![]() Verder ivm de mineralen & Katanga... drie linkjes http://cablesearch.org/cable/view.php?id=07KINSHASA797 http://cables.mrkva.eu/cable.php?id=18004 http://www.congoned.dds.nl/gecam.html Absoluut geen vaag gelul... Enjoy ! edit : nog eentje dat U waarschijnlijk zal interesseren : http://allthingspass.com/uploads/htm...A%5BATP%5D.htm Laatst gewijzigd door zonbron : 22 augustus 2012 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |