Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2012, 12:04   #23001
K.Alf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Doe een beetje moeite, je denkt toch niet dat ik een samenvatting voor jou ga schrijven?
Euh, aangezien jij mij die films wil opdringen, ja?

Citaat:
Doe zelf wat moeite of houdt uw mond over dit onderwerp. Veel geroep en weinig om het lijf, uw type kennen we hier op dit forum.
Ja, die kennen we inderdaad.

Nog veel info doorgekregen van hogere d(e)imen(t)sies?

Laatst gewijzigd door K.Alf : 24 september 2012 om 12:05.
K.Alf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 12:09   #23002
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk ze dan weet je het hé, je verwacht toch niet dat ik ga zeggen op minuut zoveel en zoveel. Vooral de laatste twee docu's tonen dit aan. De eerste docu focussed zich meer op het bestaan van de satanische netwerken specifiek, maar heeft ook aandacht over de scope en de link naar hooggeplaatsten.
Ik verwacht dat wel. Wie met dergelijke claims komt zal toch echt zijn best moeten doen om mijn interesse aan te wakkeren.

Dan kunt u vervolgens gaan zeggen dat ik vastzit in een denkpatroon , maar dat zal mij een worst wezen. Ik denk daar anders over.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 12:34   #23003
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K.Alf Bekijk bericht
Euh, aangezien jij mij die films wil opdringen, ja?
Opdringen? das een goeie. Jij klikt nog altijd op deze draad. Jij leest nog altijd mijn posts. Zet mij anders in de negeerlijst, zoals ik al veel gedaan heb met die dubbelnicks van jou.

Soit, ga je de docu's bekijken?
Oud 24 september 2012, 12:35   #23004
K.Alf
Banneling

Standaard

Citaat:
Soit, ga je de docu's bekijken?
Ik ben zo vrij even Atmos te quoten
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik verwacht dat wel. Wie met dergelijke claims komt zal toch echt zijn best moeten doen om mijn interesse aan te wakkeren.

Dan kunt u vervolgens gaan zeggen dat ik vastzit in een denkpatroon , maar dat zal mij een worst wezen. Ik denk daar anders over.
Oud 24 september 2012, 12:37   #23005
exodus

Standaard

Citaat:

Je zit hier bij hoog en laag te beweren dat wat wij zeggen zever is, maar je weigert de aangebrachte informatie te bekijken. Je beseft nu toch wel dat je aantoont wat wij hier zeggen.

Je moet het geheel aan informatie bekijken die in de docu(s) aan bod komt. Je beseft toch zelf wel dat één stukje van 1 minuut uit een docu niet voldoende is?

Het is simpel, bekijk de docu's, vanwaar die tegenstand? Vertrouw op je eigen kritisch vermogen.
Oud 24 september 2012, 12:41   #23006
K.Alf
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zit hier bij hoog en laag te beweren dat wat wij zeggen zever is, maar je weigert de aangebrachte informatie te bekijken.
Correctie, jij weigert de INHOUD te geven. En aangezien jij wenst dat wij die beoordelen...
Oud 24 september 2012, 13:38   #23007
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier de docu's. Bekijk ze of zwijg. Deze docu's tonen aan dat Satanische rituele netwerken bestaan, die verbonden zijn met zeer machtige en hooggeplaatste personen.

Franklin cover up (Amerika)

http://www.youtube.com/watch?v=D3IsCPOADc4

De x-dossiers (Belgie):

Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1IARlyk

Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=pujMlUKdkTw

Over deze kan ik althans zeggen dat deze de waarheid niet dienen.
Waar zijn de 'onweerlegbare' feiten, waarom belichten ze maar een fraktie van het volledige verhaal en dan nog met duidelijke voorkeur voor suggestieve elementen die 1 richting opwijzen : de meest smeuige richting uiteraard.

Er is geen bewijs.

Over de X-dossiers kan ik nog dit toevoegen :

http://www.nieuwsblad.be/nieuws/deta...NO19022004_029

Citaat:

....

In hun eindrapport constateren ze dat het verhaal van Regina Louf evolueert met de tijd, dat ze steeds nieuwe en steeds ergere feiten beschrijft en dat ze haar inspiratie uit de actualiteit put. De speurders onderscheiden drie fases in haar getuigenis.

Eerst en vooral is er de periode voor 1989 die Louf ooit samenvatte in haar nooit uitgegeven boek ,,Levenslang''. Ze schreef dat boek toen ze twintig was. In die fase getuigt ze hoe ze tussen haar twaalfde en zestiende seksueel misbruikt werd door een zekere ,,Tony'', alias Antoine VDB, een handelsreiziger en vriend aan huis bij de familie Louf.

Louf schrijft hoe ze zwanger gemaakt werd door die ,,Tony'' en hoe hij haar sloeg tot ze een miskraam kreeg. Hij zou haar ook uitgeleend hebben.

De speurders constateren dat X1 over die feiten door de jaren heen altijd hetzelfde is blijven zeggen. ,,Verschillende getuigen bevestigen de relatie tussen Regina Louf en Tony VDB. Ook hijzelf heeft dat trouwens aan ons toegegeven'', concluderen ze.

De speurders vonden geen enkel materieel element dat een eventuele miskraam kon bevestigen. ,,Maar uit getuigenissen blijkt dat die bewering kan kloppen'', schrijven ze. De speurders vonden geen enkel element of getuigenis dat erop wijst dat Regina Louf uitgeleend werd aan anderen.

In de tweede fase, die de speurders situeren in de periode van 1989 tot aan het uitbreken van de zaak-Dutroux in 1996, is Regina Louf actief in de organisatie ,,Tegen haar Wil''. Daar helpt ze slachtoffers van seksueel misbruik. In die periode herinnert' ze zich ineens ook hoe ze vanaf haar tweede tot haar tiende levensjaar in het huis van haar grootmoeder en in een hotel in Knokke misbruikt en uitgeleend werd. Over die fase concluderen de speurders: ,,We constateren dat Regina Louf de verhalen van anderen overneemt en aan zichzelf toeschrijft. We stellen ook vast dat haar verhoren over die periode vol tegenstrijdigheden zitten. Ze past haar verhaal telkens aan als ze merkt dat een vroegere versie die ze vertelde onmogelijk is.''

De derde en belangrijkste fase in haar verhaal begint in 1996, na het uitbreken van de zaak-Dutroux. Dan pas getuigt Regina Louf over kindermoorden en pedofilienetwerken met betrokkenheid van hooggeplaatsten uit politiek en zakenwereld. Onder meer vier van haar eigen kinderen werden volgens X1 op die fuiven vermoord.

Dan pas noemt ze daders die ook in de zaak-Dutroux opduiken. Onder meer Marc Dutroux, Michel Nihoul, Annie Bouty en Bernard Weinstein.

Regina Louf zegt in die fase voor het eerst dat ze getuige was van een aantal onopgeloste moorden van begin de jaren tachtig, onder meer op de Brusselse Christine Van Hees en de Gentse Carine Dellaert. Ze bekent ook in een fax aan haar ondervrager Patrick Debaets dat zij op een sexfuif eigenhandig de Antwerpse tiener Katrien De Cuyper vermoordde.

Op foto's van verdwenen kinderen die haar worden voorgelegd, identificeert ze Loubna Benaissa, Kim en Ken Heyrman en de Nederlandse Naatje Zwaren de Zwarenstein als slachtoffers van het netwerk.

Later zou uitkomen dat Loubna vermoord werd door de geesteszieke Patrick Derochette. Naatje van Zwaren de Zwarenstein bleek helemaal niet verdwenen. De speurders hadden zich vergist toen ze die foto aan X1 toonden, zo bleek. De ouders van Christine Van Hees werden geconfronteerd met Regina Louf. Achteraf was ook hun conclusie duidelijk: Louf heeft hun dochter nooit gekend.

De parketten van Brussel (Christine Van Hees), Antwerpen (Katrien De Cuyper) en Gent (Carine Dellaert) seponeerden de verklaringen van Regina Louf uiteindelijk.

De auteurs van het eindverslag over X1 vatten het zo samen. ,,We constateren dat Regina Louf voor september '96 nooit iets over dergelijke feiten gezegd heeft. Ze heeft tijdens het hele onderzoek op geen enkel moment spontaan ook maar het minste concreet en onweerlegbaar element geleverd dat er zou kunnen op wijzen dat de daders en slachtoffers die zij noemt aanwezig zouden kunnen geweest zijn op de plaatsen en de tijdstippen die zij beschrijft. Uit verhoren en onderzoek ter plaatse blijkt dat een groot deel van de feiten die ze vertelt onmogelijk, onwaarschijnlijk, oncontroleerbaar en met elkaar in tegenspraak zijn.'' Ook een zoektocht samen met Regina Louf langsheen villa's, kastelen en maneges waar die feiten volgens haar plaatsvonden, levert niets op. De beschrijving die ze geeft van de plaatsen blijkt niet te kloppen.

Na het eindverslag van juni '98 gebeurde zo goed als niets meer in het dossier. Justitie ondernam wel nog een poging om Regina Louf medisch te laten onderzoeken, onder meer om na te gaan of ze vier keer zwanger kan geweest zijn in haar jeugd. Zijzelf heeft een dergelijk onderzoek echter altijd geweigerd. Ze heeft ook altijd geweigerd om zich door de nieuwe speurdersploeg te laten ondervragen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 13:54   #23008
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Over deze kan ik althans zeggen dat deze de waarheid niet dienen.
Waar zijn de 'onweerlegbare' feiten, waarom belichten ze maar een fraktie van het volledige verhaal en dan nog met duidelijke voorkeur voor suggestieve elementen die 1 richting opwijzen : de meest smeuige richting uiteraard.

Er is geen bewijs.

Over de X-dossiers kan ik nog dit toevoegen :

http://www.nieuwsblad.be/nieuws/deta...NO19022004_029
Bekijk de docu's, dan zal je wel anders piepen. Is dat nu zo moeilijk? Ja, het is wel makkelijker een krantenartikel te posten die je strookt met je overtuigingen.

Trouwens. Het feit dat X1 onzin vertelde is pertinent onwaar. De feiten tonen dit aan (als je tenminste een klein beetje in de zaak verdiept). Dat was deel van de cover-up.

Bekijk de docu's en je zal al meer weten. Maar zie, ze doen het niet.

Die interpretatie van de X1 zaak is er trouwens gekomen door de herlezers, die door onderzoeksrechter Van Espen aangesteld zijn.

Maar wat weten we over Van Espen? Dit zijn zaken die de mainstream niet vermeld:

Citaat:
M.J. Van Heeswyck. X-1 zegt in haar getuigenis dat ze een zekere Christine kende in het midden van de jaren '80, in Brussel. Als hij dat hoort, herinnert nationaal magistraat Duinslaeger zich een zaak uit die tijd. Het gaat om de gruwelijke moord op Christine Van Hees, een meisje van zestien. Die vond plaats in 1984 in een verlaten champignonkwekerij in Etterbeek. Het onderzoek was vanaf 1985 in handen van onderzoeksrechter Van Espen.

Verschillende getuigen wezen toen pistes aan die naar Dutroux en Nihoul hadden kunnen leiden. Maar van bij het begin houdt de gerechtelijke politie het bij één piste: de gewelddadige punkers. Van Espen verplicht de gerechtelijke politie niet de piste-Dutroux-Nihoul te volgen. Na drie jaar wordt de hoofdverdachte uit het punkmilieu vrijgelaten en buiten vervolging gesteld. Later vertelt hij dat de gerechtelijke politie hem drugs toediende om hem te doen bekennen. Na de verklaringen van X-1 wordt het dossier in december 1996 weer geopend en de speurders van De Baets vinden opnieuw pistes in de richting van Nihoul en zijn toenmalige vrienden van de sexclub Dolo, vrije radio's en extreem-rechts. Maar wie leidt het onderzoek? Weer Van Espen. Eigenaardig. Van Espen houdt zich normaal bezig met onderzoek naar financiële misdaden. En enkele weken tevoren had hij gereclameerd dat men al zijn speurders van de financiële onderzoeken had weggetrokken om ze op de zaak van de verdwenen kinderen te zetten. Plots geen werk meer?

Van Espen had bovendien persoonlijke banden met sommige verdachten. Wij ontdekten dat hij advocaat was geweest van Annie Bouty, de ex van Nihoul, in 1984 en later nog een keer. Zijn zus is de meter van de zoon van Nihoul. Van Espen had die zaak niet mogen aanvaarden maar hij profiteert ervan om De Baets uit het onderzoek te zwieren. Hij schrijft een brief naar de rijkswachttop in juni 1997. Hij vraagt om alle onderzoek in de affaire van de champignonkwekerij stop te zetten. Hij citeert De Baets niet bij naam maar verwijt "een speurder" dat hij meewerkte met de commissie-Verwilghen. Hij roept Verwilghen bij zich in zijn kantoor, in het bijzijn van procureur generaal Dejemeppe en van substituut Somers. "Ze gaven me duidelijk te verstaan dat ze niet wilden dat wij onze neus in die zaak zouden steken", schrijft Verwilghen later in zijn boek Parole d'homme.
Oud 24 september 2012, 15:22   #23009
exodus

Standaard

An Inconvenient Tooth - Fluoride Documentary

http://www.youtube.com/watch?v=sh-oe...layer_embedded
Oud 24 september 2012, 18:28   #23010
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn de feiten die in die docu's getoont worden die tellen.
er worden helemaal geen feiten getoond enkel wat sprookjesverhalen dus hier kunnen we niets mee wij willen tastbare bewijzen!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 24 september 2012 om 18:28.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2012, 18:29   #23011
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar onderzoek doen ze zelfs amper.
YT filmpjes bekijken is ook GEEN onderzoek
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2012, 01:40   #23012
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Daar ben ik het niet mee eens, omdat alle denkbare beeldmateriaal op youtube te vinden is, ook dat van goede bronnen.
Oud 25 september 2012, 02:06   #23013
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb die "Franklin cover up" video bekeken en begrijp niet wat de relevantie is met de New World order.
Het is typisch een child abuse cover up zoals die zo vaak plaatsvond in die tijd.
zoiets zou de republikeinen een slechte naam bezorgen, vandaar dat ze hem niet veroordeeld wilden hebben.
Oud 25 september 2012, 08:18   #23014
exodus

Standaard

Citaat:
Ik heb die "Franklin cover up" video bekeken en begrijp niet wat de relevantie is met de New World order.
Het is typisch een child abuse cover up zoals die zo vaak plaatsvond in die tijd.
zoiets zou de republikeinen een slechte naam bezorgen, vandaar dat ze hem niet veroordeeld wilden hebben.
Je bent tenminste één van de enige sceptici die het wil bekijken. Wat al een goeie zaak is.

Het is niet zomaar een typische "child abuse cover up" (wat al erg genoeg is op zich). Het toont de corruptie aan van de structuren, die tot in de hoogste echolons reikt. Het netwerk reikt in de politiek en zelf in het gerecht. De slachtoffers zijn door het corrupte rechtssysteem zelf veroordeeld als daders (!), en belachelijk gemaakt. Iets wat we ook in België gezien hebben met de X-dossiers. In deze docu wordt ook vader Bush genoemd. In andere bronnen komt zijn naam ook veel terug. In het boek over de Franklin cover up wordt er nog veel dieper op ingegaan dan deze docu.

Daarom is het ook aan te raden van de andere docu's te bekijen. In elk land is het zo. Portugal, België, U.K, australie ... Deze netwerken van pedofielie en satanisme zijn endemisch in bepaalde hogere kringen die verweven zijn met de NWO. Iets wat men in de mainstream ontkent dat bestaat. Maar deze drie docu's tonen aan dat deze bestaan. En het gebeurt nu nog altijd!

