![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 14 december 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk! Derk heeft een foto van een trein gepost!
![]()
![]() |
![]() |
#2285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee toch! Where does it all end?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Museumtrein op weg naar filmopnamen van de tweede treinkaping, speciaal hiervoor geel geschilderd.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu nog een songtekst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de relevantie van die laatste zin?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() héhé... en dat laten afdekken door boerka als het moet...tssss
![]() ook best wel grappig hoe je de mannen hier plots weer koest maakt met je fotos altijd ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2294 |
Banneling
|
![]() Nee, het is voor mij dubbel zo moeilijk (vanwege een bepaalde allochtone achtergrond) om een compatibele ziel te vinden. Ik bevind me momenteel (?) niet in de situatie om een goede partner te zijn en begin eigenlijk te geloven dat ik zelf ook beter af ben zonder partner...
Alles heeft z'n voor- en nadelen, hé? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Och, dat gebeurt iedere keer als er iemand van het vrouwelijk geslacht een of andere foto van zichzelf plaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2296 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2297 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja dat neem ik aan
![]() Citaat:
![]() lol, nee ma het grappige is gewoon dat je dat wist, voor je ze postte ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, vaak zijn de 'verschillen' eerder gradueel dan fundamenteel. Een goed en duidelijk gesprek kan wonderen doen. Alé, als ik kijk naar de vragen rond gezondheidszorg die het meeste terugkomen, dan zie ik daar weinig onoverkomelijke dingen in. Toch als mensen daarvoor open staan. Religie is misschien een ander paar mouwen, dat hangt af van de mate waarin die religie beleden wordt. Ook daar zijn weer gradaties te vinden. Het hangt er allemaal van af hoe iemand een heel boel zaken bekijkt. Bijvoorbeeld: stel dat jij hier geboren bent, heel je leven hier woont, leeft, school loopt, Nederlands kent.... wie kan dan zeggen dat je géén Vlaming zou zijn? Je huidskleur, religie... speelt daarin geen rol. Voor mij toch niet. Stel dan even dat je op latere leeftijd hier gekomen bent, een leven opbouwt, Nederlands leert en gaat gebruiken... je met andere woorden integreert, ben je voor mij even goed Vlaming. Enne, stel nu dat je een stem hebt als Ofra Haza.......... ![]() Kop op, Uh-Huh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het probleem niet, largo?
![]() |
![]() |