Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2020, 12:48   #2281
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ondertussen in de echte wereld:
Inderdaad ondertussen in de echte wereld:


De echte wereld geeft namelijk gene fuck of gij nu gelijk had in een draadje op een forum 5 jaar geleden
Met de voeten op den bureau en de handen achter het hoofd zie ik het lijstje met gedoogplaatsen uitbreiden.

En als kers op de taart, feitelijk maakt het verbod hier niet uit. Gemakkelijk genoeg te verkrijgen, al fluitend de grens over.
Maar wacht, er is nog een kers! Stel dat er iets fout gaat, dan weet ik dat het uw centjes zijn die bijdragen aan herstel.

Aaah, genieten van die kleine dingen in het leven!


You may be right, but I'm winning
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 13:13   #2282
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Inderdaad ondertussen in de echte wereld:


De echte wereld geeft namelijk gene fuck of gij nu gelijk had in een draadje op een forum 5 jaar geleden
Haaa, het argument van de moral majority. 'Wij zijn met de meesten, dus wij hebben gelijk'.

Denkt gij echt dat ik mij iets aantrek van wat anderen denken? Ik vorm mijn mening niet op basis van wat anderen denken. Want dat zou echt belachelijk zijn.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 13:34   #2283
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Haaa, het argument van de moral majority. 'Wij zijn met de meesten, dus wij hebben gelijk'.
Nee, nee, niet om gelijk te hebben Geert, maar om te winnen!
jvdb vindt ook dat hij gelijk heeft over abortus!

Citaat:
Denkt gij echt dat ik mij iets aantrek van wat anderen denken? Ik vorm mijn mening niet op basis van wat anderen denken. Want dat zou echt belachelijk zijn.
Maar ik evenmin Geert, maar als het mij goed uitkomt, ga ik er ook niet tegenin gaan.
Want alsof uw of mijn individuele mening er ook maar iets toe doet. Of 'gelijk krijgen'.
Hahahahahahaha!
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 13:49   #2284
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Anna List : 14 januari 2020 om 13:50.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 13:50   #2285
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nog slechts 32% voor legalisering in 2019 zeg.
Tegen, susken. Tegen

Tegen mijn pensioen is't in de sjakos.
Nu heb ik toch geen tijd of goesting om regelmatig te blowen of te kweken.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 januari 2020 om 13:52.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 14:34   #2286
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Tegen, susken. Tegen

Tegen mijn pensioen is't in de sjakos.
Nu heb ik toch geen tijd of goesting om regelmatig te blowen of te kweken.
Mijn pensioen duurt nog wel even maar zodra cannabis mag...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 15:26   #2287
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allemaal excuses!

Ge doet precies alsof de oorzaken van de zwarte markt zoals een aardbeving is, of zoals een orkaan: ge kunt daar niet aan doen.

Dat is allemaal zever.

Er is maar 1 reden waarom er een zwarte markt is: omdat blowers vragen naar illegale cannabis. Als er geen vraag is, dan is er geen aanbod.
Allemaal zever dus. Herlees hieronder je eigen woorden.
Met dank aan Fred want ik had dat nooit teruggevonden.

Hoe moet het nu verder geert?
Met jou als zelfverklaarde trol?
Toen ik ooit door een andere forummer gewezen werd op een voorbeeld van mij dat niet het beste voorbeeld was had jij het over "een totale vernedering".
Hier omschrijf jij jezelf letterlijk als een trol. Wat is de overtreffende trap van "totale vernedering" geert? "Totaalste vernedering"?

Dit was een kapitale fout geert. Een goeie trol geeft immers nooit toe dat hij een trol is want dan is het ziekelijke spelletje over. Jij hebt die fout gemaakt. De enige oplossing is volgens mij u terugtrekken en u hier nooit meer laten zien. Terug een masker opzetten nadat je ontmaskerd bent (of erger; uzelf ontmaskerd hebt) heeft immers geen zin. Het schaamrood blijft zichtbaar. Daar gaat geen enkel masker nog ooit iets aan veranderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik wil wel eventjes iets rechtzetten. Mijn bijdragen hier waren eigenlijk niet mijn echte mening. Mijn mening over drugs zijn nl. iets genuanceerder.
Ik heb eigenlijk een spelletje gespeeld door mij voor te doen als de rechtse conservatieve zak.
Ik vond dat best leuk, vooral om te zien hoe geërgerd mensen raken en dan uit frustratie op de persoon beginnen te spelen.
Maar ik was ook ontgoocheld hoe weinig sterke tegenargumentatie ik kreeg op sommige van mijn zwakke argumenten. Ik dacht soms, moet ik nu echt zelf de tegenargumenten geven?
Bron

Ik zou als ik u was hulp gaan zoeken.

