![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2281 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Let ook op de naam van de foto voor de eerste % vermelding. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2283 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dies schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2285 |
Europees Commissaris
|
![]() U begrijpt hopelijk wel dat dat niet echt mijn punt was, maar dat ik wel wenste aan te tonen dat heel deze discussie het onzinnige een beetje voorbij is en dat het absoluut niet zo is dat iets pervers is omdat het niet de norm is.
Nu ik er over nadenk, volgens mij is er niets perverser dan godsdienst! Ten slotte is godsdienst absoluut onnatuurlijjk en komt het - in tegenstelling tot homofilie - bij geen enkel ander dier dan de mens voor en zeker het Christendom - en ja Godfried dit is een zwaar persoonlijke aanval op u ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofilie is niet de norm, maar daarom nog niet pervers (de uitzonderingen niet te na gesproken die we ook bij hetero's kunnen vaststellen) Kunnen Bartje en zijn belagers daar mee leven?
![]() |
![]() |
![]() |
#2287 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Superstaaf heeft gezegd dat homos abnormaal zijn, en in vele gevallen pervers zijn ook!
![]() |
![]() |
#2288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2289 |
Europees Commissaris
|
![]() hééééééééééééééééé !
We hebben op 150 geen feestje gegeven... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2290 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2291 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
Persoonlijk vind ik het heel afstotelijk indien ik twee mannen elkaar zie kussen. Ik vind dat dit een beeld schept dat totaal niet overeen komt van wat men van een man verwacht. Indien ik daarentegen twee vrouwen elkaar zie kussen heb ik dat gevoel niet. Ik denk dat dit wellicht zo door het merendeel van de mannen en vrouwern ervaren wordt. Hoe zou jij dat verklaren. Hebben mannen en vrouwen een natuurlijke aversie van alles wat met homosexualiteit bij mannen te maken heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben een toonbeeld van evenwicht. Ik word niet heet of koud van kussende mannen. Trek eens een conclusie..........
![]() |
![]() |
![]() |
#2294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
Wie is de vader van de draad? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2296 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2297 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf schreef:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2298 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2299 |
Minister-President
|
![]() OCh Peace toch wat een opmerking. Raf kan geen mening vormen omwillen van zijn zogezegde objectieve mening.
En wat dan met onze homohaters hier op het forum. Zij staan vol van homohaat en zijn niet voor rede vatbaar. Komaan hé zeg. Trouwens we blijven nog altijd wachten op allerlei antwoorden die geweigerd worden te geven. En dat je 2 mannen die elkaar kussen afstotelijk vindt en 2 vrouwen niet zegt ook al héél véél over jou. Het is toch de liefde waarom het draait en 2 mensen die elkaar graag zien mogen dat toch wel uiten zeker.
![]() |
#2300 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |