![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze namiddag mijn eerste Pfizer spuit gekregen.
Ik ga dodo doen. Als ik morgen niet reageer, dan weet je waarom. Slapwel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar niks van gevoeld, heb zelfs die naald niet gevoeld in mijn arm. Het enige wat ik ambetant vond was dat ik na afloop verplicht 15minuten in een aparte zaal moest blijven zitten. Maar ja, dat zal wel een reden hebben zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen ingespotenen
![]()
![]() |
#22984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten mannen met baarden zijn Jan, Piet, Joris en Korneel Die hadden baarden Zij varen mee!
![]() |
![]() |
#22985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een shot adrenaline in uw lijf lost dat dan op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een bekende allergie hebt moet je zelfs 30 minuten blijven wachten.
![]() |
#22988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik in de Nekkerhal toekwam was het gewoon in de rij wachten. Inchecken, het ging wel vlotjes. Ik ben vooral onder de indruk van de zeer goede organisatie. Proficiat voor wie er werkt, vrijwillig of niet. Bij het uitchecken had ik prijs. Ik wilde onmiddellijk vertrekken maar de madam aan de uitcheck balie zij dat ik best 15 minuten zou blijven zitten. Na 5 minuten ben ik het toch maar afgebold. Hoe dan ook, perfecte organisatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist dat ook niet hoor Marie! Het is dat ik daar onlangs op gewezen werd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt alsof iedereen om '02 moet gaan, haha. Verder ben ik het met je eens: dikke châpeau voor al die mensen die daar werken! Al bij het aankomen op de parking stond er een jongeman die ons vertelde waar we konden parkeren. Iets verder een andere jongeman die mijn oproepingsbrief vroeg, die checkte en me aanwees waar ik moest aanschuiven. Dat was trouwens maar 2-3 minuutjes en toen mocht ik naar binnen. Ik werd - na ontsmetten van mijn handen - door weeral iemand anders naar een balie begeleid. Daar moest ik mijn ID-kaart + oproepbrief tonen en kreeg ik een vaccinatiekaartje. Toen mocht ik plaatsnemen in een zaaltje. Ik schat dat ik daar ook maar 3-4 minuutjes gezeten heb en toen kwamen ze mij halen. Die mevrouw zei dat ik naar het lokaal nr 3 mocht doorlopen. Daar aangekomen zat er een verpleegster die mij vragen stelde : Of ik medicatie gebruik en zo ja dewelke. Verder ook of ik bloedverdunners gebruik. Toen ik zei dat ik geen bloedverdunners gebruik zei ze: Ok, want bij mensen die dat wel innemen moeten we een rode sticker op het vaccinatiekaartje aanbrengen. En toen kreeg ik dus mijn spuit: ik heb daar absoluut niks van gevoeld! (Vandaag wel een beetje een bult op mijn bovenarm maar dat zal wel weggaan zeker ![]() En ja, ik moest na afloop 15 minuten verplicht in een wachtzaal gaan zitten. Dat vond ik wel minder..... Maar volgens wat de verpleegster mij vertelde waren er al verschillende mannen (!) flauwgevallen. Ze zei letterlijk: ik heb hier nog geen enkele vrouw zien flauwvallen, alleen maar mannen. Enfin, dat zal de reden zijn van die 15 minuten verplicht in een zaal te gaan zitten na afloop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Optie 11: Ik doe mee aan een limowedstrijd Optie 12: Ik laat mij opnemen om limo te krijgen Optie 13: Ik stop met limo te drinken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 12 mei 2021 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van mijn dochters heeft indertijd meegedaan aan een chocoladewedstrijd. Dat was een actie van de winkelketen Lidl. Ik zei nog tegen haar: waarom al die moeite doen? Er wint toch niemand! Zo'n 10 dagen later werd er hier aangebeld. Ik keek door het raam en er stond een bestelwagen voor onze deur terwijl wij echt niks besteld hadden. Ik ben toen gaan opendoen en die man vroeg: ben ik hier bij mejuffrouw X? Ik antwoordde: ja hoor dat is mijn dochter. Toen liep hij naar zijn camionetteke en daar haalde hij een heel grote rieten mand uit, omhuld met ondoorzichtig plasticfolie. Enfin, die man vertrok met zijn camionetteke en ik stond daar met die mand. Heb toen dochter geroepen en samen hebben we het folie weggehaald. Daar zat allemaal chocolade in! ![]() In alle smaken! Onderin die rieten mand een kaartje: "Proficiat, U bent één van onze winnaars van onze chocoladewedstrijd. Smakelijk!" We hebben die mand op de weegschaal gezet: daar zat voor meer dan 6 kg chocolade in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte is dit vaccin minder goed getest dan een standaard vaccin, dus beter safe dan sorry. https://nl.wikipedia.org/wiki/Anafylaxie
![]() |