Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2020, 16:01   #2281
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw VS fobie is indrukwekkend.
Als u dat nog niet doorhebt, dan is het echt wel hopeloos. De Palestijnen worden gebruikt als propagandawapen, kanonnenvoer, en bleeding heart fondsenwerving.
ja, Door Israel en de VS
De rest van de wereld probeert de schade te beperken en hulp te bieden.
Uw onderschatting van de Amerikaanse invloed is vooral indrukwekkend.
Citaat:
Veronderstelling, u hebt 10 verschillende methodes om het inhumane beleid van Israël te bekritiseren. En wat gaat dat helpen?
Als ik dat samen doe met genoeg anderen gaat dat zeker helpen.
"We houden onze mond" want het helpt toch niets, slaat nergens op .
Er is altijd protest nodig geweest om zaken te veranderen.


Citaat:

Maar ze mogen toch perfect in Gaza blijven. En het was wel U die beweerde dat Palestijnen hun eigen landje overal bijhebben waar ze zijn.
Dan heeft u weinig van mijn schrijven begrepen.

Citaat:
Hetgeen nog steeds geëist wordt is de dissolutie van Israël,
Daar is niets van terug te vinden in de laatste voorstellen van de Palestijnen.

Citaat:
Klopt, en die vluchtelingenleiders helpen de situatie niet verder.
Fout ! Israel en de VS helpen de situatie niet verder , vluchtelingenleiders kunnen niets ondernemen tegen deze grootmachten. Altijd maar de schuld steken op de Palestijnse leiders , al meer dan een halve eeuw is weinig geloofwaardig.
De powerplay gaat ook hier op.


Citaat:
Ik zie liever geen vluchtelingen.
Maar dat was mijn vraag niet .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2020, 20:05   #2282
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.277
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
ja, Door Israel en de VS
Binnen de VS en Israël zijn er gerust groepen die de Palestijnse kwestie uitbundig gebruiken voor eigen agenda's.
Citaat:
De rest van de wereld probeert de schade te beperken en hulp te bieden.
En werken dat dat doet. Ongelofelijk.
Citaat:
Uw onderschatting van de Amerikaanse invloed is vooral indrukwekkend.
Met die oranje onnozelaar als baas.. Ja hoor.
Citaat:
Als ik dat samen doe met genoeg anderen gaat dat zeker helpen.
"We houden onze mond" want het helpt toch niets, slaat nergens op .
Er is altijd protest nodig geweest om zaken te veranderen.
Ghandi dus . Awel, hou vol, wie weet krijgen de Palestijnse leiders ook een vlaag van Ghandisme.
Citaat:
Dan heeft u weinig van mijn schrijven begrepen.
Zoals uzelf dus.
Citaat:
Daar is niets van terug te vinden in de laatste voorstellen van de Palestijnen.
Vraag het eens aan een doorsnee persoon die uit een moskee komt.
Citaat:
Fout ! Israel en de VS helpen de situatie niet verder , vluchtelingenleiders kunnen niets ondernemen tegen deze grootmachten.
Als de rest van de wereld eens echt samenwerkt, is dat zo in kannen en kruiken, maar dat gebeurd niet.
Dat hele palestijnengezever wordt vooral opgeklopt om bleeding heart -rijke westerlingen- een betaalde gemoedsrust aan te smeren.
Citaat:
Altijd maar de schuld steken op de Palestijnse leiders , al meer dan een halve eeuw is weinig geloofwaardig.
Ze helpen de situatie gewoon in de hand, want ze hebben er zelf voordeel aan. Die moeten alleen een beetje oppassen, want Israël is niet vies van een gerichte uitschakeling om een standpunt duidelijk te maken..
Citaat:
Maar dat was mijn vraag niet .
Had je liever gelezen dat de vluchtelingen allemaal door een blender gejaagd moeten worden?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2020, 19:21   #2283
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Binnen de VS en Israël zijn er gerust groepen die de Palestijnse kwestie uitbundig gebruiken voor eigen agenda's.

En werken dat dat doet. Ongelofelijk.
Het wordt vaak letterlijk platgebombardeerd door Israel , daarom werkt het niet.

Citaat:
Met die oranje onnozelaar als baas.. Ja hoor.
Die lang niet zo veel te vertellen heeft als gedacht word. De macht van de president is beperkt , big business rules. Het ontkennen van de enorme invloed die de Amerikanen hebben komt door onwetendheid.