Mensen die het leuk vinden anderen te ergeren hebben iets te kort op mentaal vlak. Net als mensen die er van houden anderen te frustreren.
Laat je helpen en zoek een leven. Dan komt het ooit misschien weer goed.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 15:26   #2288
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
tiens, ik heb andere cijfers voor Canada:
Sales figures from the legal market are expected to total $1 billion – a figure significantly less than the illegal market, which is estimated to be worth between $5 billion and $7 billion

Welke legale markt kan overleven al het maar 20% van de hele markt heeft? Dat dekt niet eens een fractie van de vaste kosten!
Allemaal zever dus. Herlees hieronder je eigen woorden.
Met dank aan Fred want ik had dat nooit teruggevonden.

Hoe moet het nu verder geert?
Met jou als zelfverklaarde trol?
Toen ik ooit door een andere forummer gewezen werd op een voorbeeld van mij dat niet het beste voorbeeld was had jij het over "een totale vernedering".
Hier omschrijf jij jezelf letterlijk als een trol. Wat is de overtreffende trap van "totale vernedering" geert? "Totaalste vernedering"?

Dit was een kapitale fout geert. Een goeie trol geeft immers nooit toe dat hij een trol is want dan is het ziekelijke spelletje over. Jij hebt die fout gemaakt. De enige oplossing is volgens mij u terugtrekken en u hier nooit meer laten zien. Terug een masker opzetten nadat je ontmaskerd bent (of erger; uzelf ontmaskerd hebt) heeft immers geen zin. Het schaamrood blijft zichtbaar. Daar gaat geen enkel masker nog ooit iets aan veranderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik wil wel eventjes iets rechtzetten. Mijn bijdragen hier waren eigenlijk niet mijn echte mening. Mijn mening over drugs zijn nl. iets genuanceerder.
Ik heb eigenlijk een spelletje gespeeld door mij voor te doen als de rechtse conservatieve zak.
Ik vond dat best leuk, vooral om te zien hoe geërgerd mensen raken en dan uit frustratie op de persoon beginnen te spelen.
Maar ik was ook ontgoocheld hoe weinig sterke tegenargumentatie ik kreeg op sommige van mijn zwakke argumenten. Ik dacht soms, moet ik nu echt zelf de tegenargumenten geven?
Bron

Ik zou als ik u was hulp gaan zoeken.

Mensen die het leuk vinden anderen te ergeren hebben iets te kort op mentaal vlak. Net als mensen die er van houden anderen te frustreren.
Laat je helpen en zoek een leven. Dan komt het ooit misschien weer goed.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 15:27   #2289
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
.
Ja, dat was er flink neffe eh Anna?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 15:34   #2290
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Allemaal zever dus. Herlees hieronder je eigen woorden.
Met dank aan Fred want ik had dat nooit teruggevonden.

Hoe moet het nu verder geert?
Met jou als zelfverklaarde trol?
Toen ik ooit door een andere forummer gewezen werd op een voorbeeld van mij dat niet het beste voorbeeld was had jij het over "een totale vernedering".
Hier omschrijf jij jezelf letterlijk als een trol. Wat is de overtreffende trap van "totale vernedering" geert? "Totaalste vernedering"?

Dit was een kapitale fout geert. Een goeie trol geeft immers nooit toe dat hij een trol is want dan is het ziekelijke spelletje over. Jij hebt die fout gemaakt. De enige oplossing is volgens mij u terugtrekken en u hier nooit meer laten zien. Terug een masker opzetten nadat je ontmaskerd bent (of erger; uzelf ontmaskerd hebt) heeft immers geen zin. Het schaamrood blijft zichtbaar. Daar gaat geen enkel masker nog ooit iets aan veranderen.


Bron

Ik zou als ik u was hulp gaan zoeken.

Mensen die het leuk vinden anderen te ergeren hebben iets te kort op mentaal vlak. Net als mensen die er van houden anderen te frustreren.
Laat je helpen en zoek een leven. Dan komt het ooit misschien weer goed.
Ik ben het hier helemaal mee eens...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 15:53   #2291
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben het hier helemaal mee eens...
Of hij deze keer gaat wegblijven is nog maar de vraag
5 jaar geleden deed hij naast zijn voorspelling ook al de belofte om weg te blijven.
Op 28.10.2014 # 291 Pagina 104 schreef hij

Haha, sinds ik hier weg ben zijn jullie mekaar beginnen aanvallen. Blijkbaar de gemeenschappelijke vijand kwijt.