Dit is slechts één aspect van de NWO. Daarom dat wij altijd zeggen dat je verschillende bronnen moet raadplegen om tot een totaalbeeld te komen. Dan zie je dat wat de NWO onderzoekers zeggen klopt. Een boek erover lezen helpt natuurlijk enorm (zoals regeren uit het duister van Jim Marrs).

Sommigen gaan natuurlijk verder en zeggen dat deze pedofiele en satanische netwerken ook te maken heeft met deze reptielen en entiteiten, die deze rituelen gebruiken om energie te stelen van deze kinderen. Deze verschikkelijke rituelen, die door de eeuwen heen zijn beoefend, creeren een soort energetisch grondwerk voor negatieve entiteiten om zich te manifesteren in deze realiteteit. Trouwens, het gaat er niet om of je zelf gelooft in dat soort zaken. Het gaat erom dat zij erin geloven.

Net zoals ook in de eerste docu die ik gepost heb getoond heb, waarin aangetoont wordt dat ze deze bizarre en verschikkelijke zaken in een rituele context doen. Het is verschikkelijk om te horen, ik weet het, en een normaal mens kan zoiets niet inbeelden. Maar we moeten onder ogen komen dat dit bestaat.

Ziehier ook een quote uit ene artikel van David Icke:

Citaat:
Leading Satanists are professional schizophrenics who appear to be one person when in fact they are quite another behind the scenes and, especially, after dark. I came across a video from 1989 in which a Jewish woman told her story of Satanism on the Oprah Winfrey Show and she spoke of this day time-night time personality switch.

What she said included all the major themes that I have heard over and over from people who have experienced Satanism from the inside, and she confirmed that Satanists are 'pillars of society' that no-one would suspect. Her mother was an example, she said:

'She lives in the Chicago metropolitan area. She's on the human relations commission of the town that she lives in, and she's an upstanding citizen. Nobody would suspect her. Nobody would suspect anybody involved in it.

There's police officers involved in it. There's, you know, doctors, lawyers, Indian chiefs involved in it ... I mean, to the outside world, everything we did was proper and right, and then there were the nights that things changed, that things just got turned around. What was wrong was right, and what was right was wrong.'

The woman was referred to as 'Rachael' on the show, but it was later revealed that her real name is Vicki Polin. She is a native of Chicago where Satanism is absolutely rife amongst the 'ruling classes' from which came Barack Obama and his two 'handlers' in the White House, Chief of Staff, Rahm Emanuel and Senior Advisor, David Axelrod. Vicki Polin said that her family has been involved in sacrificial rituals for generations and Satanism does tend to run in families with the children brought up to follow the parents in the 'craft'.

Vicki Polin

She described the process of what Satanists call 'breeders', which I came across many years ago. These are women who are used to give birth to foetuses and babies that are used in the rituals. The births are not reported to the authorities because it all happens in secret and so, to the system, they never existed. Vicki Polin told Oprah Winfrey:

'There were people who bred babies in our family. No-one would know about it. A lot of people were overweight, so you couldn't tell if they were pregnant or not, or they would supposedly go away for a while and then come back ... There would be rituals in which babies would be sacrificed ... When I was very young, I was forced to participate in that - in which I had to sacrifice an infant ...'
Artikels:

http://www.davidicke.com/articles/ch...ric-of-the-web

http://loveforlife.com.au/node/7118

Laatst gewijzigd door exodus : 25 september 2012 om 08:20.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2012, 07:57   #23015
exodus

Standaard

Citaat:
Russische majoor-generaal onthult waarheid over 9/11 en wereldelite
woensdag, 03 oktober 2012 18:00

De inmiddels overleden hooggeplaatste Russische officier Konstantin P. Petrov laat zien dat onze overheden niets te vertellen hebben op deze aardbol.