Citaat:
Ghandi dus . Awel, hou vol, wie weet krijgen de Palestijnse leiders ook een vlaag van Ghandisme.
niks Ghandi
Zonder protest verandert er niets !!


Citaat:
Vraag het eens aan een doorsnee persoon die uit een moskee komt.
Ik stel voor dat u dat zelf gaat doen , de reacties gaan heel anders zijn dan u verwacht. U denkt te weten hoe moslims er over denken, op basis van een vooringenomen standpunt.

Concreet feit is dat er slechts een klein deel van de vluchtelingen zouden terugkeren naar Israel in het Palestijnse voorstel, dus waar heeft u het nu eigenlijk over?

Citaat:
Dat hele palestijnengezever
In welke zin ?

Ze helpen de situatie gewoon in de hand, want ze hebben er zelf voordeel aan. Die moeten alleen een beetje oppassen, want Israël is niet vies van een gerichte uitschakeling om een standpunt duidelijk te maken..[/quote] Heel ,leuk allemaal maar de blokkade is niet in hun voordeel.
Israel begaat dagelijks misdaden en u legt de focus op "partijen maken misbruik van palestijnen voor eigen gewin, om Israel uit de wind te houden.
Terwijl juist zij vooral schuldig zijn aan de misère van de Palestijnen
Citaat:
Had je liever gelezen dat de vluchtelingen allemaal door een blender gejaagd moeten worden?
?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2020, 20:28   #2284
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.277
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Effe kijken welke gebieden worden niet platgebombardeerd door Israël. Oh, zowat de rest van de wereld, want Gaza is Israël volgens u. Awel, dan moet u het maar vergelijken met Syrië. En goed werken dat dat doet he, dat Syrië.
Oh, en wanneer is de West Oever weggebombardeerd? Ik dacht de laatste keer door Jordanië, in 1948.

Wat betreft geweldloos protest. Ghandi was leuk voor de kranten, maar dat was de druppel die de wereldmedia in een heel gewelddadige emmer liet druppelen.

En kwestie van protest, Gaza en de West Oever, we zien hoeveel succes enige vorm van protest daar heeft. Israël dat weer een Palestijnse nederzetting een beetje kleiner maakt, weer een Joodse kibboets opgericht. Of in Gaza, weer een hoop bakstenen die met bommen van elkaar gescheiden zijn.

Maar niet getreurd, in mijn onwetendheid heb ik de ruimte onder mijn bed gereinigd met javel, die oranje kwelgeest is nu bleekwit weggevlucht, ga maar eens snel onder uw bed sproeien met isopropanol alcohol, ik zou niet graag hebben dat u bang in uw bed gaat liggen.

En logischergewijs gaan maar weinig Palestijnen "terugkeren" naar Palestina dat op het lege Israël opgebouwd moet worden. Kijk maar eens hoe weinig Noord Afrikaanse gastarbeiders terugkeren naar hun "thuislanden". Daar zouden ze moeten werken indien capabel.

En mijn blender opmerking. Tja, dat u er niet aan uit kan, verbaasd me weeral niet.
Ik ga het kurkdroog smeuïg uitleggen.
Hoeveel problemen vormen Palestijnse vluchtelingen als ze door een mixer getrokken zijn?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 09:20   #2285
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Effe kijken welke gebieden worden niet platgebombardeerd door Israël. Oh, zowat de rest van de wereld, want Gaza is Israël volgens u.
Ik heb altijd gezegd dat Gaza onderdeel is van de door Israël bezette gebieden
Citaat:
.Awel, dan moet u het maar vergelijken met Syrië. En goed werken dat dat doet he, dat Syrië.
Oh, en wanneer is de West Oever weggebombardeerd? Ik dacht de laatste keer door Jordanië, in 1948.
Ik sprak over Gaza

Citaat:
Wat betreft geweldloos protest. Ghandi was leuk voor de kranten, maar dat was de druppel die de wereldmedia in een heel gewelddadige emmer liet druppelen.
Waarom specifiek Ghandi gebruiken in uw argument ?