Maar ik kom niet terug. Een paar blowers die mekaar zitten aftrekken, het is hier te incestueus.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2020 om 15:54.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 16:47   #2292
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Of hij deze keer gaat wegblijven is nog maar de vraag
5 jaar geleden deed hij naast zijn voorspelling ook al de belofte om weg te blijven.
Op 28.10.2014 # 291 Pagina 104 schreef hij

Haha, sinds ik hier weg ben zijn jullie mekaar beginnen aanvallen. Blijkbaar de gemeenschappelijke vijand kwijt.

Maar ik kom niet terug. Een paar blowers die mekaar zitten aftrekken, het is hier te incestueus.
Maakt belofte geen schuld?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 16:54   #2293
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Of hij deze keer gaat wegblijven is nog maar de vraag
5 jaar geleden deed hij naast zijn voorspelling ook al de belofte om weg te blijven.
Op 28.10.2014 # 291 Pagina 104 schreef hij

Haha, sinds ik hier weg ben zijn jullie mekaar beginnen aanvallen. Blijkbaar de gemeenschappelijke vijand kwijt.

Maar ik kom niet terug. Een paar blowers die mekaar zitten aftrekken, het is hier te incestueus.
Om maar te zeggen wat voor gekke kortsluitingen er in een aangetast brein kunnen optreden:
Enerzijds zijn we mekaar aan't aanvallen, in de volgende zin zijn we mekaar aan't aftrekken...


Soit; ik stel voor dat we de discussie gewoon hervatten en er vanuit gaan dat de trol zich zo vernederd voelt dat hij voortaan gewoon weg blijft.
Het gaat de discussie (die nu weeral lang geen discussie meer is) vast ten goede komen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:19   #2294
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nee, nee, niet om gelijk te hebben Geert, maar om te winnen!
maar winnen omdat ge in de meerderheid zit, da's gemakkelijk. Ik wil winnen omdat ik gelijk heb. En liefst tegen een overmacht. dan smaakt het zo zoet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
jvdb vindt ook dat hij gelijk heeft over abortus!
?? en gij vindt dat gij ongelijk hebt over abortus??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Maar ik evenmin Geert, maar als het mij goed uitkomt, ga ik er ook niet tegenin gaan.
ik niet, ik ben Antwerpenaar, en tegen de meerderheid ingaan is een groot plezier in mijn miserabel leven vol verantwoordelijkheden en verplichtingen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:21   #2295
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Mensen die het leuk vinden anderen te ergeren hebben iets te kort op mentaal vlak. Net als mensen die er van houden anderen te frustreren.
.
dat klopt, die forummers moeten geband worden.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 januari 2020 om 17:21.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:22   #2296
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben het hier helemaal mee eens...
Niemand houdt van mouwenvegers.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:26   #2297
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Of hij deze keer gaat wegblijven is nog maar de vraag
5 jaar geleden deed hij naast zijn voorspelling ook al de belofte om weg te blijven.
Op 28.10.2014 # 291 Pagina 104 schreef hij

Haha, sinds ik hier weg ben zijn jullie mekaar beginnen aanvallen. Blijkbaar de gemeenschappelijke vijand kwijt.

Maar ik kom niet terug. Een paar blowers die mekaar zitten aftrekken, het is hier te incestueus.
en we zijn nu 5 jaar verder. En de blowers zitten nog steeds hetzelfde te doen.

Hoe dat ik toch telkens het middelpunt van de discussie wordt, het is een kunst.
geef toe!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:30   #2298
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar winnen omdat ge in de meerderheid zit, da's gemakkelijk. Ik wil winnen omdat ik gelijk heb. En liefst tegen een overmacht. dan smaakt het zo zoet!

?? en gij vindt dat gij ongelijk hebt over abortus??

ik niet, ik ben Antwerpenaar, en tegen de meerderheid ingaan is een groot plezier in mijn miserabel leven vol verantwoordelijkheden en verplichtingen.


50 billion flies can't be wrong. Eat Shit! is de boodschap aan de drugsgebruikers.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 17:31   #2299
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 januari 2020 om 17:32.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2020, 19:38   #2300
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hoe dat ik toch telkens het middelpunt van de discussie wordt, het is een kunst.
Iemand die zich dagelijks voor het stadhuis in Antwerpen van boven tot onder insmeert met stront wordt ook het middelpunt van de discussie maar ook dat kan je volgens mij bezwaarlijk een kunst noemen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be