![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen aanhangers van Vinted
![]()
![]() |
#22843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger me dood aan die Vinted-reclame! Ze zetten mensen aan om hun kleren te verkopen via hun website want daar verdienen (
![]() Wie loopt daarin? Wie gelooft dat stomme verhaal dat dit een manier is om geld te besparen? Ik draag mijn kleren zo lang mogelijk. Als ze niet mooi of echt beu gezien zijn, geef ik ze weg aan Spullenhulp of zo, of ik draag ze als ik kuis. Soms gebruik ik oude t-shirts als kuisvod. Maar kleren kopen om ze weer te verkopen - want dat promoot Vinted - dat is toch superzot! En financieel superstom.
![]() |
#22844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Greta Thunberg, waarom reclameert u niet tegen zo een praktijken in plaats van te schoolstaken?
![]() |
#22845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal mij moeten informeren. Het zegt mij niets. Misschien omdat ik geen commerciële zenders bekijk.
Laatst gewijzigd door Rudy : 24 april 2021 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , tweedehands kleding community
![]() Ik heb die reklame nog geen enkele gezien !! ![]() VTM kijk hier zelfs niet !! VRTNU , sporadisch enkel oude series ![]() ivm Play 4 , 5 , 6 , ik kan enkel online sommige van hun programma's bekijken , maar ik heb totaal geen interesse in die zenders !! BTW: Probleempje , ik draag mijn kledij totdat het versleten is ![]() Goedenavond @ iedereen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 april 2021 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het geluk ivm kledij dat ik dezelfde maat heb als mijn moeder. Ze is wel 80+ maar ze koopt altijd kwaliteitskleding in mooie kleurtjes. Echt geen bomma-kleren dus. Maar: na 2-3 keer haar nieuwe kleren gedragen te hebben geeft ze dat altijd aan mij ![]() Dat betekent dat ik bijna nooit nieuwe kleren moet kopen. Intussen puilt mijn kleerkast uit van de gekregen kleding; alles zo goed als nieuw. Wat die Vinted betreft: één van mijn dochters is daar heel content over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() De meeste van haar klederen hebben wij al weggedaan , enkel 2 wintervesten heb ik nog !! ![]() Als ik in de winter ga slapen , dan komen die goed van pas ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 april 2021 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen senioren
![]()
![]() |
#22850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 mei! Dan leggen alle vogeltjes een ei!
De meiklokjes willen nog niet goed maar ook zonder hen is het meimaand ![]()
![]() |
#22851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie middag Marie en alle anderen!
I Mei, idd. Ik ben samen met mijnen Albeir meiklokjes gaan dragen aan mijn moeder. Ze was blij-blij-blij! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lief madammeke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaf me de Franse vertaling "muguet" van meiklokje wat ik nergens kon plaatsen. Ondertussen wat opgezocht, en ja "muguet" blijkt dus een lelietje-van-dalen te zijn. Weer wat bijgeleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Mechelen zie ik er veel rondlopen met meiklokjes. In mijn geboortestreek is dat wel een stuk minder, maar ze kennen het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22855 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bioloog heb ik niet nodig. Waar ik ook woon en dat zijn ondertussen toch al enkele locaties, daar ken ik de streek wel.
Laatst gewijzigd door Rudy : 1 mei 2021 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22858 |