Citaat:
En kwestie van protest, Gaza en de West Oever, we zien hoeveel succes enige vorm van protest daar heeft. Israël dat weer een Palestijnse nederzetting een beetje kleiner maakt, weer een Joodse kibboets opgericht. Of in Gaza, weer een hoop bakstenen die met bommen van elkaar gescheiden zijn.
Protest heeft altijd veel tijd nodig! En kennelijk heeft protest de annexatie steeds weten uit te stellen.
Citaat:
Maar niet getreurd, in mijn onwetendheid heb ik de ruimte onder mijn bed gereinigd met javel, die oranje kwelgeest is nu bleekwit weggevlucht, ga maar eens snel onder uw bed sproeien met isopropanol alcohol, ik zou niet graag hebben dat u bang in uw bed gaat liggen.
De Trump regering is inderdaad een ramp voor de Palestijnen, net als presidenten die voor hem kwamen.
Probeert u nu de enorme Amerikaanse invloed te ontkennen? kansloze claim.
Citaat:
En logischergewijs gaan maar weinig Palestijnen "terugkeren" naar Palestina dat op het lege Israël opgebouwd moet worden. Kijk maar eens hoe weinig Noord Afrikaanse gastarbeiders terugkeren naar hun "thuislanden". Daar zouden ze moeten werken indien capabel.
Dat heb ik ook altijd gezegd , en de Palestijnse onderhandelaars hebben dat erkend .
Citaat:
En mijn blender opmerking. Tja, dat u er niet aan uit kan, verbaasd me weeral niet.
Ik ga het kurkdroog smeuïg uitleggen.
Hoeveel problemen vormen Palestijnse vluchtelingen als ze door een mixer getrokken zijn?
Hoe veel problemen veroorzaken Israeli als ze door de blender getrokken zijn ?
Whats your point?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 mei 2020 om 09:22.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 08:14   #2286
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.313
Standaard

Vandaag, 72 jaar geleden riep Ben Goerion officieel de staat Israël uit !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 12:13   #2287
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb altijd gezegd dat Gaza onderdeel is van de door Israël bezette gebieden.
Wat pertinent onwaar is.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 14:39   #2288
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Wat pertinent onwaar is.
U weet dat dit nog steeds zo omschreven wordt door de VN.
Israel heeft einde bezetting verklaart in 2005 maar bleef controle uitoefenen, maar nu aan de grenzen.
De definitie van bezetting die u hanteert is veel te beperkt blijkbaar.
En het feit dat Israel gaza niet wil annexeren doet niets af aan de toestand van bezetting waar burgers in leven.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 14:39   #2289
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vandaag, 72 jaar geleden riep Ben Goerion officieel de staat Israël uit !
Met dank aan de VN!
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 15:01   #2290
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U weet dat dit nog steeds zo omschreven wordt door de VN.
Israel heeft einde bezetting verklaart in 2005 maar bleef controle uitoefenen, maar nu aan de grenzen.
De definitie van bezetting die u hanteert is veel te beperkt blijkbaar.
En het feit dat Israel gaza niet wil annexeren doet niets af aan de toestand van bezetting waar burgers in leven.
Als je een strook land hermetisch afsluit en de strikte controle (en desnoods embargo) instelt voor alles wat in en uit het gebied gaat en komt, hebben we gewoon te maken met een bezetting. Alleen heb je het zo geregeld dat je geen troepen in het gebied zet, maar er rond. Israël bezet niet alleen de Gaza, ze knijpt steeds harder op de keel van die mensen. Eens komt de boemerang terug...
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 15:02   #2291
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vandaag, 72 jaar geleden riep Ben Goerion officieel de staat Israël uit !
En daarmee is de ellende begonnen. Tot op de dag van vandaag blijft het een open wonde. In feite kunnen we zeggen dat de Europese en Amerikaanse elite het Joods probleem gewoon geëxporteerd hebben.
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 15:49   #2292
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

De door de veiligheidsraad aangenomen aangenomen resolutie waarin staat dat Gaza nog steeds onderdeel bezet gebied is:

UN Security Council Resolution 1860, adopted 14–0 on January 8, 2009
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 15:51   #2293
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De door de veiligheidsraad aangenomen aangenomen resolutie waarin staat dat Gaza nog steeds onderdeel bezet gebied is:

UN Security Council Resolution 1860, adopted 14–0 on January 8, 2009
Terecht, maar eigenlijk wijst het gezond boerenverstand al in die richting.
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 16:05   #2294
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als je een strook land hermetisch afsluit en de strikte controle (en desnoods embargo) instelt voor alles wat in en uit het gebied gaat en komt, hebben we gewoon te maken met een bezetting. Alleen heb je het zo geregeld dat je geen troepen in het gebied zet, maar er rond. Israël bezet niet alleen de Gaza, ze knijpt steeds harder op de keel van die mensen. Eens komt de boemerang terug...
En dan doet men in Israel net of ze zo maar worden aangevallen, zonder reden
zodat ze "terrorisme" kunnen roepen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2020, 16:26   #2295
regor
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2015
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Er komen hoe langer hoe meer Joden in Israël die allemaal ergens moeten wonen. De enige plaats die nog vrij is is de plek waar de Palestijnen wonen, dus moeten die verdwijnen gewoon omdat de Israëlis de sterksten zijn en vooral omdat GOD zelf hun dat land beloofd heeft................zeggen ze........
Is er ergens een eigendomsakte ?
Wanneer zullen de Palestijnen daar een teken op hun jas moeten dragen ? (Fillestin) De joden daar, gedragen zich meer en meer als nazi's.
Solidariteit tussen Arabische landen is er ook ver te zoeken.
Grote armoede, vervolging en een hopeloze toekomst, je zou voor minder ergens een bom leggen.
regor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2020, 09:50   #2296
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, dan gaan we de 4de generatie inwijkelingen in België ook vluchteling noemen.
Niet echt, want ondertussen hebben die mensen bijna steeds de Belgische nationaliteit gekregen. Dat is bijvoorbeeld niet het geval voor de Palestijnen in Libanon: slechts heel zelden wordt hen de Libanese nationaliteit gegeven.
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2020, 10:43   #2297
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regor Bekijk bericht
Is er ergens een eigendomsakte ?
Wanneer zullen de Palestijnen daar een teken op hun jas moeten dragen ? (Fillestin) De joden daar, gedragen zich meer en meer als nazi's.
Solidariteit tussen Arabische landen is er ook ver te zoeken.
Grote armoede, vervolging en een hopeloze toekomst, je zou voor minder ergens een bom leggen.
Het hoofdobjectief van de arabische buurlanden is nu net om het probleem vooral te laten waar het nu zit, want anders krijgen zij het op hun dak.
Vooral Jordanië begint zich nu te roeren, die zijn er als de dood voor dat zij een influx van palestijnen zouden te verwerken krijgen. Het Hasjemitische koninkrijk wil niet dat de demografie van de bevolking wijzigt, men is heus de lessen uit het verleden (1970-71, Black September) niet vergeten toen de palestijnen probeerden de macht over te nemen en er een burgeroorlog van kwam.
De vrees is dat als het tweestaten verhaal ineenklapt door de annexatie van de jordaan vallei dat de bevolking zich veel meer op Jordanië gaat richten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2020, 10:44   #2298
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Niet echt, want ondertussen hebben die mensen bijna steeds de Belgische nationaliteit gekregen. Dat is bijvoorbeeld niet het geval voor de Palestijnen in Libanon: slechts heel zelden wordt hen de Libanese nationaliteit gegeven.
Dat is zo. Idem in Jordanië trouwens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2020, 10:58   #2299
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
1 staat waarin Palestijnen en Joden hetzelfde recht hebben en vredevol naast elkaar wonen (wat zo was tot de zionisten Palestina claimden) zou ideaal zijn - dat gebied zou dan wel Palestina moeten nemen en laten we realistisch zijn, dat zal nooit gebeuren
Onder islamitisch bestuur hebben Joden nooit dezelfde rechten gekregen als de arabieren. Dat is een mythe. In het 'beste' geval waren ze dhimmies die 'beschermingsgeld' moeten betalen aan hun moslimbazen.

De bijna 2 miljoen Arabieren die in Israël wonen hebben in geen enkel ander land in het M-O zoveel rechten en vrijheden als in Israël. Vandaar dat de meeste Israëlische Arabieren liever in de Joodse staat wonen dan onder islamitisch bestuur in de Palestijnse gebieden. Ik kan ze geen ongelijk geven.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 16 mei 2020 om 11:01.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2020, 14:04   #2300
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.300
Standaard

Dat veranderd echter nog niet dat de Palestijnen crimineel behandeld worden.

Dat is het concrete huidige hoofdprobleem.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be