![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23001 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog veel info doorgekregen van hogere d(e)imen(t)sies? Laatst gewijzigd door K.Alf : 24 september 2012 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunt u vervolgens gaan zeggen dat ik vastzit in een denkpatroon , maar dat zal mij een worst wezen. Ik denk daar anders over.
![]() |
![]() |
#23003 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opdringen? das een goeie. Jij klikt nog altijd op deze draad. Jij leest nog altijd mijn posts. Zet mij anders in de negeerlijst, zoals ik al veel gedaan heb met die dubbelnicks van jou.
Soit, ga je de docu's bekijken?
![]() |
![]() |
#23004 | ||
Banneling
|
![]() Ik ben zo vrij even Atmos te quoten
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23005 | |
|
![]() Citaat:
Je moet het geheel aan informatie bekijken die in de docu(s) aan bod komt. Je beseft toch zelf wel dat één stukje van 1 minuut uit een docu niet voldoende is? Het is simpel, bekijk de docu's, vanwaar die tegenstand? Vertrouw op je eigen kritisch vermogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23006 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23007 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over deze kan ik althans zeggen dat deze de waarheid niet dienen. Waar zijn de 'onweerlegbare' feiten, waarom belichten ze maar een fraktie van het volledige verhaal en dan nog met duidelijke voorkeur voor suggestieve elementen die 1 richting opwijzen : de meest smeuige richting uiteraard. Er is geen bewijs. Over de X-dossiers kan ik nog dit toevoegen : http://www.nieuwsblad.be/nieuws/deta...NO19022004_029 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23008 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens. Het feit dat X1 onzin vertelde is pertinent onwaar. De feiten tonen dit aan (als je tenminste een klein beetje in de zaak verdiept). Dat was deel van de cover-up. Bekijk de docu's en je zal al meer weten. Maar zie, ze doen het niet. Die interpretatie van de X1 zaak is er trouwens gekomen door de herlezers, die door onderzoeksrechter Van Espen aangesteld zijn. Maar wat weten we over Van Espen? Dit zijn zaken die de mainstream niet vermeld: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23009 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#23010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 24 september 2012 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() YT filmpjes bekijken is ook GEEN onderzoek
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens, omdat alle denkbare beeldmateriaal op youtube te vinden is, ook dat van goede bronnen.
![]() |
#23013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die "Franklin cover up" video bekeken en begrijp niet wat de relevantie is met de New World order.
Het is typisch een child abuse cover up zoals die zo vaak plaatsvond in die tijd. zoiets zou de republikeinen een slechte naam bezorgen, vandaar dat ze hem niet veroordeeld wilden hebben.
![]() |
#23014 | ||
|
![]() Citaat:
Het is niet zomaar een typische "child abuse cover up" (wat al erg genoeg is op zich). Het toont de corruptie aan van de structuren, die tot in de hoogste echolons reikt. Het netwerk reikt in de politiek en zelf in het gerecht. De slachtoffers zijn door het corrupte rechtssysteem zelf veroordeeld als daders (!), en belachelijk gemaakt. Iets wat we ook in België gezien hebben met de X-dossiers. In deze docu wordt ook vader Bush genoemd. In andere bronnen komt zijn naam ook veel terug. In het boek over de Franklin cover up wordt er nog veel dieper op ingegaan dan deze docu. Daarom is het ook aan te raden van de andere docu's te bekijen. In elk land is het zo. Portugal, België, U.K, australie ... Deze netwerken van pedofielie en satanisme zijn endemisch in bepaalde hogere kringen die verweven zijn met de NWO. Iets wat men in de mainstream ontkent dat bestaat. Maar deze drie docu's tonen aan dat deze bestaan. En het gebeurt nu nog altijd! Dit is slechts één aspect van de NWO. Daarom dat wij altijd zeggen dat je verschillende bronnen moet raadplegen om tot een totaalbeeld te komen. Dan zie je dat wat de NWO onderzoekers zeggen klopt. Een boek erover lezen helpt natuurlijk enorm (zoals regeren uit het duister van Jim Marrs). Sommigen gaan natuurlijk verder en zeggen dat deze pedofiele en satanische netwerken ook te maken heeft met deze reptielen en entiteiten, die deze rituelen gebruiken om energie te stelen van deze kinderen. Deze verschikkelijke rituelen, die door de eeuwen heen zijn beoefend, creeren een soort energetisch grondwerk voor negatieve entiteiten om zich te manifesteren in deze realiteteit. Trouwens, het gaat er niet om of je zelf gelooft in dat soort zaken. Het gaat erom dat zij erin geloven. Net zoals ook in de eerste docu die ik gepost heb getoond heb, waarin aangetoont wordt dat ze deze bizarre en verschikkelijke zaken in een rituele context doen. Het is verschikkelijk om te horen, ik weet het, en een normaal mens kan zoiets niet inbeelden. Maar we moeten onder ogen komen dat dit bestaat. Ziehier ook een quote uit ene artikel van David Icke: Citaat:
http://www.davidicke.com/articles/ch...ric-of-the-web http://loveforlife.com.au/node/7118
Laatst gewijzigd door exodus : 25 september 2012 om 08:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23015 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2012 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23016 |
Banneling
|
![]() Het lijkt me niet abnormaal dat mensen die de echte macht willen, niet op de eerste lijn willen lopen.
Want als er iets fout loopt, is het de figuur die zichtbaar is (in meeste gevallen politiekers, CEO's van bedrijven/ banken) die opgeofferd wordt. Het is in deze interessanter om achter de schermen te blijven, en te orkestreren. Vandaar ook de noodzaak van dergelijke figuren om aan te sluiten bij geheime genootschappen zoals Skull & Bones, vrijmetselaars Bohemian Grove enz... waar ze hun marionetpoppen kunnen ontmoeten. Laatst gewijzigd door giserke : 4 oktober 2012 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23017 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ha, eindelijk een reactie van officiëlen over de NWO.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23018 | |
|
![]() Citaat:
Ziehier vader Bush: http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g
![]() |
![]() |
![]() |
#23019 |
Banneling
|
![]() Bill Clinton: "We need a new World Order"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zoals nu de opkomst van China en andere BRIC-landen tot een nieuwe wereldordel leidt. Je kan daarin de hand zien van een duistere elite die aan de koordjes trekt, maar dat ben je toch wel bijzonder naief en kinderlijk. De opkomst (en later verval) van een nieuwe wereld-orde is dus helemaal niet zo uitzonderlijk, maar uiteraard willen sommigen die term recupereren voor hun eigen doelen. Nogal knullig overigens. |
|
![]() |
![]() |