Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig?
Schuldig 48 38,71%
Onschuldig 76 61,29%
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 15:20   #2301
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Storme zat in de drugshandel, school in de fik gestoken, 3 personen vermoord op beestachtige wijze en dan nog eigen familieleden, wel voorbeeldig gedrag in de gevangenis(geen psychopaat dus)==> Openbaar aanklager vraagt 30 jaar, hij krijgt 26 jaar.

Clottemans heeft geen strafblad (voorval in Amerika is onderzocht geweest door FBI en niet vervolgd), had een pik op een onderzoeker, schuld is zeer twijfelachtig maar wordt aanzien als psychopate ==> Openbaar aanklager vraagt levenslang, ze krijgt 30 jaar.

Als ik nu mag kiezen van welke twee ik het meeste bang heb is het toch die Storme die zonder motief zijn eigen familieleden op beestachtige wijze slacht. (Als hij het al deed...)
Het element 'voorbedachtheid' is in de 2 zaken niet identiek lijkt me.
Clottemans had nog dagen de tijd om na haar sabotage tot inkeer te komen en de fatale sprong van EVD te verhinderen.

Dat ze dat niet deed, maakt haar daad verwerpelijker dan in het geval van Storme, waar men nog een bepaalde mate van impulsiviteit en invloed van verdovende middelen mag aannemen. (* in zoverre ik het dossier van Storme ken, uiteraard * )

Enjoy your time in the box, Els.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 15:37   #2302
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Als Clottemans impulsief die lintjes doorsnijdt (zoals Somers zei dat er dat bewuste weekend iets geknapt was bij haar), hoe moet ze die dan weer herstellen ? Met snit en naad ? Zoiets ze je niet meer recht op een weekje, maand, jaren. Dat blijft zichtbaar.

Laatst gewijzigd door kameleon : 27 oktober 2010 om 15:37.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:03   #2303
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Als Clottemans impulsief die lintjes doorsnijdt (zoals Somers zei dat er dat bewuste weekend iets geknapt was bij haar), hoe moet ze die dan weer herstellen ? Met snit en naad ? Zoiets ze je niet meer recht op een weekje, maand, jaren. Dat blijft zichtbaar.
Ge zijt er weer mee aan het zwanzen he.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:08   #2304
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En waarom zou dat dan wel zeer onwaarschijnlijk zijn?
Welke normale man vindt het OK om geen sex meer te hebben met zijn vrouw, terwijl die elke weekendavond en dag haar gezin in de steek laat om zogezegd te gaan parachutespringen?

Normaal zijn de weekenddagen toch net dé quality days voor een gezin zou ik denken? een moeder die dan al vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgen foetsie is en pas zondagavond terugkomt en bovendien elke vorm van sex aan haar echtgenoot weigert, lijkt me toch niet helemaal "normaal".
Ze dan nog steeds de hemel inprijzen zoals de bedrogen echtgenoot doet is evenmin "normaal".
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:10   #2305
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Welke normale man vindt het OK om geen sex meer te hebben met zijn vrouw, terwijl die elke weekendavond en dag haar gezin in de steek laat om zogezegd te gaan parachutespringen?

Normaal zijn de weekenddagen toch net dé quality days voor een gezin zou ik denken? een moeder die dan al vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgen foetsie is en pas zondagavond terugkomt en bovendien elke vorm van sex aan haar echtgenoot weigert, lijkt me toch niet helemaal "normaal".
Ze dan nog steeds de hemel inprijzen zoals de bedrogen echtgenoot doet is evenmin "normaal".
Je hebt die man toch gehoord in het journaal: zij waren altijd samen, want ze stonden elke dag samen in de winkel. Hallucinant.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:12   #2306
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Storme zat in de drugshandel, school in de fik gestoken, 3 personen vermoord op beestachtige wijze en dan nog eigen familieleden, wel voorbeeldig gedrag in de gevangenis(geen psychopaat dus)==> Openbaar aanklager vraagt 30 jaar, hij krijgt 26 jaar.

Clottemans heeft geen strafblad (voorval in Amerika is onderzocht geweest door FBI en niet vervolgd), had een pik op een onderzoeker, schuld is zeer twijfelachtig maar wordt aanzien als psychopate ==> Openbaar aanklager vraagt levenslang, ze krijgt 30 jaar.

Als ik nu mag kiezen van welke twee ik het meeste bang heb is het toch die Storme die zonder motief zijn eigen familieleden op beestachtige wijze slacht. (Als hij het al deed...)
ik vind ook dat Storme de schijn veel meer tegen zich heeft dan clottemans (waar toch wel drie mogelijke daders in the picture zijn).

Dan Storme nog minder geven dan Clottemans is voor mij ook onaanvaardbaar;
Storme heeft zijn sporen uitgewist (in paniek? hoezo?) is rustig terug naar zee gegaan (in paniek?) en heeft van de kust nog opnieuw naar zijn vader en zijn zuster's gsm gebeld alhoewel hij WIST dat ze dood waren. Weerom nog steeds in paniek? om wat te doen? zichzelf vrij te pleiten? terwijl hij NIKS gedaan had? komaan!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:30   #2307
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Compare Bekijk bericht

En tjah, ieder huwelijk heeft inderdaad zijn kantjes ... JDW praat zijn overleden vrouw goed, en wil geen slecht woord over haar horen ... Als dat de reden is dat je hem niet mag dan is dat persoonlijk natuurlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Die vent kan met zijn horens vliegtuigen uit de lucht halen, maar een slecht woord over zijn vrouw mag er niet gezegd worden ?!! Ik vind die echtgenoot zeer verdacht...
Marcel de parawipper is ook een verdachte. Heeft iemand ooit nagegaan of het slachtoffer mischien zwanger was ?
Idd. Missschien moeilijk te begrijpen voor sommige mensen maar er zijn mannen die horens dragen niet zo'n drama vinden. Ik heb er toch reeds tegengekomen. Of die 't jaren kunnen verdragen, tot er dan eens iets gebeurt dat te véél is. En dat iets kan een onnozelheid zijn.

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2010 om 16:33.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:31   #2308
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je hebt die man toch gehoord in het journaal: zij waren altijd samen, want ze stonden elke dag samen in de winkel. Hallucinant.
Ik zat elke dag samen met mijn baas en tien andere mannen in kantoor. En dan?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:34   #2309
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Vraagje van onze bejaarden,hoe staat de verhouding tussen pro Els en of Contra?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:36   #2310
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind ook dat Storme de schijn veel meer tegen zich heeft dan clottemans (waar toch wel drie mogelijke daders in the picture zijn).

Dan Storme nog minder geven dan Clottemans is voor mij ook onaanvaardbaar;
Storme heeft zijn sporen uitgewist (in paniek? hoezo?) is rustig terug naar zee gegaan (in paniek?) en heeft van de kust nog opnieuw naar zijn vader en zijn zuster's gsm gebeld alhoewel hij WIST dat ze dood waren. Weerom nog steeds in paniek? om wat te doen? zichzelf vrij te pleiten? terwijl hij NIKS gedaan had? komaan!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het element 'voorbedachtheid' is in de 2 zaken niet identiek lijkt me.
Clottemans had nog dagen de tijd om na haar sabotage tot inkeer te komen en de fatale sprong van EVD te verhinderen.

Dat ze dat niet deed, maakt haar daad verwerpelijker dan in het geval van Storme, waar men nog een bepaalde mate van impulsiviteit en invloed van verdovende middelen mag aannemen. (* in zoverre ik het dossier van Storme ken, uiteraard * )

Enjoy your time in the box, Els.
Storme had mogelijk wel twee mensen van kant gemaakt maar Clottemans is antipathiek en dik, hé?

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2010 om 16:41.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:36   #2311
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zat elke dag samen met mijn baas en tien andere mannen in kantoor. En dan?
Dat was mijn punt. Ik vond dat een vrij hallucinante uitspraak van die echtgenoot. Nog zo'n pareltje: de EVD die het slachtoffer was van de parachutemoord is niet de EVD die wij gekend hebben en zoals wij haar herinneren. Daar bestaat vast een psychologische term voor.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:42   #2312
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat was mijn punt. Ik vond dat een vrij hallucinante uitspraak van die echtgenoot. Nog zo'n pareltje: de EVD die het slachtoffer was van de parachutemoord is niet de EVD die wij gekend hebben en zoals wij haar herinneren. Daar bestaat vast een psychologische term voor.
Allemaal dingen waar het gerecht het "probleem" niet van zag

Op naar de vrijspraak Els,

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:45   #2313
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zat elke dag samen met mijn baas en tien andere mannen in kantoor. En dan?
Ik wil het niet weten!

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:48   #2314
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik heb nog een puntje ten nadele van de bedrogen echtgenoot.

slechts zes maanden na het overlijden van zijn o zo geliefde echtgenote vindt hij soelaas bij een nieuwe liefde. ZES maanden.
Dat noem ik: "amper begraven".

Niet dat ik nog andere mannen ken die als weduwenaar wel héél snel van bed wisselen, maar in dit geval, waar het toch om het o zo perfecte koppel ging, én de omstandigheden van haar dood, lijken me die zes maanden heel kort.
Niet dat ik ervan uitga dat die relatie reeds gaande was (kan natuurlijk ook), maar dit kan toch ook wel een ander licht laten schijnen op de o zo brave echtgenoot.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:53   #2315
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Storme had mogelijk wel drie mensen van kant gemaakt maar Clottemans is antipathiek en dik, hé?
Daar gaat het niet om.
Het gaat over het verraden en met voorbedachte rade vermoorden van een 'beste vriendin' en parachute-collega en daarna haar tienerdochter,die met een emotioneel trauma zit, beschuldigen daarvan.

Misschien heb ik een onredelijk hoge opinie van vriendschap, collegialiteit en loyaliteit maar dat gedrag is voor mij zo verderfelijk dat ik vind dat Els er nog goed vanaf komt nu.

Enjoy the time in your box, Els.

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2010 om 16:55.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 16:57   #2316
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Daar gaat het niet om.
Het gaat over het verraden en met voorbedachte rade vermoorden van een 'beste vriendin' en parachute-collega en daarna haar tienerdochter,die met een emotioneel trauma zit, beschuldigen daarvan.

Misschien heb ik een onredelijk hoge opinie van vriendschap, collegialiteit en loyaliteit maar dat gedrag is voor mij zo verderfelijk dat ik vind dat Els er nog goed vanaf komt nu.

Enjoy the time in your box, Els.
Ik zie het al: mooi meisje die tienerdochter van die scheefpoepende moeder hé?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:00   #2317
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zie het al: mooi meisje die tienerdochter van die vermoorde scheefpoepende moeder hé?
Dit komt dichter in de buurt.

De slang die de hand bijt die haar in vriendschap aangeboden word, verdient te worden verdelgd. Ben je niet akkoord?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:02   #2318
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien heb ik een onredelijk hoge opinie van vriendschap, collegialiteit en loyaliteit maar dat gedrag is voor mij zo verderfelijk dat ik vind dat Els er nog goed vanaf komt nu.
Uw "opiniestuk" bewijst dat u deze termen zelfs niet kent


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Enjoy the time in your box, Els.
Op naar de vrijspraak Els,

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:05   #2319
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zie het al: mooi meisje die tienerdochter van die scheefpoepende moeder hé?
Ja, nogal wat aantrekkelijker dan die Clottemans.
Elke Flair-lezeres snapt het direct.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:07   #2320
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Enjoy the time in your box, Els.
"Vae victis", zou BDW zeggen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be