![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen pagadders
![]()
![]() |
#22882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al bijna middag.
![]() |
![]() |
![]() |
#22883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader heeft zo een tijdje luciferdoosjes verzameld, of beter de afbeeldingen die er op staan. Dat is ook even een rage geweest. De opkomst van de briquets was funest voor de stekskesdozekes ![]() Postzegels was vroeger het van het! Ik had veel correspondentie met het buitenland. Op het werk kreeg ik, als secretaresse, ook heel wat omslagen uit andere landen in handen. Zo kreeg ik ook postzegels in handen die dikwijls heel mooi waren. Ik heb nooit zelf verzameld maar ik hield die bij en als ik een pakje bij elkaar had, gaf ik ze aan één of andere beginnende verzamelaar. Nu geraak ik ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Ik krijg er natuurlijk niet veel meer in handen (een keer in 't jaar nog één uit Australië en enkele keren uit Israël) en soms vind ik het zo jammer om die postzegels te moeten weggooien.
![]() |
![]() |
#22884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het komt ook van het Spaans. De Spanjaarden waren misschien onder de indruk van ons maar ze hebben hier zeker hun sporen nagelaten - in het Antwerpse dialect al zeker.
![]() |
![]() |
#22885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was op het uur dat u dit postje schreef (23u) zo moe dat ik in bed gekropen ben.
En een half uur later er weer uit ... Sudoku opgelost, wat gelezen maar de slaap wou niet meer komen. Terug in bed, ik herinner me dat ik nog 02:25 gezien heb op de klok en daarna was het eindelijk dromenland!
![]() |
#22886 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Potvolblommekes, daar moeten we iets aan doen!
Goedemiddag Vrijheideerst ![]()
![]() |
#22887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en vroeg aan alle familie, vrienden en kennissen die op reis naar't buitenland gingen om daar de bierviltjes mee te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog niet te spreken over bierglazen. Ik heb nog een vitrine met wat mooie exemplaren, maar ... ik gebruik ze. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Totdat mijn broertje heel hard begon te blazen......toen stortte mijn "piramide" in.....haha. Toffe herinnering! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihi ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22894 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier nu binnen een paar uur ![]() Ik ben nog een foetus ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Pyramides bouwen was leuk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 mei 2021 om 19:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22895 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holleeeeeeeeeee NN
![]() ![]() Sebiet Battlestar Galactica kijken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22897 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai. Het Limburgs wolvenkoppel August en Noëlla hebben er opnieuw twee welpen bij. Daar wordt nogal gekweekt zeg. Vorig jaar hadden ze er al vijf.
Misschien worden dit ooit de nieuwe huisdieren. Bem, zou dit niets voor u zijn, dierenvriend zijnde ? ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 3 mei 2021 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22898 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.tvguide.co.uk/search.asp...star+Galactica
The Original Series: https://www.tvguide.co.uk/detail/410...star-galactica
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen stormwind
![]()