Waarom viel Adolf Hitler bijvoorbeeld Zwitserland niet binnen? Hij besefte zich heel goed dat zijn meerderen, de mensen aan wie hij verantwoording moest afleggen, woonachtig waren in dat land, aldus Petrov.

Hij vergelijkt de huidige wereldregering met het priesterschap in het oude Egypte dat de processen op planeet aarde aanstuurde. Petrov noemt de familie Rothschild, Morgan, Oppenheimer, Kuehn en Abraham. Hij legt ook uit waarom deze wereldwijde maffia de aanvallen op 11 september 2001 heeft georkestreerd.

Konstantin Petrov was majoor-generaal en werd in 1995 vervroegd uit dienst ontslagen. Hij werd vervolgens voorzitter van de Russische ‘Conceptuele Partij Eenheid’. Het Russische Hooggerechtshof verbood deze politieke partij in 2007. Nu staat de partij bekend als de ‘Beweging van Waarheid en Eenheid’. Dat de elite met de partij in de maag zat blijkt uit het feit dat de Conceptuele Partij Eenheid werd afgeschilderd als een neopaganistische religieuze cultus met een totalitaire politieke agenda.
http://www.niburu.nl/het-complot/rus...reldelite.html

Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2012 om 07:57.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2012, 08:10   #23016
giserke
Banneling

Standaard

Het lijkt me niet abnormaal dat mensen die de echte macht willen, niet op de eerste lijn willen lopen.
Want als er iets fout loopt, is het de figuur die zichtbaar is (in meeste gevallen politiekers, CEO's van bedrijven/ banken) die opgeofferd wordt.
Het is in deze interessanter om achter de schermen te blijven, en te orkestreren.

Vandaar ook de noodzaak van dergelijke figuren om aan te sluiten bij geheime genootschappen zoals Skull & Bones, vrijmetselaars Bohemian Grove enz... waar ze hun marionetpoppen kunnen ontmoeten.

Laatst gewijzigd door giserke : 4 oktober 2012 om 08:14.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 16:21   #23017
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Ha, eindelijk een reactie van officiëlen over de NWO.
Citaat:
Ayatollah Khamenei: Het is tijd voor een Nieuwe Wereld Orde - Moslim Broederschap president Morsi 'nooit op bezoek naar Zionistische entiteit'

President Mahmoud Ahmadinejad en opperleider Ayatollah Khamenei (resp. 2e en 3e van links) tijdens de opening van de NAM top in Teheran.

Voor het eerst in ruim 30 jaar is een Egyptisch staatshoofd op officieel bezoek in Iran. Op de conferentie van de Non-Aligned Movement (NAM) werd de nieuwe Moslim Broederschap president Mohammed Morsi verwelkomd door Ayatollah Khamenei en president Mahmoud Ahmadinejad.
(http://forum.politics.be/showpost.ph...98&postcount=3)
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2012, 10:56   #23018
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ha, eindelijk een reactie van officiëlen over de NWO.

(http://forum.politics.be/showpost.ph...98&postcount=3)
Het is niet de eerste keer dat hooggeplaatsten zich uitlaten over een NWO.

Ziehier vader Bush:

http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g
Oud 8 oktober 2012, 11:13   #23019
giserke
Banneling

Standaard

Bill Clinton: "We need a new World Order"
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2012, 11:50   #23020
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Uiteraard. Na de val van de USSR werd de bipolaire wereld plots unipolair en dat was uiteraard de aanzet tot een nieuwe wereldorde, net zoals voordien de val van de as-mogendheden bijvoorbeeld tot een nieuwe wereld-orde leidde.
En zoals nu de opkomst van China en andere BRIC-landen tot een nieuwe wereldordel leidt.

Je kan daarin de hand zien van een duistere elite die aan de koordjes trekt, maar dat ben je toch wel bijzonder naief en kinderlijk.

De opkomst (en later verval) van een nieuwe wereld-orde is dus helemaal niet zo uitzonderlijk, maar uiteraard willen sommigen die term recupereren voor hun eigen doelen.
Nogal knullig overigens.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be